2014'ün En iyi akıllı telefonu hangisi?

Sponsorlu Bağlantılar

theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
2014'ün En iyi akıllı telefonu hangisi?
Cevaplar önemli teşekkürler
Sony cperia z2
Samsung s5
Htc one 2
Lg g2
Nexus 5
Note 3
Hangisi almaya deger?
 
Son düzenleme:


Never Back Down

Never Back Down

Üye
g2
 
  • Beğen
Tepkiler: Luck Star ve theyunus
avast

avast

Üye
Z2 tabiki ama fiyat dierlerine gore faiş olur
 
  • Beğen
Tepkiler: theyunus
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Cevaplar için teşekkürler
Cevaplara devam arkadaslar
 
Son düzenleme:
Luck Star

Luck Star

Üye
hacı g2 diyon da sattın bizi :D

bu arada fiyat önemsiz ise ki bu saçma olur fiyat önemsemeyecek kadar para saçan birinin telefonla işi olmaz hava olsun diye iphone alır:biggrin:

ama cidden önemsemezsek bence 2014 en iyisi sırasıyla Z2 > yeni Htc one > ve note3 snapdragonlu olan

fiyat söz konusu olursa Nexus 5- LG G2 hepsinin başına biner çünkü insanlar farkında değil ama bi 2-3 sene önce piyasadaki en pahalı telefon 1000lira 1500 lira idi insanlar onlara alınmıycak gözle bakıyodu şimdi çoluk çocuğun elinde s4 var :D yani uzun lafın kısası bi telefona 1500 liradan fazla verilmez .

Bu durumda 2014 ün en iyi telefonu Nexus5 tir. ve seneyi kapatır.. ama ben oyun program rom root modlarla işim olmaz diyor isen
tamamen kullanıcının zevkini düşünen bir lg g2 var .

-kasa ağırlığı dengelenmiş
-ekran kenarları incecik
-tuşlar arkada (bu standart değil ama kullansanız emin olun yandaki tuşlu telefonu çöpe atarsınız)
-2 tık ile tuş kilidi açma kapatma
-yuvarlatılmış kenarlar ve kasa tasarımı (ele daha rahat oturur)
-ve bu boyutlarda bir telefon için alabileceğin maksimum ekran boyutunu vaat ediyor.. (htc one 4.7" ekran ile aynı boyutta nerdeyse s4 te öyle ve z4 daha büyük :D

yani bunları geçtim donanımı performansı da nexus5 kadardır arayüzü s4 gibi kasmıyor felan filan .

herkes fiyata mı bakıyor anlamıyorum z1 z2 diyorlar ekranı bi kere pert kalite 0 ondan sonra gorilla glass desen yok.
bana göre tasarımı piknik masası gibi :D ..
eee su geçirmiyomuş sabahtan akşama kadar adada yaşıyoruz zaten.. burdan belli ediyor zaten kendini sony . halkın tüm kesimine hitap eden bir telefon değil.. . :D


neyse uzatmadan kendi fikrime göre

en iyi tasarım performans telefonu = htc one
en iyi kalite performans telefonu = z1 - z2 her neyse :D
en iyi fiyat performans telefonu = nexus5 ve lg g2
yılın yüz karası = s4 s5 :D :D

hadi iyi geceler beyler
 
  • Beğen
Tepkiler: omer2546, 212celal, halfglaze ve 2 diğerleri
Never Back Down

Never Back Down

Üye
hacı g2 diyon da sattın bizi :D

bu arada fiyat önemsiz ise ki bu saçma olur fiyat önemsemeyecek kadar para saçan birinin telefonla işi olmaz hava olsun diye iphone alır:biggrin:

ama cidden önemsemezsek bence 2014 en iyisi sırasıyla Z2 > yeni Htc one > ve note3 snapdragonlu olan

fiyat söz konusu olursa Nexus 5- LG G2 hepsinin başına biner çünkü insanlar farkında değil ama bi 2-3 sene önce piyasadaki en pahalı telefon 1000lira 1500 lira idi insanlar onlara alınmıycak gözle bakıyodu şimdi çoluk çocuğun elinde s4 var :D yani uzun lafın kısası bi telefona 1500 liradan fazla verilmez .

