Uygulama Cyanogen Mod Garip Bir Wifi Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Cyanogen Mod Garip Bir Wifi Sorunu
Garip diyorum, çünkü wifi'ye bağlanabilmeme rağmen ve internette dolaşabilmeme rağmen, ne zaman ki ekranı kapatsam wifi da kesiliyor. Ayarlarda pil tasarrufu için, ekran kapanınca wifi'yi de kapatıyordu. O ayarı devredışı bıraktım. Ancak bu kez wifi açık kalmaya devam etmesine rağmen, modeme bağlanmayı kesiyor. Sonuç olarak pek bir şey değişmedi yani. Ayarları iyice kurcaladım ama bir şey bulamadım. Sizce nasıl çözülür bu sorun? Sırf bu sorunu çözemiyorum diye tekrar android 2.3.6'ya geçmek istemiyorum. s6500D telefon ve sanıyorum cyanogen mod 10.2 yükledim. İşte forumda olandan. 4.2.2 versiyon yani.

Fikri olan var mıdır?
 


Samizel Destan

Samizel Destan

Üye
O nasil bir sorundur kardesim. Ben de cm kullaniyorum bugune kadar tum cm versiyonlarinida kullandim hatta ama buna benzer bir sorun yasamadim. Cihazinin wifi sinde sorun olmasin? Yani donanimsal bir sorun 2.3.6 ya geri donunce normal caliaiyormu?
 
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Gayet normal çalışıyor. Zaten son birkaç gündür bi cm'yi kuruyorum bi stock romu. Kademeli olarak cm'ye geçtim de... Bir de birkaç ay önce bu cm'yi denediğim zaman bi ayar vardı. Geri tuşuna uzun basıldığında o an açık olan uygulamayı sonlandırıyordu. Mesela artık o ayar da yok piyasada. Ramle ilgili, işlemci hızlandırmayla ilgili birkaç ayar da vardı, onlar da yok. Acaba son güncellemeyle kaldırdılar mı ne oldu bilemiyorum. Ki gerçekten bu wifi sorunu çok tuhaf. playstore'den bi wifi uygulaması mı yüklesem ne yapsam bilemiyorum.
 
0MG90

0MG90

Üye


Bunu kur
Advanced menüsüne gir
Enable workaround 2 yi seç
Geri gidip Always On u da seç
Cihazı yeniden başlat bağlanması lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 484994
Samizel Destan

Samizel Destan

Üye
Gayet normal çalışıyor. Zaten son birkaç gündür bi cm'yi kuruyorum bi stock romu. Kademeli olarak cm'ye geçtim de... Bir de birkaç ay önce bu cm'yi denediğim zaman bi ayar vardı. Geri tuşuna uzun basıldığında o an açık olan uygulamayı sonlandırıyordu. Mesela artık o ayar da yok piyasada. Ramle ilgili, işlemci hızlandırmayla ilgili birkaç ayar da vardı, onlar da yok. Acaba son güncellemeyle kaldırdılar mı ne oldu bilemiyorum. Ki gerçekten bu wifi sorunu çok tuhaf. playstore'den bi wifi uygulaması mı yüklesem ne yapsam bilemiyorum.
Telefonunun modeli ne uyumlu cm romu kurdugundan eminmisin? Veya kurulumunu dogru yaptigindan? O geri tusuna uzun basma olayini bende kullaniyorum su an cm 11 kullaniyorum ve bunda da var bazi romlarda ingilizce olabiliyor benimki oyle mesela. Gelistirici seceneklerine gir en alttaydi benim romda.
 
0MG90

0MG90

Üye
CM official değilse böyle olur sorun değil bende de oluyordu
 
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi


Bunu kur
Advanced menüsüne gir
Enable workaround 2 yi seç
Geri gidip Always On u da seç
Cihazı yeniden başlat bağlanması lazım

Senin dediğin şekilde yaptım. Ekran kapanınca Home tuşuna basıp kontrol edeyim dedim. Direk bağlıydı wifi. Sanırım problemi de böylece çözmüş oluyoruz. Çok teşekkür ediyorum.

