0MG90
Üye
ben bunuforum ortamı
bencede olsun yani siteye böle smileyler de gerek
ama mesela bugereksiz çünkü daha güzeli var
yada bu![]()
seviyorum msn i hatırlatıyo insan bi mutlu oluyo 
ben bunuforum ortamı
bencede olsun yani siteye böle smileyler de gerek
ama mesela bugereksiz çünkü daha güzeli var
yada bu![]()
seviyorum msn i hatırlatıyo insan bi mutlu oluyo 
onla bu aynı mıBizde bu var >>>>![]()
o ne??ozon mu içtin?![]()
daha iyisi var amaben bunuseviyorum msn i hatırlatıyo insan bi mutlu oluyo
![]()

evetdaha iyisi var ama![]()
















bilmiyorum neymiş o?Mahsicep sımayilleri daha eyu
ozonu nasıl bilmezsin @0MG90![]()
msn sımayillerievet![]()
s
bilmiyorum neymiş o?


msn sımayilleri
ozon=çamaşır suyu![]()

yani yeni smileyler sayesinde msn smileyleri ne yazıkki sitede fazla yer kaplamaktan başka bişi değilmsn sımayilleri
ozon=çamaşır suyu![]()

nostaljikyani yeni smileyler sayesinde msn smileyleri ne yazıkki sitede fazla yer kaplamaktan başka bişi değil![]()

yeni mi gördün

bu var ya işte..
![]()
bu iyide refikim o sanki al al al smiley gibi
...Ben hepsine karşıyım, en güzeli bubu iyide refikim o sanki al al al smiley gibi
...
birde bu
sonra bu 
evetyeni mi gördün![]()
birde bu da çok güzelBen hepsine karşıyım, en güzeli bubirde bu
sonra bu
![]()
ve 