Bu durumda 2014 ün en iyi telefonu Nexus5 tir. ve seneyi kapatır.. ama ben oyun program rom root modlarla işim olmaz diyor isen
tamamen kullanıcının zevkini düşünen bir lg g2 var .

-kasa ağırlığı dengelenmiş
-ekran kenarları incecik
-tuşlar arkada (bu standart değil ama kullansanız emin olun yandaki tuşlu telefonu çöpe atarsınız)
-2 tık ile tuş kilidi açma kapatma
-yuvarlatılmış kenarlar ve kasa tasarımı (ele daha rahat oturur)
-ve bu boyutlarda bir telefon için alabileceğin maksimum ekran boyutunu vaat ediyor.. (htc one 4.7" ekran ile aynı boyutta nerdeyse s4 te öyle ve z4 daha büyük :D

yani bunları geçtim donanımı performansı da nexus5 kadardır arayüzü s4 gibi kasmıyor felan filan .

herkes fiyata mı bakıyor anlamıyorum z1 z2 diyorlar ekranı bi kere pert kalite 0 ondan sonra gorilla glass desen yok.
bana göre tasarımı piknik masası gibi :D ..
eee su geçirmiyomuş sabahtan akşama kadar adada yaşıyoruz zaten.. burdan belli ediyor zaten kendini sony . halkın tüm kesimine hitap eden bir telefon değil.. . :D


neyse uzatmadan kendi fikrime göre

en iyi tasarım performans telefonu = htc one
en iyi kalite performans telefonu = z1 - z2 her neyse :D
en iyi fiyat performans telefonu = nexus5 ve lg g2
yılın yüz karası = s4 s5 :D :D

hadi iyi geceler beyler
Konu Sahibi Herhangi bir İOS sistemli cihaz koymamış seçeneklere.O yüzden G2 Dedim.
Ayrıca sizi Anlayamıyorum İphone kullanan herkezmi hava için kullanıyor arkadaşım.
Ben İos u sağlam marketinden,Stabilliğinden düşmeyen piyasasından dolayı aldım.
yorumlarına dikkat etmeni öneririm diğer kullanıcılar tahrik olursa forumda kötü bir ortam oluşabilir.

NOT:G2Yİ SATMADIM.ANNEME VERDİM
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Konu Sahibi Herhangi bir İOS sistemli cihaz koymamış seçeneklere.O yüzden G2 Dedim.
Ayrıca sizi Anlayamıyorum İphone kullanan herkezmi hava için kullanıyor arkadaşım.
Ben İos u sağlam marketinden,Stabilliğinden düşmeyen piyasasından dolayı aldım.
yorumlarına dikkat etmeni öneririm diğer kullanıcılar tahrik olursa forumda kötü bir ortam oluşabilir.

NOT:G2Yİ SATMADIM.ANNEME VERDİM


ilk olarak g2 yi sattın demedim zaten bizi sattın dedim :D

ikinci olarak ta android kullanan biri olarak , ios daha stabil demene şaşıyorum şimdi hepsini sayacak değiliz ama
-ios ta widget yok , ekranı full hd değil dolayısıyla ram cpu gpu harcaması daha az , menü animasyonları daha az ne biliyim telefonu kastırıcak birşey yok zaten ...

hava için mi kullanıyor evet %90 hava için kullanıyor . benim arkadaş çevrem çok geniştir. hangisinde iphone görsem telefon bomboş gelir gelmez masanın üzerine çıkarıyor. olay bundan ibaret bu saatten sonra kimse iphone , nexus5 ten yada note3 ten daha iyi diyerek iphone tercih etmez.

he iphone u daha iyi görüp alanlarda var . kardeşim k.bakma ama bunlar elle gösterilecek kadar az...

7den70 e herkes havası için alıyor ben bunu gözlemledim yanlışsa yanlış de . askeri ücretle çalışan adam bile 3 aylık maaşını 1 telefona verebiliyorken başka açıklaması olamaz...


forumda kötü bir ortam oluşacak birine laf etmedim . ülke olarak telefon da üretmiyoruz :D

sorun bizde....


edit: bu arada "bu arada fiyat önemsiz..." le başlayan cümleyi senin için demedim sakın yanlış anlama sen telefonu kullanmak için aldın . belki g2 senin için yetersiz geldi ondan olabilir. sadece ilk satırları senin için yazmıştım . hadi iyi geceler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: halfglaze
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Konu Sahibi Herhangi bir İOS sistemli cihaz koymamış seçeneklere.O yüzden G2 Dedim.

