Uygulama ROM YÜKLEDİKTEN SONRA TELEFON AÇILMADI!

Sponsorlu Bağlantılar

POLIT

Üye
    Konu Sahibi
ROM YÜKLEDİKTEN SONRA TELEFON AÇILMADI!
Merhaba arkadaşlar, sizden yardım istemek için bu siteye bilerek üye oldum hattâ tek çâremi burada bulacağımı düşünerek kayıt oldum ve ânında konu açmaya doğru yola koyuldum desteğiniz amaçlı. Sorunum şöyle; ben CyanogenMod rom'unu telefonuma yükledim. Yükleme işlemini de bu videodakileri tâkip ederek yaptım;
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
...
Gerekli dosyaları da, bu videoyu yükleyen kişi videonun açıklamasında kendi bloğunun linkinden indirdim. Hâlihazırda telefonumun modeli de bu videodaki telefonla aynı. Her neyse, her şeyi düzenli bi' şekilde tâkip ederek yaptıktan sonra 'reboot system' dedim ve telefonun açılış ekranı ''Samsung Galaxy Ace GT - S5830i''de takılı kaldı. Yarım saat bekledim açılmadı, tekrar kapattım açmaya çalıştım; gene açılmadı. Lütfen yardım eder misiniz? Ki ne hikmetse telefonun yedeğini de almadım. :agla2::agla2::agla2::agla2::agla2:(Sizden yardım istiyorum çünkü 18 yaşına yeni girmiş ergenin tekiyim babama söylemeye de çekindiğim için internette araştır-araştır beynim ağrıdı yemin ediyorum :karisti: He bi' de telefonumu tabiî ki de root'lamıştım, sanırım keşke öyle root'lu bi' şekilde bıraksaymışım; daha güzel olurdu... :!!!:)
 


KırcalıHolding

Üye
Recovery modda aç teli wipe işlemlerini yapıp tekrardan dene.wipe işlemi için Google de arattır
 
  • Beğen
Tepkiler: POLIT
szqn55

szqn55

Üye
aynen recovery ye gir ve wipe filan yap olmazsa başka bir rom dene telefona uygun
 
  • Beğen
Tepkiler: POLIT
Invoke

Invoke

Üye
Wipe yap, tekrar flashla açılır.
 
  • Beğen
Tepkiler: POLIT

POLIT

Üye
    Konu Sahibi
Ahh dostlar iki üç kere rom yükledim açılmayınca ve yine aynı sonuçta karşılaştım. Wipe yaptığımda da geri almıyor sütübozuk tel. -_-

Edit: Burada verilen tavsiyeleri denedikten sonra eğer olumlu sonuca ulaşamazsam telefon tâmircisine götürmeyi düşünüyorum, gerek root'ladığım için telefon garanti dışında kalıyormuş bu sitede okuduğum bilgilerde böyle yazıyordu. Sizce telefoncu ne kadar fiyata yapar bunu?
 
szqn55

szqn55

Üye
20 liraya yazılım atar ama sen orjinal yazılım atmak istersen odin ile stock rom yapıcaksın
 
  • Beğen
Tepkiler: POLIT

POLIT

Üye
    Konu Sahibi
20 liraya yazılım atar ama sen orjinal yazılım atmak istersen odin ile stock rom yapıcaksın
Eyvallah abicim odin yazılımı pc'mde var zâten fakat rom yüklerken odin'i kullanmadım direkt olarak CWM'den aktım :D:D:D sonra durum ortada :D lânet telefon şimdi de 'download' moduna geçmiyor -_-
 
tayren

tayren

Üye
Ayni sorun bizim dayi oglundada var download moda gecmiyor youtubw da var bi video 3adet direnci bagliyip download moda alabiliosun bu kurtulus ace rom filan rom kuruluyor bi bak istersen bu formda samsung android rom>3 yada ondan sonraki sayfalarda
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: POLIT

POLIT

Üye
    Konu Sahibi
Ayni sorun bizim dayi oglundada var download moda gecmiyor youtubw da var bi video 3adet direnci bagliyip download moda alabiliosun bu kurtulus ace rom filan rom kuruluyor bi bak istersen bu formda samsung android rom>3 yada ondan sonraki sayfalarda
çok baktım da bi' türlü download moda da girmedi falan odin teli görmüyor falan, sanırım tek çâre telefon tâmircisi...
 
tayren

tayren

Üye
Cihazin sarj yerine giris soketi takilio ama sadece soket mesela usb kablo ama ucu koparilmis onu taktiktan sonrA 3tane direnici seri bagliyo daha sonra uclarini soketin leyim yerlerine temas ettirince cihaz otomatik olarak download moda geciyor
 

POLIT

Üye
    Konu Sahibi
Cihazin sarj yerine giris soketi takilio ama sadece soket mesela usb kablo ama ucu koparilmis onu taktiktan sonrA 3tane direnici seri bagliyo daha sonra uclarini soketin leyim yerlerine temas ettirince cihaz otomatik olarak download moda geciyor
abicim aman aman cihaz tersini gördü zâten bi' de yakmayalım devrelerini boş ver en iyisi telefoncu :D:D:D yine teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve tayren
tayren

tayren

Üye
:D tamam pasam bunu dene bide
Bi arkadasimiz paylasmisti calisio denedik :)

Cwm yuklumu sende kardesim
abicim aman aman cihaz tersini gördü zâten bi' de yakmayalım devrelerini boş ver en iyisi telefoncu :D:D:D yine teşekkürler.
Rja edeerm :D
 
  • Beğen
Tepkiler: POLIT

POLIT

Üye
    Konu Sahibi
:D tamam pasam bunu dene bide
Bi arkadasimiz paylasmisti calisio denedik :)

Cwm yuklumu sende kardesim
Rja edeerm :D
yüklü abi hattâ iki gündür araştırıyorum odin'le telefona eski rom'unu yükleyeceğim sonra yüklemeye çalışıp da yapamadığım rom'u sonra yükleyeceğim :D:DA:D
 
tayren

tayren

Üye
yüklü abi hattâ iki gündür araştırıyorum odin'le telefona eski rom'unu yükleyeceğim sonra yüklemeye çalışıp da yapamadığım rom'u sonra yükleyeceğim :D:DA:D
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
yüklü abi hattâ iki gündür araştırıyorum odin'le telefona eski rom'unu yükleyeceğim sonra yüklemeye çalışıp da yapamadığım rom'u sonra yükleyeceğim :D:DA:D
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

sorumluluk size aittir teşekkürler:maxicep:
 
Son düzenleme:
KayraBey

KayraBey

Üye
Rom bozuk olsa bile cwm ye girmesi gerekir aslında. Senin model i serisi. Farklı model rom yüklemiş olabilirsin. İlginç...
 


Üst Alt