Alınık 350-400 Lira arası android telefon alınır

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
350-400 Lira arası android telefon alınır
Ekranı en düşük 3,7 inç kamerası 8 megapixel olan android telefon alınır. öncelikli markalar Htc ve Sonydir.

Eğer anlaşırsak telefonu vereceğim adrese "KAPIDA KONTROLLÜ ÖDEME" şeklinde gönderilecektir. Başka türlü telefonu almam. Garantisi olup olmaması önemli değildir. Telefon temiz olsun yeter.
 


Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
512 mb ram 1ghz islemci 4gblik model 2.97 gb kullaniliyo
 
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
Bi kac oyun oynadim ilanda belirttigim oyunlari bana bi sorun cikarmadi donma kasma vs yapmiyoAndroid surumu 4.1 belirteyim
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Bi kac oyun oynadim ilanda belirttigim oyunlari bana bi sorun cikarmadi donma kasma vs yapmiyoAndroid surumu 4.1 belirteyim
O belirttiğiniz oyunlar da zaten yapmaması gerekiyor. Küçük çaplı oyunlar. Benim kastettiğim galeri giriş çıkışlar da menülerde rehber de vs kasma yapıyor mu ? Bu telefonu kullanacak olan kişi belki de o telefonun interenetine bile girmeyecektir. Sadece kamerasını müziğini ve de telefon özelliğini kullanacak. Oyun vs önemli değil
 
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
onlarda kasma yapmiyo sorun cikarmiyo
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
kamerası nasıl ?
 
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
5 mp
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
yurtdışı cizıksız sıfr S2 ler 450 lira
ikinci elini ben 370 liraya bulmustum :D
biraz arastir 400 liraya bulirsun ikinci el samsung S2
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
UpOneTR

UpOneTR

Üye
megapixelini sormuyorum. Çekim kalitesi nasıl onu soruyorum
Hocam yurt dışı cihazlarına pek güvenemiyorum doğrusu. yine de öneriniz için teşekkür ederim. bir bakacağım
nesine güvenmiysun ki
S2 ler en kolay imei atilan cihaz
kapansa bile tekrar imei atarsn
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
Gunduz cekiminde guzel ama gece cekimlerde bi led filas pek is gormuyo
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
Tamam hocam
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Konu güncel
 
Fatic

Fatic

Üye
Kutulu garantili atrix düşünürsen ankara içi elden satarım
 
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
2 ci el s2yi 2 ay önce yurt ici garantisiz 425 e aldim. asphalt 8 falan 0 kasma tavsiyem s2 ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt