Anket Bu telefonlar neden bu kadar pahalı?

Sponsorlu Bağlantılar

esmeran3

esmeran3

Üye
    Konu Sahibi
Bu telefonlar neden bu kadar pahalı?
Vertu adlı firmanın ürettiği bu telefonlar neden bu kadar pahalı arkadaşlar ? ve bu telefon firması ile NOKİA firmasının bir anlaşmasıda var 55.000 € ya bile cep telefonları var. !

Vertu bir İngiliz olan lüks ve perakendeci tarafından kurulan cep telefonu üreticisi , 1998 yılında bir iştiraki olarak.Ekim 2012 yılında Nokia özel sermaye grubu için Vertu satılan , belirsiz bir süre için (200 milyon olduğu söyleniyor)ancak% 10 payını korumak olacaktır. yakışıklı Nokia tarafından imal edilmeye devam. erken 2013 yılına kadar, 326.000 telefonlar satıldığı ve telefonları şirket tarafından 70 kaçak dahil olmak üzere, 500 satış noktasında satışa idi.telefonlar Rusya, Asya ve Orta Doğu'da teknik ve en popüler nispeten güce olan .

Göre kavram. "SİZ, neden bir cep telefonu? bir saatin üzerinde 20.000 $ geçirebilirsiniz EĞER" düşüncesi ile, açıkça moda aksesuarları olarak telefonları pazara oldu Vertu telefonlar, ya da "'mobil iletişim cihazları"fabrikalarında yapılır , , İngiltere. . Yakışıklı yerine cep telefonu fonksiyonları yerine, işçilik, stil ve hizmet ile ilgili bir vurgu ile satılmaktadır 2006 yılında şimdiye kadar yapmış en pahalı modeli 213.000 £ (~ 310.000 $) seviyesinde, Signature Cobra vardı; düzenli 2006 en pahalı modeli 55.000 £ (~ 83.000 $) seviyesinde Signature Diamond oldu. 2006 yılında Fiyatlar Constellation modeli için 3.500 £ başladı.

Iş ofisleri ile İngiltere merkezli , , , , ve . Vertu'nun CEO'su Massimilano Pogliani olduğunu. Iş 600'den fazla çalışanı vardır.



Türkiyede bile satılan bu telefonun özelliği sadece Değerli madenlerden yapılmış olması mı?
 


Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Teknolojinin çok gerisinde enayi malı bir telefon teknolojiden zerre anlamayanların gösteriş yapacaklarını sanıp aldığı bir telefon aslında ve evet değerli madenlerden yapıldığı için bu kadar pahalıdır. En son ciddi sıkıntılar içindeydi bu firma hatta kapanmış bile olabilir. Java işletim sistemli olması lazım Vertu telefonları kısacası maden çöplüğü ve şuanda da zaten piyasada hakettiği yeri bulduğunu düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
esmeran3

esmeran3

Üye
    Konu Sahibi
Teknolojinin çok gerisinde enayi malı bir telefon teknolojiden zerre anlamayanların gösteriş yapacaklarını sanıp aldığı bir telefon aslında ve evet değerli madenlerden yapıldığı için bu kadar pahalıdır. En son ciddi sıkıntılar içindeydi bu firma hatta kapanmış bile olabilir. Java işletim sistemli olması lazım Vertu telefonları kısacası maden çöplüğü ve şuanda da zaten piyasada hakettiği yeri bulduğunu düşünüyorum.

Ama piyasada 2014 model android telefonları var ?
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
symbian olanlari var son 1-2 android model gormuslugum de var,bazi telefon kullanicilari var sinirli sayida uretilen modellerini seciyorlar,sadece bende olsun baskasinda olmasin mantigiyla,biz normal zamanda bile kullanmayiz ama bazi premuim musterilerde bu modelleri seciyor,piyasada bunun cok ornegi var zaten
 
  • Beğen
Tepkiler: esmeran3
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Bir ara kripto yapan cihazlardan bahsediliyordu onlardan olabilir mi ? Kripto derken konuşmalarda şifreleme yapan özellik başkalarının sizi dinleyemeyeceğini vaad ediyordu. Bu belirttiğin cihazları hiç incelemedim ama bu dediğim şekildeyse belki ondan pahalıdır.
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
Bir ara kripto yapan cihazlardan bahsediliyordu onlardan olabilir mi ? Kripto derken konuşmalarda şifreleme yapan özellik başkalarının sizi dinleyemeyeceğini vaad ediyordu. Bu belirttiğin cihazları hiç incelemedim ama bu dediğim şekildeyse belki ondan pahalıdır.
kripto lu cihazlar farkli onların pahalı olmasının nedeni telefon konuşmaları şifrelemesi telekulağı engellemesi
 
esmeran3

esmeran3

Üye
    Konu Sahibi
Kripto lu yani dinlenemeyen cihaz olma ihtimali de çok yüksek arkadaşlar yoksa bu telefon bu kadar sadece değerli maden diye fiyat 500.000 € olamaz
 


Üst Alt