debug.sf.nobootanimation=1

Büyük bir fark olmasa da yine de sistemin üzerinden biraz yük almış oluyorsun.maalesef tamamen kaldıramadım ben
Rootlu olmalı cihaz
Root Explorer açıp system / media dizinine girip 'bootanimation.zip' ve 'shutanimation.zip' dosyalarını sildim.
General Mobile yazan animasyon gitti yerine ANDROİD yazan bi animasyon geldi.
Tamamen nasıl kalkar araştırıyorum şuan yaparsam yazarım
Root Eplorer aç
System
build.prop'a basılı tut
Open With
Text Editör e tıkla
en alta inip üstteki kodu yaz.
Animasyonu iptal ediyor tamamen, hızlandırıyor gibi![]()
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
root gerekli yalnizmarkete fast reboot yazarsan baska uygulamalar da bulabilirsin
evet, ama nasıl kaldırırım onu bulamadım dahaBüyük bir fark olmasa da yine de sistemin üzerinden biraz yük almış oluyorsun.

evet, ama nasıl kaldırırım onu bulamadım daha
bi video da htc 2 saniyede açılıyor ama anlatımı yok

araştırdım ama şimdilik bu kadar bulabildimİşte lewa romundada 2 saniyede açılıyor bir bulursam o özelliği iş tamam![]()
Root Explorer açıp system / media / images içindeki boot_logo yu da sildim sanki oldu şimdi 
Araştırıyorum aynı işlemi yaptım ama yine aynı hızla açılıyor lewa romunda 2 saniyede açılıyor telefonaraştırdım ama şimdilik bu kadar bulabildimRoot Explorer açıp system / media / images içindeki boot_logo yu da sildim sanki oldu şimdi
![]()

debug.sf.nobootanimation=1 (Disables bootanimation)
ro.config.hw_quickpoweron=true
persist.sys.shutdown.mode=hibernate
dev.bootcomplete=0

Şimdi bende girdim ama pek fark yok ustaşimdide bu kodları girdim kısalıyor ama fazla fark yok şuan![]()

Bulursan haber et bende arıyorumaraştırıyorum hala![]()

ben bıraktım araştırmayı ya sonuç yok çünküBulursan haber et bende arıyorum![]()
yarın bakarım unutmazsamTamamdır kardeşim bende sonuca ulaşmak üzereyimben bıraktım araştırmayı ya sonuç yok çünküyarın bakarım unutmazsam
Tamam yaparsan yazTamamdır kardeşim bende sonuca ulaşmak üzereyim