Ios cihazı koymadım çünkü
Yıllardır iphone modelleri kullandım artik androide geçebilirim. Iosun kısıtlı alanlarından bıkmış bulunmaktayım. Hem bu arada elimde ios un tum ürünleri var Macbook undan ipadine hepsini kullanıyorum ama dediğim gibi android artik kullanılabilecek sistem oldu geçişim beni cok memnun edecek kanaatindeyim.
Cevap yazan tum arkadaslara ayrıca teşekkürler.[/quote]
 
Son düzenleme:
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar tartışma ortamı oluşturmayalım. Aramızda Rekabete gerek yok . Fikrini yaz yeter. Kimse kimsenin yazdığına gore yorum yapmasın. Sadece fikrinizi söyleyin yeter...
 
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Ben kesinlikle hava için kullanmadım ios cihazlarını. En satabil cihaz olduğu için ve uygulamalarının kalitesinden dolayı kullanıyorum ürünlerini. Ama kısıtlı alanı cok fazla beni bu konuda fazlasıyla boğuyor. Artik android ürünleri mükemmel kalite ve donanımlara kadar geldi. Şahlandı resmen. Artik guzel bir cihaz seçmenin vakti geldi diyorum ve topu size bırakıyorum......
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Ben kesinlikle hava için kullanmadım ios cihazlarını.
En satabil cihaz olduğu için ve uygulamalarının kalitesinden dolayı kullanıyorum ürünlerini.
Ama kısıtlı alanı cok fazla beni bu konuda fazlasıyla boğuyor.
Artik android ürünleri mükemmel kalite ve donanımlara kadar geldi. Şahlandı resmen. En özgür sistem olarak görüyorum. Marka olarak tümünü kastedmiyorum.

Ben 4 senedir iphone 4 4s diye gidiyordum bende hava icin almadim ben ekrani icin almistim cok kaliteli gelmisti , ios kullanirken herkese android telefonlari kotuluyordum , meger cevher androiddeymis ,

Hava atma konusuna gelince , onda israrciyim , hava atan biri bu forumda olmaz diye dusunuyorum , alanlarin cogu ozelliklerine bakmadan sadece adi icin aliyor sirf bu yuzden uzak duruyorum . Ayrica tablette de android iyi , xperia z tablet cok guzel ,,,
 
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Nexus 5 ve Note 3 ü de listenin basına ekledim. Cevaplayan tum arkadaslara sevgilerimi sunarak alkışlıyorum.
 
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Ayrica tablette de android iyi , xperia z tablet cok guzel ,,,
Suan ki yeni tabletler arasında benim de favori cihaz xperia z digerlerini pek tanımıyorum bilgim yok. Ana konumuz telefon oldugundan tablet fikrini bir kenara bırakalım. Onu da baska bir zaman.. :-)
 
Never Back Down

Never Back Down

Üye
ilk olarak g2 yi sattın demedim zaten bizi sattın dedim :D

ikinci olarak ta android kullanan biri olarak , ios daha stabil demene şaşıyorum şimdi hepsini sayacak değiliz ama
-ios ta widget yok , ekranı fu ll hd değil dolayısıyla ram cpu gpu harcaması daha az , menü animasyonları daha az ne biliyim telefonu kastırıcak birşey yok zaten ...

hava için mi kullanıyor evet %90 hava için kullanıyor . benim arkadaş çevrem çok geniştir. hangisinde iphone görsem telefon bomboş gelir gelmez masanın üzerine çıkarıyor. olay bundan ibaret bu saatten sonra kimse iphone , nexus5 ten yada note3 ten daha iyi diyerek iphone tercih etmez.

he iphone u daha iyi görüp alanlarda var . kardeşim k.bakma ama bunlar elle gösterilecek kadar az...

