Silinen Üye 2480407
Kapalı Hesap
okurken yoruldumArkadaşlar tamam Nokia desteği çekmese tabiki çok güzel olurdu ama şu açıdan da bakmamak yanlış olur bence.Adamlar bir telefon çıkarıyorlar örneğin N8 2010 yılında çıkan bir telefona neredeyse 4 yıl destek verdiler.Tamam yine eksiklikleri var ama siz bir Samsung'da bir Sony'de böyle bir şey görebiliyor musunuz ki sanki.Aynı şekilde N8 bu zamana kadar 4'den fazla büyük güncelleme aldı.Şimdi bir S3 için konuşursak adamlar 4.4. sürümünü zar zor getiriyorlar.Hala yavaş hala eksik sadece uygulama mağazası iş yapıyor.Bir de şu isim işi var tabi.Tamam 603 703 gibi 2. nesillere bu kadar fazla destek verilmedi ama işletim sistemi olarak karşılaştırılınca 1. nesillere göre hala daha iyi bir işletim sistemine sahipler.2016'ya kadar sözleri vardı doğru ama tamamiyle de Nokia'ya suç atmak bence yanlış.Truva atı dediğimiz şahıs sağolsun onun da çok güzel parmağı vardı bu işte.Bence eski güncelleme zamanları bizde oluşan o merak ve sevinçlerin anısına hala kurtarmak yerine nasıl biz işletim sistemini insanlara hatırlatmalıyız nasıl yad etmeliyize odaklanmalıyız.Çünkü artık olan olmuş bundan sonra sadece elimizdekinden en yüksek derecede verim almaya bakmalıyız benim şahsi fikrim bu.

çok güzel yazmişsin kardeşim truva atına selamlar


(youtube videolarında görebilirsiniz) Artı olarak donanım konusunda karşılaştırmadım ben n8 ve s3 ü , zaten komik olurdu böyle bir karşılaştırma ; nedeni ise n8 de kullanılan donanım 2007 donanımı olması (arm11 ) ....
bu arada n8 13 mp. değil kardeşim 12mp. ve bana göre n8 i , n8 yapan 12mp. kamerası değil ; kamerada bulunan 1.1/8 diyafram açıklığıdır. Mesela sony xperia S de 12 mp kamera var ama bir n8 gibi çekim yapamıyor du. Marka fanatikliği olayına gelirsem ; hiç bir zaman bir markanın kölesi olmadım 1997 den beri cep telefonu kullanıyorum markalar içinde bir tek apple ürünlerini kullanmadım . Ericsson ile başladım panosonic motorola en son nokiada karar kıldım ve s3 almadan öncede 10 senelik bir nokia mazim vardı. Symbianın bitmesinede üzülen bir insanım ; yeni nesil kardeşlerim bilmez 2002 senesinde 76/50 cihazımda 6 mb hafıza vardı ve bu günkü gibi market olayı yoktu bizlerde net ortamındaki forumlardan program bulup o 6 mb. hafızaya sahip cihaza bir dünya program kurup neşelenirdik