Telefonunun modeli ne uyumlu cm romu kurdugundan eminmisin? Veya kurulumunu dogru yaptigindan? O geri tusuna uzun basma olayini bende kullaniyorum su an cm 11 kullaniyorum ve bunda da var bazi romlarda ingilizce olabiliyor benimki oyle mesela. Gelistirici seceneklerine gir en alttaydi benim romda.

Sen sanırım android 4.3 için olanı kullanıyorsun. Ben 4.2.2 için olanı kullanıyorum. s6500D modeline uygun. Forumda bir arkadaşın paylaştığı konudaki romu kullanıyorum. Güncelleme de açık olmasına rağmen herhangi bir güncelleme görmedim. Yani 11 vs. Sanırım onlar henüz kararlı sürümler değiller, belki bu yüzzden bana göstermiyor. Rom'u da düzgün kurduğuma eminim. Zaten yanlış kurulabilme ihtimali ilk 1-2 denemeden sonra pek yok gibi.
 
Samizel Destan

Samizel Destan

Üye
Samizel Destan

Samizel Destan

Üye
Senin dediğin şekilde yaptım. Ekran kapanınca Home tuşuna basıp kontrol edeyim dedim. Direk bağlıydı wifi. Sanırım problemi de böylece çözmüş oluyoruz. Çok teşekkür ediyorum.



Sen sanırım android 4.3 için olanı kullanıyorsun. Ben 4.2.2 için olanı kullanıyorum. s6500D modeline uygun. Forumda bir arkadaşın paylaştığı konudaki romu kullanıyorum. Güncelleme de açık olmasına rağmen herhangi bir güncelleme görmedim. Yani 11 vs. Sanırım onlar henüz kararlı sürümler değiller, belki bu yüzzden bana göstermiyor. Rom'u da düzgün kurduğuma eminim. Zaten yanlış kurulabilme ihtimali ilk 1-2 denemeden sonra pek yok gibi.
Ben 4.4.2 kullaniyorum ve bu romlara guncelleme gelmez telefonuna uygun yeni rom ciktiginda kendin yukleyeceksin gelistirici secenekleri yoksa menude telefon hakkinda kismina gir ordaki derleme numarasina 7 kere tikla gelistirici secenekleri menuye eklenir performansta ayni sekilde. Ben 4.3 ude kullandim hepsinde ayniydi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 484994
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ben 4.4.2 kullaniyorum ve bu romlara guncelleme gelmez telefonuna uygun yeni rom ciktiginda kendin yukleyeceksin gelistirici secenekleri yoksa menude telefon hakkinda kismina gir ordaki derleme numarasina 7 kere tikla gelistirici secenekleri menuye eklenir performansta ayni sekilde. Ben 4.3 ude kullandim hepsinde ayniydi.

Arkadaş yok böyle bir şey ya. :D Gülmekten kendimi alamıyorum. Dediğini yaptım ve seçenekler geldi. Cidden ne varsa bu geliştiricilerde var. Bir zamanlar google'yi çoğu kullanıcının benimsemesi gibi, bugün androidi de benzer sebeplerle benimsiyor insanlar ve yine cyanogen mod'u da aynı şekilde.

Eğer sendeki rom'da kamera dahil, çalışmayan herhangi bir özellik yoksa ona da geçmeyi düşünebilirim. Forumda 4.3'e dair bir paylaşım var ama onda kamera çalışmıyor. sendeki 4.4'te durum nasıl?
 
0MG90

0MG90

Üye
Senin dediğin şekilde yaptım. Ekran kapanınca Home tuşuna basıp kontrol edeyim dedim. Direk bağlıydı wifi. Sanırım problemi de böylece çözmüş oluyoruz. Çok teşekkür ediyorum.



Sen sanırım android 4.3 için olanı kullanıyorsun. Ben 4.2.2 için olanı kullanıyorum. s6500D modeline uygun. Forumda bir arkadaşın paylaştığı konudaki romu kullanıyorum. Güncelleme de açık olmasına rağmen herhangi bir güncelleme görmedim. Yani 11 vs. Sanırım onlar henüz kararlı sürümler değiller, belki bu yüzzden bana göstermiyor. Rom'u da düzgün kurduğuma eminim. Zaten yanlış kurulabilme ihtimali ilk 1-2 denemeden sonra pek yok gibi.
Rica ederim :)
Eğer yine koparsa wifi kapattığın zaman falan yine bağlanmazsa cihazı yeniden başlatman yeterli olacak
 
Samizel Destan

Samizel Destan

Üye
Arkadaş yok böyle bir şey ya. :D Gülmekten kendimi alamıyorum. Dediğini yaptım ve seçenekler geldi. Cidden ne varsa bu geliştiricilerde var. Bir zamanlar google'yi çoğu kullanıcının benimsemesi gibi, bugün androidi de benzer sebeplerle benimsiyor insanlar ve yine cyanogen mod'u da aynı şekilde.

