Kimse şikayet etmedi mi? :D
İhtiyar007 Üye .caner.' Alıntı: Bu herife sovmek için açmıştım. (kayıt Tarihi de öyle diyordu ya.) Genişletmek için tıkla ... Belki ben o yüzden açmışımdır. Kayıt tarihimde uyuyor.
.caner.' Alıntı: Bu herife sovmek için açmıştım. (kayıt Tarihi de öyle diyordu ya.) Genişletmek için tıkla ... Belki ben o yüzden açmışımdır. Kayıt tarihimde uyuyor.
messevim Üye Konu Sahibi GDDR5' Alıntı: Kimse şikayet etmedi mi? Genişletmek için tıkla ... Ben ettim ama hala açık İhtiyar007' Alıntı: Belki ben o yüzden açmışımdır. Kayıt tarihimde uyuyor. Genişletmek için tıkla ... Bu kayıt tarihim de uyuyor işinin espirisi nedir
GDDR5' Alıntı: Kimse şikayet etmedi mi? Genişletmek için tıkla ... Ben ettim ama hala açık İhtiyar007' Alıntı: Belki ben o yüzden açmışımdır. Kayıt tarihimde uyuyor. Genişletmek için tıkla ... Bu kayıt tarihim de uyuyor işinin espirisi nedir