Telefon Tavsiyesi Lumia 925 mi 1320mi mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 925 mi 1320mi mi?
Kararsızım çok. Bütce 1100 tl. Bütce yetiyor sıkıntı ama dahili hafıza beni düşündürüyor. birde 925in kamerası berabttı çekimlerde acaba düzeldi mi?


Kamera ve Hafıza harici hiçbir fark yok ayrıca işlemci ve gpu yönünden 1320 daha hızlı
 
Son düzenleme:


Hasand.

Hasand.

Üye
hız+ performans istiyorsan l1320 kamera yonu iyi olsun dıyorsan l925 secım senın l1320 al derım
 
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan

tgoksen1

Üye
1320 al gitsin 3 kolon var artı daha hızlı kameraya gerek yok bence yani hem fiyat olarakda 100-150 arası fark var. 1320 kırımızı al gitsin :) iyi forumlar :)
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Aynen hele büyük ekran seviyorsan 1320 al derim.
 
csH

csH

Üye
925te micro sd var mıydı:hmmm
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
Ben de ikisi arasında kaldım. Ama tasarımı beni benden alıyor sırf bu yüzden 925 almayı düşünüyorum
 

technocu1

Üye
Aralarında ki asıl fark ekran boyutunda. Büyük ekran istiyorsan 1320 ama benim gibi orta boy ekran istiyorsan 925 al. Ben 925 kullanıyorum ve çok memnunum.
 
  • Beğen
Tepkiler: cesurpolis61
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
925 tek artısı kamera ve hafıza. kamera önemli değil benim için ama hafıza düşündürüyor birde 8.1 gelen sd karta kurma ne kadar stabil çalışacak
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
Kararsızım çok. Bütce 1100 tl. Bütce yetiyor sıkıntı ama dahili hafıza beni düşündürüyor. birde 925in kamerası berabttı çekimlerde acaba düzeldi mi?


Kamera ve Hafıza harici hiçbir fark yok ayrıca işlemci ve gpu yönünden 1320 daha hızlı
1320 alman için en büyük neden boyutu büyük ekran kullandınızmı bilmem ama bir çok arkadaşımız için büyük ekran büyük sorun 925 te sd kart takılmıyor ancak 32gb modeli yeterli gelecektir ilerde pişman olmıyacağınız telefon 925 derim..925 in kamerası berbattı demişsiniz ama 5mp kameralı 1320 düşünüyorsunuz bana çelişkili geldi
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
1320 alman için en büyük neden boyutu büyük ekran kullandınızmı bilmem ama bir çok arkadaşımız için büyük ekran büyük sorun 925 te sd kart takılmıyor ancak 32gb modeli yeterli gelecektir ilerde pişman olmıyacağınız telefon 925 derim..925 in kamerası berbattı demişsiniz ama 5mp kameralı 1320 düşünüyorsunuz bana çelişkili geldi
yani 8mp performansını verir mi ki demiş
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
yani 8mp performansını verir mi ki demiş
hangisi için
Kararsızım çok. Bütce 1100 tl. Bütce yetiyor sıkıntı ama dahili hafıza beni düşündürüyor. birde 925in kamerası berabttı çekimlerde acaba düzeldi mi?


Kamera ve Hafıza harici hiçbir fark yok ayrıca işlemci ve gpu yönünden 1320 daha hızlı
925 hakkında yapılan yorumlara burdan bakabilirsin Anket - kullandığınız lumia modeli nedir? yeni alacaklara hangi modeli önerirsiniz. - MaxiCep
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
bildiğim kadarı ile seni de dediğin gibi pek bir fark yok büyük ekran istiyorsan 1320 al yoksa alma 1520 desen anlarım ama fark yok 925 derim bende en şık telefon diyebilirim
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
925'in 1320'den üstün yanları dahili hafıza ve kamera. Kamera benim için pek önemli değil demişsin. Hafıza ise sıkıntı olmayacağını düşünüyorum WP 8.1 ile SD karta uygulama kurma geleceğinden dolayı. Zaten 925'te SD kart girişi de yok. Ama en azından hafızası 1320'den daha çok. Ekran olarakta 925 bana çok küçük geliyor, 1320 ise çok büyük geliyor. :D Bi ortasını tutturamadılar. Yani kamera ve zarif tasarım istiyorsan 925, büyük ekran, daha iyi performans, daha iyi batarya ve 3 kolon desteği istiyorsan 1320 al. Ben olsam 1320 alırdım. Hem aralarında fiyat farkı da var.

 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
Demin bimeksteydim 925in kamerası çamur gibi zaten ben pek kamera kullanmıyorum arada lazım oluyor ama 1320 baya iyi
 
0343434

0343434

Üye
Bende aynı çelişkide kaldım şu an ama bence 1320'nin donanımı daha güncel ve hem büyük ekran hem de dedükleri gibi üç kolon daha şık durur bence bir kamerası yüzünden alınır gibi gelmiyor bana 925
 
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan
Heimdalll

Heimdalll

Üye
tabikide 1320
 
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Bugün Gittim bostancı vatana, tam alacaktım ki kredi kartı taksitleri kalktığı için babam sonra alırız dedi...
 


Üst Alt