Nasil ucuzladi la pahalilasmis vatanda 90-100 lira o.ORam baya ucuzladi aslinda nasi sattin bukadar iyi![]()
O dardandir ben bu yaz ddr3 1333 mhz ram 4 gb 109 tl ye aldimNasil ucuzladi la pahalilasmis vatanda 90-100 lira o.O
aldigimdada arastirmadim bile bizim burdaki bilgisayarcidan aldim 
Ddr 2 ve ddr 3 arasında neredeyse iki katı fark varO dardandir ben bu yaz ddr3 1333 mhz ram 4 gb 109 tl ye aldimaldigimdada arastirmadim bile bizim burdaki bilgisayarcidan aldim
![]()
Ne alcaz?Almayın öyle ithal şeyler. Dolar olmuş kaç lira.
Başka şey alın anlamında demedim.Ne alcaz?
Bekleyin dolar düşünce alırsınızPc de ram yok laBaşka şey alın anlamında demedim.Bekleyin dolar düşünce alırsınız
Benimki 2 gb ama50 liraya buldum :P

Benimkide 2 gb 800mhzBenimki 2 gb ama![]()
Nerden buldun o fiyata ya bilgisayarcılarda imkansız gibi.Benimkide 2 gb 800mhz
