Karşılaştırma Samsung Galaxy S3 vs LG Optimus G

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisini almalıyım?


  • Kullanılan toplam oy
    7
66virus66

66virus66

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S3 vs LG Optimus G
Bu iki telefon arasında kaldım ikisinden birini alacağım yardımcı olursanız sevinirim.
 


Sarangni

Sarangni

Üye
Ben de bu iki cihaz arası da kalmıştım ve LG G aldım ve çok memnunum. Çıktığı zaman dünyanın en güçlü cihazı olarak lanse edilmişti.

S3 kullanmadım bir şey diyemem ama kağıt üstünde LG G daha iyi kesinlikle.
 
66virus66

66virus66

Üye
    Konu Sahibi
Bir sürü sıkıntısı varmış LG Optimus G nin internet tarayıcısı yavaşmış kamerası kötüymüş hoparlörü kötüymüş kafam karışık :/
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Nerede yazıyor bunlar.

Internet hızı çok iyi. Avea ile 10 Mbps görüyorum. Kendi tarayıcısı Flash kurduğumuz da çok alıcı Video ve içerik gösteriyor.

Ses kalitesi iyi. Her hangi bir sorun ile karşılaşmadım. Sadece bir kişi de konuşma sırasında cızırtı şikayeti vardı okuduklarım içinde.

Kamera gündüz iyi gece vasat bu çoğu cihaz da böyledir.

Cihazın bilinen kronik bir sorunu yok.

Donanım Haber kullanıcı kulubu başlığına bakın görürsünüz.

Bu işte içinize sinmesi çok önemli içinize sinmiyor kafanız karışıksa almayın. Bugün S4 den HTC ONE, G2 bile şikayet edenler var. Bu biraz da şans ve kullanım işi.
 
Son düzenleme:
66virus66

66virus66

Üye
    Konu Sahibi
Tevsiyen için çok teşekkür ederim bugün telefonu aldım harika canavar gibi iyiki s3 almamışım :)
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Hayırlı olsun kardeşim. Bugün bende baya baktımda tasarımı hoşuma gidiyo. Bu saatten sonra 2 gb altındaki ram li telefon almak olmaz zaten :) güncellemeside başlamış. Ses kalitesi ve oyun performansı nasıl acaba? oyunda böyle gölgelerde falan kareler çıkıyomuBirde sorması ayıp olmazsa nerden kaça aldın ? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 66virus66
Sarangni

Sarangni

Üye
Tevsiyen için çok teşekkür ederim bugün telefonu aldım harika canavar gibi iyiki s3 almamışım :)

Hayırlı olsun çok güzel bir tercih. :) Zamanla çok güzel bir tercih olduğunu göreceksiniz.

Kafana takılan sorular olursa mesaj atabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: 66virus66
66virus66

66virus66

Üye
    Konu Sahibi
Sağolasın kardeşim soruna gelince oyunlarda gölgelerde kareler çıkmıyor ekran hd real racing 3 gibi bir oyunda bile kasma yapmıyor renkler gayet canlı.Telefonun açıp baktığımda donup kaldım ekrandaki yazılar renkler falan çok canlı.Fiyatına gelince Teknosadan 1.200 TL ye aldım tavsiye ederim hoparlörü kötü diyorlardı çok güzel ses çıkartıyor.Kulaklıkları harika ses çıkartıyor.Telefonun sevdiğim yanlarından biri ise telefondaki herşeyi düzenleyebiliyorsun ana ekran geçiş efekti tuş kilidi açılma animasyonuna kadar.Yani anlayacağınız bu fiyata alınabilecek en iyi telefon hiç kuşkusuz LG Optimus G.Tavsilerin için çok teşekkür ederim Sarangni.Telefonun özelliklerine baktığımda androidin yeni versiyonlarını kasmadan kaldıracağına inanıyorum.Bence bu cihaza daha güncelleme gelir.Daha ilk açtığımda güncelleme gelmişti zaten devamıda gelir diye düşünüyorum.Herkese tavsiye ediyorum. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Sarangni
dayannight

dayannight

Üye
Hayırlı olsun telefonda sd kart girişi var mı bazı sitelerde var bazılarında yok yazıyor
 
66virus66

66virus66

Üye
    Konu Sahibi
SD kart girişi yok ama 32 GB hafızası var o da yeterli oluyor zaten oyun oynayan bir kullanıcıysanız bu sizi tatmin ediyor.Çünkü android cihazların çoğunda SD karta oyun datası atamama sorunu var.Ama telefonun kendi hafızası 32 GB olunca böyle bir sorun ortadan kalkmış oluyor.
 
dayannight

dayannight

Üye
SD kart girişi yok ama 32 GB hafızası var o da yeterli oluyor zaten oyun oynayan bir kullanıcıysanız bu sizi tatmin ediyor.Çünkü android cihazların çoğunda SD karta oyun datası atamama sorunu var.Ama telefonun kendi hafızası 32 GB olunca böyle bir sorun ortadan kalkmış oluyor.
peki birde xperia s hafızası da bunun gibi 32 gb dı şöyle bir sorun vardı telefon hafızasını(rom memory) 2gb diye bölümlendirilmiş rica etsem Google play den android assistant uygulamasını indirip Phone Space Info(Rom) yazan değerine bakarmısın
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Gidip mağazadan aldın sanırım. 100 tl hediye çekinide verdilermi yoksa sadece nete özelmi?
 
66virus66

66virus66

Üye
    Konu Sahibi
Çek mağazaya özelmiş 26 GB kullanıcıya ayrılmış galiba.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Arkadaşta mağazaya özel diyo
 
66virus66

66virus66

Üye
    Konu Sahibi
Pardon yanlış yazmışım nete özel
 

Benzer Konular

0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
Cevap
2
Görüntüleme
731
XXXturi01
Cevap
0
Görüntüleme
321
XXXturi01
Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61


Üst Alt