Nerde o eski Symbian'cılar

Sponsorlu Bağlantılar

smh60

smh60

Üye
Bende c6-01 e kıyamıyom :D
 


Anil-D

Anil-D

Üye
benimki cekmecede duruyor
 
Suyaka

Suyaka

Üye
Benim C7 yatıyor, ne oldu buna bi güncelleme falan geldi mi yıllar oldu bakmamalı : )
 
hosafcı

hosafcı

Üye
2 yıllık c6-01 kullanıcısıyım telefon mükemmel ama işlemcisi öğak.. babam kendine ayfon aldı ama ben hala c6...
 
Anil-D

Anil-D

Üye
güncelleme geldigi yok
 
  • Beğen
Tepkiler: hosafcı
hosafcı

hosafcı

Üye
amcalar ben bişey sorcaktımm bende c6-01 var flappy birdi indirdim de başka oyunları nerden bula bilirim mesela temple run falan
güncelleme geldigi yok
aramızda para toplayıp symbianı satın almalıyız :)
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44
Anil-D

Anil-D

Üye
olabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: hosafcı
İbrahimEsşiz44

İbrahimEsşiz44

Üye
ben şaka mahiyetinde demiştim:)
hee desene o azman bende şakadan demiştimsymbian bizim büyüklerin eline geçsin varya millet androidden vazgeçer mesela @noss_bar @Cihanî Sultan ve unuttuklarım
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi ve Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
hee desene o azman bende şakadan demiştimsymbian bizim büyüklerin eline geçsin varya millet androidden vazgeçer mesela @noss_bar @Cihanî Sultan ve unuttuklarım
abartıda ustalaşmışsın kardeşim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44
GökhanERMCLR

GökhanERMCLR

Üye
6300, 6700S,N8

Symbian bölümünde az mı takıldık eski hesapla :)
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
yav ne abartısı yalanmı yoksa benmi yanıldımgönlünüzden kopanı versin herkez symbianı satın alak la
Symbian'ı ileriye normal kişiler taşıyamaz ki :) Şirket destekli büyük ekipler olmak gerek
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
symbian var dediler 5800 la geldik
 


Üst Alt