Telefon Tavsiyesi Lumia 925 mi 1320mi mi?

Sponsorlu Bağlantılar



GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
cihaza baktım bimekste çok hoş ele avuca geliyor sağlam bir yapısı var

Ben henüz elime almadım ama merak ediyorum. Arka kısmı çok sade geliyor bana. Özellikle kamera kocaman cihazda küçücük bir nokta şeklinde. :D Lumia 1520'deki gibi değil. Çok ağır mı acaba?
 
osmanmert99

osmanmert99

Üye
Arkadaşlar Lumia 925 in GPU su Lumia 1320 nin GPU dan iyi yani oyun performansı daha yüksek olur. 1320 nin tek artısı 1.7Ghz lik işlemciye sahip olması başka hiçbir artısı yok.
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Arkadaşlar Lumia 925 in GPU su Lumia 1320 nin GPU dan iyi yani oyun performansı daha yüksek olur. 1320 nin tek artısı 1.7Ghz lik işlemciye sahip olması başka hiçbir artısı yok.
bence tam tersi
 
emz

emz

Üye


Çok cazip bir teklif.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan

zbahadir

Üye
Demin bimeksteydim 925in kamerası çamur gibi zaten ben pek kamera kullanmıyorum arada lazım oluyor ama 1320 baya iyi

İlk kullandığımda bana da öyle gelmişti görüntü kalitesi 925'in ama yazılımları güncelleyince sorun kalmadı. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan


Üst Alt