Karnedeki Zayıfara Ayar Çekme ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
    Konu Sahibi
Karnedeki Zayıfara Ayar Çekme ?
arkadaşlar 2 3 zayıf var kimya biyoloji bunlar vasat. internet kafade tarayıcı ile bunları düzeltebiliyormuşuz öyle bişey duymuştum. çamaşır suyu olmadan karnedeki notları nasıl düzelticez ?
 


Emrgncy

Emrgncy

Üye
Sen karnedeki notları düzeltmenin yollarını değil, kendini düzeltmenin yollarını araştırırsan sorun daha çabuk çözülür sanki ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Van Hohenheim, doqukans2 ve OttomaN TigeR
_RYUK_

_RYUK_

Üye
ikinci dönem daha iyi çalışıp düzeltebilirsin 0 risk
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
    Konu Sahibi
Sen karnedeki notları düzeltmenin yollarını değil, kendini düzeltmenin yollarını araştırırsan sorun daha çabuk çözülür sanki ;)

zaten 2.dönemde hardcore çalışacağım. sorun şuki şimdi bu zayıfları peder görürse cep telefonum gidecek o bakımdan yani
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy
muratcan1999

muratcan1999

Üye
Abi benim notlar Combo oldu matematik 85 kimya 90 fizik 95
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
    Konu Sahibi
benim düzeltmem lazım ama bunları
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Bunlari böyle duzeltmek yerine yada çözüm aramak yerine bende bir baba olarak sana tavsiyem düzeltebilirim diye sozverip samimi duruş sergilemendir kardeşim.Unutma burasi da bir aile ortamı olduğu icin bir büyük olarak uyarmak görevimiz.ilerde duzeltemiyecegin sonuçlar olmamasi icin başarılı bir sekilde çalışma tavsiye ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Van Hohenheim, MrTech, OttomaN TigeR ve 1 kişi daha
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
    Konu Sahibi
Bunlari böyle duzeltmek yerine yada çözüm aramak yerine bende bir baba olarak sana tavsiyem düzeltebilirim diye sozverip samimi duruş sergilemendir kardeşim.Unutma burasi da bir aile ortamı olduğu icin bir büyük olarak uyarmak görevimiz.ilerde duzeltemiyecegin sonuçlar olmamasi icin başarılı bir sekilde çalışma tavsiye ederim.

eyvallah abi. haklısın tabi notu kağıt üzerinde düzeltmek sadece sahtekarlık ama bu seferlik yapmam gerekiyor aksi halde telefonu kaptırıcam
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Bak amacim edebiyat yapmak degil ancak bazen kaybetmek daha iyidir kazanmanin dopingi olmuştur. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: MrTech, OttomaN TigeR ve 0MG90
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Sahte bir sekil de duzeltsen notlari kime ne? Sadece kendini kandirmis olursun,karsindakini degil. Senin onlari ornek alip,bir daha ayni hataya dusmemendir önemli olan
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Nextman
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
  • Beğen
Tepkiler: nokia_belle
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
bak böyle yaparak sadece kendini kandırmış olursun.
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
    Konu Sahibi
size soranda kabahat zaten istemez kalsın
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Biraz olgun davran arkadaşım kullandığın cümleleri iyi sec benden söylemesi.

:locked:
 
  • Beğen
Tepkiler: nokia_belle ve OttomaN TigeR
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt