dreamboys69 işte burda çalışıyor...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dreamboys69

dreamboys69

Üye
    Konu Sahibi
dreamboys69 işte burda çalışıyor...
....
 


FerreT

FerreT

Üye
çok net gözüküyor saol.İzmire gelsem kesin bulurum
 
FerreT

FerreT

Üye
Tamam işte bende onu diyorum İzmirden bile gözükür..Bunu Google Earttede görebilirmiyiz :pro:
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
    Konu Sahibi
Tamam işte bende onu diyorum İzmirden bile gözükür..Bunu Google Earttede görebilirmiyiz :pro:
google eger güncellemediyse sadece vesteli görebilirsin;)izmirden göremezsin,spilden çektim bunu:oke:
 
hasan_k_o

hasan_k_o

Üye
ferreT imzandaki link için çok tşk ler çok yararlıydı arayıpta bulamadığım oyunları buldum
 
dreamnurse

dreamnurse

Üye
kuzen bende fabrikanın içini falan çektin sandım meğer kuş bakışıymış yine:)
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Çok Güzel Bi Manzara...Birgün Ziyaret Ederim Belki;)
 
FerreT

FerreT

Üye
Dostum senin işin zor bi işe benziyor Kalıp filanmı ?
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
    Konu Sahibi
evet kalıp işi,kolay olan iş varmı?parası güzel ama kalıpçılığın;)
 
FerreT

FerreT

Üye
Allah kolaylık versin..Güzel bi meslek ;)
 
TAMER123456789

TAMER123456789

Üye
Manisa merkeze bağlı değil dimi orası?
 
enigma

enigma

Üye
:kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt