Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar



0MG90

0MG90

Üye
Olsun yeterince satsın da bi seri daha çıkarsınlar:D
 
0MG90

0MG90

Üye
Cm11 kurulu merak ediyorum:)
 

Emre

Üye
cihaz bu hale gelecek
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: İhtiyar007
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
cihaz bu hale gelecek 1 + İlk Önce Root Yapma Programını İndirin 2 + buradan Root Explorer İndirin Ücretsiz Versiyonu Maxi Bulabilirsiniz 3 + Buradan Google Apps Toplu Hâlde İndirin ve System/app Atın Link bu google play uygulamaları'dır bu Google Sevice Link Aynı şekilde System/Apps Atın Bunları Işaretleyin aksi halde Sorun çıkar ve Artık Nokia X'ile Google Play Ve Google Servislerini kullanabilirsiniz
Çok güzel duruyor :good:
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Bunu zaten konu açıp anlattım
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
0MG90

0MG90

Üye
Arkadaş açtı zaten konusunu yorumlarda gözükmüyor mu?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Root ve cwm konuları genelde forumun hangi bölümünde oluyorsa bende orayayazarım telefon tanıtımı konusunda bu bilgilerin ne işi var
 
  • Beğen
Tepkiler: meg1ddo ve ~N.A.W.Y~

Emre

Üye
Bu Paylaşım İlk benden
 
0MG90

0MG90

Üye
Güncelleme önemli değil ben olsam direk cm atarım:ehe
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
Ne düşünüyorsunuz alınır mı sizce :hmmm
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
Neyse Lumia ya geri döneyim o zaman :oke:
Parasını hakediyor Lumia :islik
 

Emre

Üye
Ok
 
Son düzenleme:
Invoke

Invoke

Üye
2.999 Tl mi Pahalı Diyorsun.
Bilmediğimiz Konuda Konuşmayalım !

2.999'a kadar olan cihazlar ucuz mu senin için?
Bu güne dek bir tane mantıklı yorumunu görmedim. Bir nokiadır tutturmuşsun. Pahalı ki pahalı diyoruz. Saçma yorumlarına kaç gündür gördüğüm halde alıntı yapmıyorum. Lütfen, sen de benim yazdıklarımı alıntılama ya da taraf olmaktan vazgeç. Bir de kendi dediklerine uy, bilmediğin konularda konuşma.
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe

Emre

Üye
Hey Allahım ya!
 
Son düzenleme:

Benzer Konular



Üst Alt