Karşılaştırma 2014-ün en hızlı tarayıcısı?

Sponsorlu Bağlantılar

2014-ün en güvenilir hızlı tarayıcı?

  • Google Chrome

    Kullanılan: 13 52.0%
  • Firefox

    Kullanılan: 5 20.0%
  • Opera

    Kullanılan: 6 24.0%
  • Dolphin

    Kullanılan: 2 8.0%
  • UC web

    Kullanılan: 1 4.0%
  • Yandex

    Kullanılan: 2 8.0%
  • Safari

    Kullanılan: 5 20.0%

  • Kullanılan toplam oy
    25
PriZm

PriZm

Üye
Hız/Özellik açısından Chrome.
 


fk555897

fk555897

Üye
Bebce Safari hiçbir sorun yaşamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun
Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap
Maxthon Cloud Browser yukarıda ki listede fazlasıyla olmayı hakediyor.Göz ardı edilemiyecek kadar seri ve sağlamdır.Kadro yapısı itibariyle yandex oldukca idealdir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun
Burak Altun

Burak Altun

Üye
Maxthon Cloud Browser yukarıda ki listede fazlasıyla olmayı hakediyor.Göz ardı edilemiyecek kadar seri ve sağlamdır.Kadro yapısı itibariyle yandex oldukca idealdir.
Aynen ben de yazacaktım ama pc'de diye yazmadım. Mobil'i var mı bilmiyorum ama pc'de gerçekten çok iyi. Sayfaların ivmesi çok iyi. Özellikle geceleri ara yüze siyah rengi verebilme çok iyi. Hem odadaki diğer insanları rahatsız etmiyor hem de gözü yormuyor. Kişiselleştirme konusunda çok önde. Hızı da iyi zaten. Kullanmayanlara kesinlikle tavsiye ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2392690
Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap
Aynen ben de yazacaktım ama pc'de diye yazmadım. Mobil'i var mı bilmiyorum ama pc'de gerçekten çok iyi. Sayfaların ivmesi çok iyi. Özellikle geceleri ara yüze siyah rengi verebilme çok iyi. Hem odadaki diğer insanları rahatsız etmiyor hem de gözü yormuyor. Kişiselleştirme konusunda çok önde. Hızı da iyi zaten. Kullanmayanlara kesinlikle tavsiye ediyorum.

Tamamıyla katılıyorum en iyi şekilde özetlemişsiniz.Tüm platformlar da mevcut.Fakat sıkıntı, olmasından ziyade farkına varılamamış olması.Tarayıcı fanatikliğide günümüzde mevcuttur bu durum iyilerin önüne engeldir.Maxthon'da bundan zarar görmüştür.Diğer bir husus ise reklam ağının fazla geniş olmaması.Bir yandex olsaydı belki bir çıta yukarıda olabilirdi.Kalitesi,dizaynı,tasarımı ve insana verdiği hazzı yok sayamam.En azından denenmeyi hakediyor.Firefox veya Chrome en iyi değiller.Sadece Markalar.Bunun dışında Dolphin'in olduğu bir yerde Maxthon'a yer vermeyen arkadaşı da yadırgamazsam ayıp olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun
Burak Altun

Burak Altun

Üye
Tamamıyla katılıyorum en iyi şekilde özetlemişsiniz.Tüm platformlar da mevcut.Fakat sıkıntı, olmasından ziyade farkına varılamamış olması.Tarayıcı fanatikliğide günümüzde mevcuttur bu durum iyilerin önüne engeldir.Maxthon'da bundan zarar görmüştür.Diğer bir husus ise reklam ağının fazla geniş olmaması.Bir yandex olsaydı belki bir çıta yukarıda olabilirdi.Kalitesi,dizaynı,tasarımı ve insana verdiği hazzı yok sayamam.En azından denenmeyi hakediyor.Firefox veya Chrome en iyi değiller.Sadece Markalar.Bunun dışında Dolphin'in olduğu bir yerde Maxthon'a yer vermeyen arkadaşı da yadırgamazsam ayıp olur.
Malesef Dediklerine sonuna kadar katılıyorum. Malesef diyorum çünkü tanınma konusunda geride kaldı. Eğer Chrome kadar bilinseydi Chrome'dan daha çok kullanılırdı. Böyle uygulamaların önünde daima bir engel var. O da sırf sahip firma yüzünden bilinen diğer tarayıcılar. Umarım reklamı yapılır.
 
0MG90

0MG90

Üye
Mercury/Chrome/Opera
 

Emre

Üye
Opera Classic Tek GeçerimVe sadece İpad İçin Skyfire
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Google Chrome İyi Ve Yeterli Sadece İlk Girişte Biraz Yavaş Ama Gerisi Beni Memnun Ediyor :)
 
boran9999

boran9999

Üye
Bana görede Next browser Browse faster + sıda var
 


Üst Alt