7den70 e herkes havası için alıyor ben bunu gözlemledim yanlışsa yanlış de . askeri ücretle çalışan adam bile 3 aylık maaşını 1 telefona verebiliyorken başka açıklaması olamaz...


forumda kötü bir ortam oluşacak birine laf etmedim . ülke olarak telefon da üretmiyoruz :D

sorun bizde....


edit: bu arada "bu arada fiyat önemsiz..." le başlayan cümleyi senin için demedim sakın yanlış anlama sen telefonu kullanmak için aldın . belki g2 senin için yetersiz geldi ondan olabilir. sadece ilk satırları senin için yazmıştım . hadi iyi geceler :)
Bana g2 yetersiz geldi
İphone. Aldım
Masaya koyarım koymam ayrı
Ama gelipte iphonu kötüleme bana
 
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Tamam uzatmayalım
 
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Bütün cihazlar güzeldir. Kişilere gore kullanım alanları değişir. Kimse kimsenin zevkine müdahale edemez. Bütün cihazların zevki apayridir. Tümü guzel hepsini deneyip bakmak lazım. Kotu olarak baktığın cihaza bir gun gelir yönelebiliriz.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: halfglaze
Luck Star

Luck Star

Üye
Bana g2 yetersiz geldi
İphone. Aldım
Masaya koyarım koymam ayrı
Ama gelipte iphonu kötüleme bana

Iphone kotulryen yok yanlis anliyosun , ben iphone u butun android cihazlardan iyi gosteren adamlara diyorum , 4s bile kasmiyor ama s4 kasiyor diyo ,ben bunlara cevap veriyorum her yerde de ayni yazimi.yaziyorum ,
 
  • Beğen
Tepkiler: halfglaze
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
Snapdrogon lu bir note 3 benimkinden
 
Never Back Down

Never Back Down

Üye
Iphone kotulryen yok yanlis anliyosun , ben iphone u butun android cihazlardan iyi gosteren adamlara diyorum , 4s bile kasmiyor ama s4 kasiyor diyo ,ben bunlara cevap veriyorum her yerde de ayni yazimi.yaziyorum ,
:hehe::hehe:
 
tmytrnc_

tmytrnc_

Üye
hacı g2 diyon da sattın bizi :D

bu arada fiyat önemsiz ise ki bu saçma olur fiyat önemsemeyecek kadar para saçan birinin telefonla işi olmaz hava olsun diye iphone alır:biggrin:

ama cidden önemsemezsek bence 2014 en iyisi sırasıyla Z2 > yeni Htc one > ve note3 snapdragonlu olan

fiyat söz konusu olursa Nexus 5- LG G2 hepsinin başına biner çünkü insanlar farkında değil ama bi 2-3 sene önce piyasadaki en pahalı telefon 1000lira 1500 lira idi insanlar onlara alınmıycak gözle bakıyodu şimdi çoluk çocuğun elinde s4 var :D yani uzun lafın kısası bi telefona 1500 liradan fazla verilmez .

Bu durumda 2014 ün en iyi telefonu Nexus5 tir. ve seneyi kapatır.. ama ben oyun program rom root modlarla işim olmaz diyor isen
tamamen kullanıcının zevkini düşünen bir lg g2 var .

-kasa ağırlığı dengelenmiş
-ekran kenarları incecik
-tuşlar arkada (bu standart değil ama kullansanız emin olun yandaki tuşlu telefonu çöpe atarsınız)
-2 tık ile tuş kilidi açma kapatma
-yuvarlatılmış kenarlar ve kasa tasarımı (ele daha rahat oturur)
-ve bu boyutlarda bir telefon için alabileceğin maksimum ekran boyutunu vaat ediyor.. (htc one 4.7" ekran ile aynı boyutta nerdeyse s4 te öyle ve z4 daha büyük :D

yani bunları geçtim donanımı performansı da nexus5 kadardır arayüzü s4 gibi kasmıyor felan filan .

herkes fiyata mı bakıyor anlamıyorum z1 z2 diyorlar ekranı bi kere pert kalite 0 ondan sonra gorilla glass desen yok.
bana göre tasarımı piknik masası gibi :D ..
eee su geçirmiyomuş sabahtan akşama kadar adada yaşıyoruz zaten.. burdan belli ediyor zaten kendini sony . halkın tüm kesimine hitap eden bir telefon değil.. . :D


neyse uzatmadan kendi fikrime göre

en iyi tasarım performans telefonu = htc one
en iyi kalite performans telefonu = z1 - z2 her neyse :D
en iyi fiyat performans telefonu = nexus5 ve lg g2
yılın yüz karası = s4 s5 :D :D

hadi iyi geceler beyler
Kisa acik ve super cevap ellerrine saglik :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Luck Star


Üst Alt