Telefon Tavsiyesi 1000-1300 Arası Ne Alınır?

Sponsorlu Bağlantılar

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
nexus 4 almam sp de aklımda sp ile ilgili sorum asphalt 8 i kasmadan oynatır mı?hafıza kartına oyun yuklenır mi ses ve kamera iyidir sanırım oyun kuruluyorsa karta alırım ciddi ciddielenenler:nexus4 lumia 920 ve sp oldu
 


muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Lg optimus g o zaman daha mantikli
 

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
güncellemesi belli olmaz ama onun s4 mini alcam 1300 pahalı kaçacak
 
KayraBey

KayraBey

Üye
G2...
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
bence yılbaşı çıksın aradan şöyle ocak sonuna doğru daha da düşer diye düşünüyorum one miniyi ele s4 miniden 350 lira pahalı ve donanım olarak çok gerisinde ayrıca yasaklanacak söylentileri var. Bana kalırsa note 2 al
 
mk1326

mk1326

Üye
Samsung S4 Active aldım çok memnunum kardeşim tavsiye ederim. :)
 

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
Samsung S4 Active aldım çok memnunum kardeşim tavsiye ederim. :)
yok kardeş tuşların olduğu yer çok çirkin
bence yılbaşı çıksın aradan şöyle ocak sonuna doğru daha da düşer diye düşünüyorum one miniyi ele s4 miniden 350 lira pahalı ve donanım olarak çok gerisinde ayrıca yasaklanacak söylentileri var. Bana kalırsa note 2 al
s4miniyi eledim one mini haberini de okudum oda gitti zaten note2 eskiyo bu durumda s4ten aşağı telefon almıcam :I
 
emreli01

emreli01

Üye
yok kardeş tuşların olduğu yer çok çirkin

s4miniyi eledim one mini haberini de okudum oda gitti zaten note2 eskiyo bu durumda s4ten aşağı telefon almıcam :I
Htc one x + öneririm
 
Sarangni

Sarangni

Üye
LG G Pro da guzel cihaz.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
yok kardeş tuşların olduğu yer çok çirkin

s4miniyi eledim one mini haberini de okudum oda gitti zaten note2 eskiyo bu durumda s4ten aşağı telefon almıcam :I
g2 varken mi :) z1 miniyi de bekleyebilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
g pro da s4 çakması olmuş :D g2 mi iyi o mu bilemiyom incelemedim tam
 

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
1500 falan aynen
 
emreli01

emreli01

Üye
note2 tercihim olur ben android alacaksam samsung alıcam
LG de güncellemenin ne olacağı belli değil ama hoşuma gidiyor ekran falan müthiş kasa kalitesi de iyi
Büyük ekran tercihin ise bilemem :)
 
mk1326

mk1326

Üye
Note 2 yle samsung s4 active yi bi karşılaştır istersen note 2 düşünüyordum bende s4 active çook daha kaliteli note 2 den işlemcisi olsun sağlamlığı olsun herşeyiyle harika. Tuşlar demişsin ama büyük telefonu tek elle kullanırken sıkıntı oluyo yanlışlıkla dokunuluyo diye yerine tuş yapılmış bence çok güzel düşünülmüş telefonda note 2 de olan herşey mevcut zaten fazlası var eskiği yok.(kalem hariç :D)
 
Orman Muhafızı Emre Doğu

Orman Muhafızı Emre Doğu

Üye
Karşılartırmalara verdiğim linklerden bakabilirsin:




 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Bende ilk note 2 ye karar verdim fiyatlarımız aynı. Sonra bi baktım o fiyatlara başka güzel modellerde var yada ucu ucuna kaçan modeller var çok kararsızım yılbaşından sonrasınımı beklesem falan diye düşünüyorum fiyatların düşmesi açısından
 


Üst Alt