Teen Wolf Zamanı

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler oradan takılıyorum şuanda birde dizist diye bir site varmış daha kapsamlı üyelik ile favorilerime ekleyip bildirim falan alabiliyoruz. Ama ağır sanırsam yabancıdiziizle'ye devam. :ehe

Bu arada arrow'u izliyorum çok harika. :)
Fantastik, bilim kurgu, macera, komedi. Yeterki duygusal olmasın. :ehe
Revolution (ayda yılda 1 kere duygusal sahneler oluyor :D)
South Park
Family Guy
Awkward
The Big Bang Theory
Revenge
Web Therapy
 
  • Beğen
Tepkiler: FeLonieS


FeLonieS

FeLonieS

Üye
Revolution (ayda yılda 1 kere duygusal sahneler oluyor :D)
South Park
Family Guy
Awkward
The Big Bang Theory
Revenge
Web Therapy
Çok teşekkürler hepsine bakacağım bu arada oraya bir kaç dizi de ben ekleyeyim göz atmak isteyebilirsiniz; grimm, the originals, dracula.
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
birde How I Met Your Mother :Dve Two and a Half Men :D
Çok teşekkürler hepsine bakacağım bu arada oraya bir kaç dizi de ben ekleyeyim göz atmak isteyebilirsiniz; grimm, the originals, dracula.
Dracula'ya bakmıştım ilk 5 bölüm falan sarmadı nedense
True Blood izleyince diğerleri yalan geliyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: FeLonieS
FeLonieS

FeLonieS

Üye
birde How I Met Your Mother :Dve Two and a Half Men :D
Dracula'ya bakmıştım ilk 5 bölüm falan sarmadı nedense
True Blood izleyince diğerleri yalan geliyor :D
True blood'u bende izledim de bazen +18 sahneleri beni bayıyor ilerletmeye kalksak dizinin %70'i gidiyor. :ehe :ehe
bu arada Allison'a uyuz oldum ben Scott gibi karizmayı bırakıp yanındaki elemanla aşk yaşıyor. :angry:
 
Invoke

Invoke

Üye
Aslında çok da sevmem marveli X-men dışında ama dizi kötü değil. :D

Asıl Da Vinci's Demons çok iyi ama sadece 8 bölüm mevcut şuan için. :/

@FeLonieS
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Aslında çok da sevmem marveli X-men dışında ama dizi kötü değil. :D

Asıl Da Vinci's Demons çok iyi ama sadece 8 bölüm mevcut şuan için. :/

@FeLonieS
Devam ediyorsa bekleriz bölüm çıkmasını. :ehe
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
True blood'u bende izledim de bazen +18 sahneleri beni bayıyor ilerletmeye kalksak dizinin %70'i gidiyor. :ehe :ehe
bu arada Allison'a uyuz oldum ben Scott gibi karizmayı bırakıp yanındaki elemanla aşk yaşıyor. :angry:
Vampir Günlükleri izledikten sonra izledim True Blood'u gerçekten harika gözüktü gözümde :D
Aynen Kira ölse çok iyi olacak
 
Invoke

Invoke

Üye
Revolution konusu aslında güzel ama dizi biraz dandik, böyle söylememe rağmen tüm bölümlerini izledim ama yine de dandik. Sürekli aynı şey, biri diğerinin kızını karısını kaçırır, diğeri uğraşıyor. Birilerini kurtarma işi. Hep aynı olay dönüyor ama idare eder.

Prison Break eski ama izlemediysen izle. :D
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Vampir Günlükleri izledikten sonra izledim True Blood'u gerçekten harika gözüktü gözümde :D
Aynen Kira ölse çok iyi olacak
Kira ölmesin çok tatlı bir kız bence Allison'un o yaptıklarından sonra Scott onunla nikahı kıymalı. :ehe :ehe :ehe
Vampir günlüklerini takip ediyorum çok severim oradaki favori karakterim Damon. :ehe
 
Invoke

Invoke

Üye
  • Beğen
Tepkiler: FeLonieS
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Revolution konusu aslında güzel ama dizi biraz dandik, böyle söylememe rağmen tüm bölümlerini izledim ama yine de dandik. Sürekli aynı şey, biri diğerinin kızını karısını kaçırır, diğeri uğraşıyor. Birilerini kurtarma işi. Hep aynı olay dönüyor ama idare eder.

Prison Break eski ama izlemediysen izle. :D
Prison Break izlenmez mi ya izledim tabikide. :ehe
Kira, Allison'dan güzel lan. :D
Bence de çok tatlı,sevimli,neşeli.. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Invoke

Invoke

Üye
Prison Break bence gelmiş geçmiş en iyilerden biri. İzlemediyseniz izleyin. Süpernatural olaylar yok ama normal dizi bu. =P :D
Prison Break izlenmez mi ya izledim tabikide. :ehe
Bence de çok tatlı,sevimli,neşeli.. :ehe

Bir de sinema filmi var sonra onu da izledin mi? :D
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Prison Break bence gelmiş geçmiş en iyilerden biri. İzlemediyseniz izleyin. Süpernatural olaylar yok ama normal dizi bu. =P :D

Bir de sinema filmi var sonra onu da izledin mi? :D
Yok izlemedim hatta duymadım bile. :ehe
Listeme ekledim. :D
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Dizinin devamı gibi, finali gibi düşünebilirsin. :D
Finalini izlemeden bırakmışım yani ben öylemi. :D :D İzleyeceğim. Çok merak ettiğim birşey var inşallah konu dışı olduğu için uyarılmam ama nickinizin anlamı ne acaba? :D
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Spoilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nasıl seviyonuz Kira yı ya onun gibi bir sürü kız var Asya da :D
Ayrıca Spoilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Okumaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa annesiz de foxfire çıktı Scott la anlaşamazBen Revolution ı seviyorum en iyi bölümü 2 bölüm önceydi bence
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Spoilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nasıl seviyonuz Kira yı ya onun gibi bir sürü kız var Asya da :D
Ayrıca Spoilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Okumaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa annesiz de foxfire çıktı Scott la anlaşamazBen Revolution ı seviyorum en iyi bölümü 2 bölüm önceydi bence
Bence Kira çok sevimli Allison ne yapıyor 2,3 tane ok atıyor sonra Scott'un kankasına sulanıyor. -_-
 
Invoke

Invoke

Üye
Finalini izlemeden bırakmışım yani ben öylemi. :D :D İzleyeceğim. Çok merak ettiğim birşey var inşallah konu dışı olduğu için uyarılmam ama nickinizin anlamı ne acaba? :D

Evet, öyle gibi. :D

Burası gereksizler, uyarılmazsın. :D
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Evet, öyle gibi. :D

Burası gereksizler, uyarılmazsın. :D
Vav şaşırdım, ne anlama geldiğini. :ehe
Kuralları pek bilmediğimden konu dışı olmaması için dikkat ediyordum sadece. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke


Üst Alt