sony z1yeniden başlatıyor

Sponsorlu Bağlantılar

turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Hocam sıkıntı olmaz değil mi açılmaz filan?

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Invoke

Invoke

Üye
Sorun olmaması gerekir. Anlattığım işlem, çok normal bir işlem. Zaten kaynak linki de koydum.Şimdi cihazı kullanabiliyorsun, açıldı sonunda ama ara ara yeniden başlatıyor, öyle mi?İstersen bunu kullanarak "Onar" de. Yazılımı tekrar yükleyecek yani. Fark etmez, üsttekiyle aynı işlem.
 
turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Sorun olmaması gerekir. Anlattığım işlem, çok normal bir işlem. Zaten kaynak linki de koydum.Şimdi cihazı kullanabiliyorsun, açıldı sonunda ama ara ara yeniden başlatıyor, öyle mi?İstersen bunu kullanarak "Onar" de. Yazılımı tekrar yükleyecek yani. Fark etmez, üsttekiyle aynı işlem.
hocam bir de uygulama indirdim o kadar nasıl yedekleyeceğim?
 
Invoke

Invoke

Üye
hocam itunes gibi birşey yok mu :)

Bu var ama yedekleme seçeneği var mı bilmiyorum, uzun süredir kullanmadığım bir program. :D İndir bir bak, sonra da bununla güncelle telefonu.
 
turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Bu var ama yedekleme seçeneği var mı bilmiyorum, uzun süredir kullanmadığım bir program. :D İndir bir bak, sonra da bununla güncelle telefonu.
hocam yine aynı sıkıntı devam ediyor. :(
 
turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Invoke

Invoke

Üye
Son sürüm şu olmalı: 14.2.A.1.136, cihaz güncel mi?
 
Invoke

Invoke

Üye
talk.sonymobile.com'da mod. sim kart eksikliğinden ya da hatasından kaynaklanabilir demiş. Deneyebiliyorsan farklı bir sim kart ile dene.
 
turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
talk.sonymobile.com'da mod. sim kart eksikliğinden ya da hatasından kaynaklanabilir demiş. Deneyebiliyorsan farklı bir sim kart ile dene.
hocam bilmiyorum arkadaşlarda var mı? Denemesine deneriz de hocam kesme sim filan da değil bu hattımı taşıdım ordan direk mikro sim verdiler.
 
Invoke

Invoke

Üye
hocam bilmiyorum arkadaşlarda var mı? Denemesine deneriz de hocam kesme sim filan da değil bu hattımı taşıdım ordan direk mikro sim verdiler.

Anladım. Ben sorunu ilk defa sen de gördüm ama internette de bayağı var benzer sorun. :/

Buna bak bir de: (Format atıyorsun yani.)Hafıza kartı takılı mı? Takılıysa çıkar bir de öyle dene.
 
turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Anladım. Ben sorunu ilk defa sen de gördüm ama internette de bayağı var benzer sorun. :/

Buna bak bir de: (Format atıyorsun yani.)Hafıza kartı takılı mı? Takılıysa çıkar bir de öyle dene.
onu yaptım hocam olmuyor yine de
 
Invoke

Invoke

Üye
En iyisi aldığın yere götürmek. :D
 
enver_techno

enver_techno

Üye
Hard Format at bence, olmazsa servise yollarsın.
 


Üst Alt