Tavsiye Gm Discovery Kulaklik Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

tory1tory

tory1tory

Üye
    Konu Sahibi
Gm Discovery Kulaklik Sorunu
Gayet iyi calisan kulakligim durduk yere calismamaya basladi jak girisine basili tutarsam girisini ozaman birazcik duyuluyor. Bunu nasil düzeltebilim ve 15 tlye kulaklik onerirmisiniz?
 


EVRENCEEE

EVRENCEEE

Üye
SEVGİLİ DOSTUM KENDİNİ DÜŞÜNÜYORSAN GİDİP ORJİNAL Bİ KULAKLIK AL 3 AŞAĞI 5 YUKARI Bİ 5 -10 MİLYON OYNAR ARADA
 
enterneoll

enterneoll

Üye
25 tlye sonyler var teknosada kesinlikle öneririm
 
  • Beğen
Tepkiler: Peocawe
Peocawe

Peocawe

Üye
Mertcana katılıyorum teknosa da felan 25-30 liraya çok sağlam bass seçenekli kulaklıklar var. Ayrıca renk seçenekleri de mevcut.
 

Moto_G

Üye
Gayet iyi calisan kulakligim durduk yere calismamaya basladi jak girisine basili tutarsam girisini ozaman birazcik duyuluyor. Bunu nasil düzeltebilim ve 15 tlye kulaklik onerirmisiniz?
Ben logitech ultimate ears kulaklıkları aktüelden 15 tl ye aldım öneririm bitane caponyadan gelen jvc fx ler var onlarda 25 Tl normalu 60-80 tl resmen kulak titriyo :)
 

Moto_G

Üye
Gayet iyi calisan kulakligim durduk yere calismamaya basladi jak girisine basili tutarsam girisini ozaman birazcik duyuluyor. Bunu nasil düzeltebilim ve 15 tlye kulaklik onerirmisiniz?
Kulaklıgı hiç açma derim çünkü içlerinde ses izalasyonu var hadi onu zor zoruna birleştirdin diyelim ozamanda ses kalitesi bozuluyor :)
 


Üst Alt