Eğer sendeki rom'da kamera dahil, çalışmayan herhangi bir özellik yoksa ona da geçmeyi düşünebilirim. Forumda 4.3'e dair bir paylaşım var ama onda kamera çalışmıyor. sendeki 4.4'te durum nasıl?
Telefonumda ki butun donanimlar calisiyor kamerada dahil. Calismayan birsey olsa eski roma gonderim zaten. Gulmekten kendini alamadigin durum nedir onu anlayamadim?
 
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Rica ederim :)
Eğer yine koparsa wifi kapattığın zaman falan yine bağlanmazsa cihazı yeniden başlatman yeterli olacak

Tamamdır. Aklımda bulunduracağım. Tekrar teşekkürler.

Telefonumda ki butun donanimlar calisiyor kamerada dahil. Calismayan birsey olsa eski roma gonderim zaten. Gulmekten kendini alamadigin durum nedir onu anlayamadim?

Mutluluktan ya, yanlış anlaşılmasın. Kırk yıl düşüncem aklıma gelmezdi de bilmem nereye 7 kez tıklayınca geliştirici özelliğinin açılacağını. :) Cidden ilaç gibi geldi. Şu senin kullandığın romun bana uygunu da varsa özelden bi ulaştırır mısın lütfen? Veya nasıl nereden ulaşabileceksem yönlendirir misin? Teşekkürler.
 
Samizel Destan

Samizel Destan

Üye
Tamamdır. Aklımda bulunduracağım. Tekrar teşekkürler.



Mutluluktan ya, yanlış anlaşılmasın. Kırk yıl düşüncem aklıma gelmezdi de bilmem nereye 7 kez tıklayınca geliştirici özelliğinin açılacağını. :) Cidden ilaç gibi geldi. Şu senin kullandığın romun bana uygunu da varsa özelden bi ulaştırır mısın lütfen? Veya nasıl nereden ulaşabileceksem yönlendirir misin? Teşekkürler.
CM gelistiricileri oyle bir sistem yapmis :) Valla su an tapatalktan giriyorum pc ye gecince bakarim ancak ben modaco sitesinden aliyorum surekli. Modaco da senin telefonunla ilgili bir bolum varsa oraya bi bak. Olmazsa Xda ya bak.
 
0MG90

0MG90

Üye
Tamamdır. Aklımda bulunduracağım. Tekrar teşekkürler.



Mutluluktan ya, yanlış anlaşılmasın. Kırk yıl düşüncem aklıma gelmezdi de bilmem nereye 7 kez tıklayınca geliştirici özelliğinin açılacağını. :) Cidden ilaç gibi geldi. Şu senin kullandığın romun bana uygunu da varsa özelden bi ulaştırır mısın lütfen? Veya nasıl nereden ulaşabileceksem yönlendirir misin? Teşekkürler.
Önemli değil :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 484994
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
CM gelistiricileri oyle bir sistem yapmis :) Valla su an tapatalktan giriyorum pc ye gecince bakarim ancak ben modaco sitesinden aliyorum surekli. Modaco da senin telefonunla ilgili bir bolum varsa oraya bi bak. Olmazsa Xda ya bak.

Tamamdır. Bölümleri buldum. Sonradan bir araştırma yapacağım. Teşekkür ettim bilgiler için.
 
Samizel Destan

Samizel Destan

Üye
Tamamdır. Bölümleri buldum. Sonradan bir araştırma yapacağım. Teşekkür ettim bilgiler için.
Orda paylasilan rom larda calisan ve calismayan donanimlar belirtiliyor. Ona gore indirirsin. Cm 11 android 4.4.2 en son cikani onu bir dene eger varsa.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 484994
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Konu sahibi isteği üzere :locked2: Sorun çözülmüştür.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt