Tamamıyla katılıyorum en iyi şekilde özetlemişsiniz.Tüm platformlar da mevcut.Fakat sıkıntı, olmasından ziyade farkına varılamamış olması.Tarayıcı fanatikliğide günümüzde mevcuttur bu durum iyilerin önüne engeldir.Maxthon'da bundan zarar görmüştür.Diğer bir husus ise reklam ağının fazla geniş olmaması.Bir yandex olsaydı belki bir çıta yukarıda olabilirdi.Kalitesi,dizaynı,tasarımı ve insana verdiği hazzı yok sayamam.En azından denenmeyi hakediyor.Firefox veya Chrome en iyi değiller.Sadece Markalar.Bunun dışında Dolphin'in olduğu bir yerde Maxthon'a yer vermeyen arkadaşı da yadırgamazsam ayıp olur.