...Bugün Sizin İçin NaSıL BiR gÜnDü....?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yüsr@_1907

yüsr@_1907

Üye
    Konu Sahibi
...Bugün Sizin İçin NaSıL BiR gÜnDü....?
....Bugün Sizin İçin NAsıl Bir gündü...
çok kolay bugün gününüzün nasıl geçtini kısaca yazıcaksınız
örneğin bugun benim için çok sıkıcı bir gündü
herkese kolay gelsin
 


mservank

mservank

Üye
benim içinde sıkıcı bir gündü dışarı çıkmak istiyorum ama fırsatım olmuyor
 

omayra

Üye
Hareketli bir gündü :) Güzeldi. Akşam akşam toplantı vardı, o biraz gereksizdi, ama iş işte ne yapalım :)
 
safakk

safakk

Üye
berbattı bütün gün yollarda yolculuk yapmak ve göç etmekle geçti :ehe maalum izmir ankara arası 400 küsür km :)
 
Nazy

Nazy

Üye
hava sıcaktı ama dışarı çıkamadım biraz hastayım:agla
ama haftaya bu gün çok güzel olucak
4.İstanbul Buluşması varda:oke:
 
FerreT

FerreT

Üye
Bugün Dünden farksız değildi..Daha gün bitmedi ama..

Dışarıda harika bi hava var İlkbahar havası..Güzel bi gün geçiyorum diyebilirm :)
 
fbrk07

fbrk07

Üye
abi bu soruları sorarken cokk düsünüyormusun
 
yüsr@_1907

yüsr@_1907

Üye
    Konu Sahibi
bu soru eğer bana soruluyorsa(abi dediğinden soledim)hiç düşünmüorm:D
 
enigma

enigma

Üye
baş ağrısı ve vista ile ilgili bir kusurun çözümünü bulmakla geçti. maxicepte takılıyorum ve msn listesi offline.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
kötü bir gün geçirdim sabah 6 da kalktım ve dışarıya çıkamadım hem uykusuzluk mhem sıkıntı canıma yetti bilgisayar bile isyan bayrağı çekti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt