ddr2 ram 100 lira olmuş vay beeee

Sponsorlu Bağlantılar

UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
ddr2 ram 100 lira olmuş vay beeee
eskidikçe pahalılaşıyor be :D
ddr2 2gb 800 mhz rame karşılık 1tb harici harddisk alcam :D sagate :D
 


anılbaran

anılbaran

Üye
Adam haklı :D
 
avast

avast

Üye
Ahaha ciddi misin :D :eek:
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Evet ciddiyim :D
1 hafta felan 1gb ram le idare etcem :D
Sonra 50 lirya 2gb 800mhz ddr2 buldum onu alcam :D

Bana harddisk 50 liraya gelmis olcak üstelik rami yenilemis olcam :D
 
avast

avast

Üye
Ram baya ucuzladi aslinda nasi sattin bukadar iyi :D
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
O dardandir ben bu yaz ddr3 1333 mhz ram 4 gb 109 tl ye aldim :D aldigimdada arastirmadim bile bizim burdaki bilgisayarcidan aldim :D
Ddr 2 ve ddr 3 arasında neredeyse iki katı fark var :D
Neyse
 
avast

avast

Üye
İyi yapmissin ama :D
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR
Mert

Mert

Üye
Almayın öyle ithal şeyler. Dolar olmuş kaç lira.
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
zamanında 70 liraya aldığım iyi oldu :D
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
50 liraya buldum :P
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Başka şey alın anlamında demedim.:D Bekleyin dolar düşünce alırsınız
Pc de ram yok la :angry:
Pc açılmyo


1gb ram aldim kuzenden destekliyo ama pc açılmyo neden olabilir o.O
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Ben 80 tl ye 2 gb ddr2 laptop ram almıştım 1 den 2 yükseltti isteyen olursa 667 mhz ddr2 1 gb Sony Vaio ram (kullanılmadı ama takılı idi windows u bile 2 gb ile kurdum) evde 2 gb lik in kutusunda yatıyor ömür boyu garantili
 

MaxipmaN

Üye
eskiler hep daha pahalıdır ddrlar da ddr2lere göre çok uçuktu normal tabi bu sene de dah da arttı o ayrı
 


Üst Alt