Var kardeşim ıps ekransıfır istiyorsan discovery al 2.el s3 yada nexus 4 alabilirsindiscovery nin 16 gb versiyonunda ips ekran yok diyorlar.
Benim arkadaşımdada discovery 16 gb var biraz sakardır hep yere düşürür hiçbir bozulma olmadı uzun vadede kullanma şansı veriyor telefonsıfır alcam bide gm icin cabuk bozoluyo diyolar
Var kardeşim ıps ekran
Benim arkadaşımdada discovery 16 gb var biraz sakardır hep yere düşürür hiçbir bozulma olmadı uzun vadede kullanma şansı veriyor telefon
Ama kardeşim benimki ıps ekran da haklısın bazılarında çıkar ama onlar 4 gb liklerde çıkıyor diye biliyorumLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ips ekran olmayinca noluyoAma kardeşim benimki ıps ekran da haklısın bazılarında çıkar ama onlar 4 gb liklerde çıkıyor diye biliyorum
ekranı eğince görüntü bozulmuyor ekran daha kaliteli oluyorips ekran olmayinca noluyo
O zaman bende IPS var ekrani eğince hicbir görüntü bozulmuyor telefon 16 GBekranı eğince görüntü bozulmuyor ekran daha kaliteli oluyor
Hepsi değilO zaman bende IPS var ekrani eğince hicbir görüntü bozulmuyor telefon 16 GB
iPS ekran daha iyi bir görüntü oranı sunuyor ve daha canlı görüntüler sunuyor.ips ekran olmayinca noluyo
Kardeşim vazgectim discovery alma bende bi sorun daha yasadim telde ekran karti yanmis gibi oldu yeniden baslatinca düzeldi alma discoveryKardeşim iki cihazı da kullanan biri olarak discovery 16gb beyaz almalısınız
Kardeşim bende kaç aydır kullanıyrum ama bende daha hiç bir sorun çıkmadı sende bi arıza çıktı diye telefonu kötülemeyelimKardeşim vazgectim discovery alma bende bi sorun daha yasadim telde ekran karti yanmis gibi oldu yeniden baslatinca düzeldi alma discovery
