anneme verdim benBende c6-01 e kıyamıyom![]()

aramızda para toplayıp symbianı satın almalıyızgüncelleme geldigi yok

hee desene o azman bende şakadan demiştimsymbian bizim büyüklerin eline geçsin varya millet androidden vazgeçer mesela @noss_bar @Cihanî Sultan ve unuttuklarımben şaka mahiyetinde demiştim![]()
abartıda ustalaşmışsın kardeşimhee desene o azman bende şakadan demiştimsymbian bizim büyüklerin eline geçsin varya millet androidden vazgeçer mesela @noss_bar @Cihanî Sultan ve unuttuklarım

kaç para istiyolarabartıda ustalaşmışsın kardeşim![]()
neye???kaç para istiyolar
symbianı satın almak istesek![]()

yav ne abartısı yalanmı yoksa benmi yanıldımgönlünüzden kopanı versin herkez symbianı satın alak laabartıda ustalaşmışsın kardeşim![]()
Symbian'ı ileriye normal kişiler taşıyamaz kiyav ne abartısı yalanmı yoksa benmi yanıldımgönlünüzden kopanı versin herkez symbianı satın alak la
Şirket destekli büyük ekipler olmak gerekPazarlık payı varmışsymbianı satın almak istesek![]()

