POLIT
Üye
ROM YÜKLEDİKTEN SONRA TELEFON AÇILMADI!
Merhaba arkadaşlar, sizden yardım istemek için bu siteye bilerek üye oldum hattâ tek çâremi burada bulacağımı düşünerek kayıt oldum ve ânında konu açmaya doğru yola koyuldum desteğiniz amaçlı. Sorunum şöyle; ben CyanogenMod rom'unu telefonuma yükledim. Yükleme işlemini de bu videodakileri tâkip ederek yaptım;
Gerekli dosyaları da, bu videoyu yükleyen kişi videonun açıklamasında kendi bloğunun linkinden indirdim. Hâlihazırda telefonumun modeli de bu videodaki telefonla aynı. Her neyse, her şeyi düzenli bi' şekilde tâkip ederek yaptıktan sonra 'reboot system' dedim ve telefonun açılış ekranı ''Samsung Galaxy Ace GT - S5830i''de takılı kaldı. Yarım saat bekledim açılmadı, tekrar kapattım açmaya çalıştım; gene açılmadı. Lütfen yardım eder misiniz? Ki ne hikmetse telefonun yedeğini de almadım.



(Sizden yardım istiyorum çünkü 18 yaşına yeni girmiş ergenin tekiyim babama söylemeye de çekindiğim için internette araştır-araştır beynim ağrıdı yemin ediyorum
He bi' de telefonumu tabiî ki de root'lamıştım, sanırım keşke öyle root'lu bi' şekilde bıraksaymışım; daha güzel olurdu...
)
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
... Gerekli dosyaları da, bu videoyu yükleyen kişi videonun açıklamasında kendi bloğunun linkinden indirdim. Hâlihazırda telefonumun modeli de bu videodaki telefonla aynı. Her neyse, her şeyi düzenli bi' şekilde tâkip ederek yaptıktan sonra 'reboot system' dedim ve telefonun açılış ekranı ''Samsung Galaxy Ace GT - S5830i''de takılı kaldı. Yarım saat bekledim açılmadı, tekrar kapattım açmaya çalıştım; gene açılmadı. Lütfen yardım eder misiniz? Ki ne hikmetse telefonun yedeğini de almadım.




(Sizden yardım istiyorum çünkü 18 yaşına yeni girmiş ergenin tekiyim babama söylemeye de çekindiğim için internette araştır-araştır beynim ağrıdı yemin ediyorum
He bi' de telefonumu tabiî ki de root'lamıştım, sanırım keşke öyle root'lu bi' şekilde bıraksaymışım; daha güzel olurdu...
)



