Dexter Morgan
Üye
Lumia 925 mi 1320mi mi?
Kararsızım çok. Bütce 1100 tl. Bütce yetiyor sıkıntı ama dahili hafıza beni düşündürüyor. birde 925in kamerası berabttı çekimlerde acaba düzeldi mi?
Kamera ve Hafıza harici hiçbir fark yok ayrıca işlemci ve gpu yönünden 1320 daha hızlı
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kamera ve Hafıza harici hiçbir fark yok ayrıca işlemci ve gpu yönünden 1320 daha hızlı
Son düzenleme:
iyi forumlar 
Bi ortasını tutturamadılar. Yani kamera ve zarif tasarım istiyorsan 925, büyük ekran, daha iyi performans, daha iyi batarya ve 3 kolon desteği istiyorsan 1320 al. Ben olsam 1320 alırdım. Hem aralarında fiyat farkı da var.