Nerde o eski Symbian'cılar

Sponsorlu Bağlantılar



Anil-D

Anil-D

Üye
nerde o eski bayramlar
 
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
Herkes gider biz kalırız :gul:
 
  • Beğen
Tepkiler: Eduardo58
Anil-D

Anil-D

Üye
ben.zaten duruyorum
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
Biz hala dolanıyoruz Symbian...
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Benim n8 duruyor hala satmamki daha plastikleri üstünde
 
  • Beğen
Tepkiler: Suyaka
Suyaka

Suyaka

Üye
Kurtuluş az kovalamadık :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve Kurtuluş40
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Androidde sis emulatoru yokmu özledik ustalar

HTC Explorer A310e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
0MG90

0MG90

Üye
Burada:D
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
:rock: Oo Levent abi hariç herkes burda :hmmm
 
Eduardo58

Eduardo58

Üye
603' ümü kimseye satmam ben en azındaan babama veririm o kullanır. Ama Allah' ın izni ile IOS' a geçince Symbian' ı çok özleyeceğim gibi. somuru:

:rock: Oo Levent abi hariç herkes burda :hmmm

Bencede yaa nerede Levent abi? Konunun başkahramanlarından birisi de "o".
 
Soneday

Soneday

Üye
Anılarım kıpraştı :)
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
Eskiden herkesin Symbiancı olduğunu düşünürsek ne kadar kral bi sistem olduğunu anlıyoruz :evet:
Başka sistem yoktu ki :kop:
 
najanaja

najanaja

Üye
birileri beni mi andı :) selamün aleyküm arkadaşlar. valla kusura bakmayın ama cidden symbian öldü :) arada bi bakıyorum hiçbişey yok :) ios u bilmem de android çok çok iyi bi sistem bence. anıl bende satmadım hala N8 i :) satmaya kıyamıyorum açıkçası, ilk aldığım gün gibi hala çizik toz hiçbişey yok sıfır gibi maaşallah :) yok zamanımda para biriktirip almıştım emekle aldım, yani o yüzden satmaya gönlüm el vermiyor. sleeple symbian öldü ama senin e6 hala yaşıyor helal olsun :) sen onu sakla bence satma çok anılarınız oldu birlikte çok şeyler yaşadınız az katlanmadı sana kerata :) bu arada ios a geçersen haber ver kredi kartı gerekmiyo ben kartsız gönderirim sana uygulama :) harbi bayadır konuşmuyoz senle de dimi ben unutmuşum seni yahu :D illaki symbian ın yeri bambaşkaydı özellikle forumda bikaç kere dile getirdim android bölümünde millet birisine yardım edeiverecem diye canı çıkıyo bi sorununu yazsan kimse cvp vermiyo bu nedir dedim yaa symbian bölümüne gidinde forumu yardımlaşmayı öğrenin dedim android bölümünde herkes kendine çalışıyo genelde :) bende o yüzden hiçbi konuya bakmıyom bile alcamı alıyom o kadar, kusura bakmayın :) sleeple diyecek değişmemişsin hala destan gibi konuşma yazıyon :) bırakırsanız buraya 2 sayfalık yazı dökebilirim :D bu arada etiketlemeyi çözemedim isminizi kopyala yapıştır yaptım :) diğer bütün symbiancı kardeşlerimede selamlar olsun merak etmeyin bizler hala buralardayız bi yere gitmeyiz. Maxicepten başka hiçbi türk forum sitesine bakmıyorum ceple ilgili, ha bikaç yabancı sitemiz var o kadar olsun :) herkese iyi forumlar arkadaşlar unutmayın burası forum sitesi sadece sorununuz olduğunda yazmayın sorun yaşayan arkadaşlarada bilginiz dahilinde yardımcı olun. Forumun esas amacı budur yardımlaşmak...

@ANIL , @sLeepLe


 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan, ANIL, sLeepLe ve 1 kişi daha
134ugurcan

134ugurcan

Üye
1 sene önce C5 03e cfw yapim dedim olmadı telefon açılmadı annem babam görcek diye ödüm koptu ve o günden beri symbiandan nefret ediyorum :D
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
etiketlemeyi @ ile yapıyorsun nicki yazıyorsun orada hemen isimler çıkıyor zaten @najanaja :)
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
etiketlemeyi @ ile yapıyorsun nicki yazıyorsun orada hemen isimler çıkıyor zaten @najanaja :)
Teşekkürler bilgi için düzelttim. her ismin başında bu işaret olunca onla bi ilgisi olduğunu düşündümde, yorum yaparken yukarıdaki şekillere bakıyorum @ bu işaret yok demek ki manuel koyuyomuşuz :)

@Mad EagLe
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe


Üst Alt