Toggles nexus Style v2.0 - By AguS35

Sponsorlu Bağlantılar



onurhanerk

onurhanerk

Üye
Böyle daha kolay olur sanırım :) Var mıdır mifi bunun :)
 
baronet1905

baronet1905

Üye
şu avkonları değiştiremedim ne yaptıysam telefon hacklı ama resource falan dosyası gözükmüyr telefonumda joshlog uda yapamadım yav :((
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
şu avkonları değiştiremedim ne yaptıysam telefon hacklı ama resource falan dosyası gözükmüyr telefonumda joshlog uda yapamadım yav :((
joshlog modu yapman içi xplore programı yüklü olmalıdır hack yamaları aktif olmalıdır
 
Eduardo58

Eduardo58

Üye
şu avkonları değiştiremedim ne yaptıysam telefon hacklı ama resource falan dosyası gözükmüyr telefonumda joshlog uda yapamadım yav :((

Evet kardeş bende de aynı durum var. İsa abi bize yardım etsen bi'?
 
baronet1905

baronet1905

Üye
@asigsasi hacklı telefon, xplore de var bana facebook dan yardımcı olamazmısın ya ?
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Eduardo58

Eduardo58

Üye
İsa abi lütfen bana da şu joshlog mod yapımını Facebook' tan anlatabilir misin? 'ten lütfen ulaşır mısın bana?
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
İsa abi lütfen bana da şu joshlog mod yapımını Facebook' tan anlatabilir misin? 'ten lütfen ulaşır mısın bana?
saat gece 12 gibi buradan pm yoluyla yapalım
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
şimdi dışardayım eve gelince hallederiz :) @baronet1905 ki tamam
 
baronet1905

baronet1905

Üye
özele dön :D @asigsasi
 
Eduardo58

Eduardo58

Üye
[/URL] İsa abi Jelly Bean Fsx temasıyla müthiş durdu. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi


Üst Alt