Xperia Sp 4.4 Kitkat Güncellemesi Alacak

Sponsorlu Bağlantılar

ucantcme

ucantcme

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Sp 4.4 Kitkat Güncellemesi Alacak


Linkte gelecek sürüm olarak 4.4 kitkat belirtilmiş durumda. Güncellemeyi resmen alacağı ortaya çıkmış oldu denilebilir.
 


0MG90

0MG90

Üye
İyi cihaz zaten alması lazım
Hayırlı olsun size
 
Invoke

Invoke

Üye
L'ye vermezse ayıp olur.
 
Invoke

Invoke

Üye
L 4.3ü kesin alır bence. 4.4 ticari açıdan tehlikede olabilir ama sony müşteri memnuniyetini ön planda tutacak gibi gözüküyor.
L 4.3ü kesin alır bence. 4.4 ticari açıdan tehlikede olabilir ama sony müşteri memnuniyetini ön planda tutacak gibi gözüküyor.

4.3 alacağı açıklandı zaten ama önemli olan 4.4.
Sanmıyorum vereceğini ama vermesi gerekir. Neyseki xda var.
 
  • Beğen
Tepkiler: ucantcme
mardok

mardok

Üye
sony müşteri memnuniyetini ön planda tutacak gibi gözüküyor.

Sony müşteri hizmetlerini ön planda tutmuyor NXT serisi(2012) telefonlara 4.2 güncellemesi bile vermeyecek ki Xperia S amiral gemisiydi.Sony sadece en son çıkan telefonlara 1 sene destek veriyor sonra desteği çekiyor.Sırf bu yüzden bundan sonra hiçbir şekilde Sony telefon almam.
 
ucantcme

ucantcme

Üye
    Konu Sahibi
Sony müşteri hizmetlerini ön planda tutmuyor NXT serisi(2012) telefonlara 4.2 güncellemesi bile vermeyecek ki Xperia S amiral gemisiydi.Sony sadece en son çıkan telefonlara 1 sene destek veriyor sonra desteği çekiyor.Sırf bu yüzden bundan sonra hiçbir şekilde Sony telefon almam.

satış politikasından kaynaklıdır hocam. Xperia s şuan hangi telefona karşılık yada denk gösteriliyor? Sp s3'e ve nexus4e, L s3 miniye denk tutuluyor mesela. Sony bu popüler aletlerle başetmek için güncelleme vermek zorunda artık. Sp 29 nisanda piyasaya çıktı, 4.4ü alacağı kesinleşti. 5.0 sürümü(eğer gelecekse nexus 6 gibi bi aletle piyasaya sürülür) en yakın kasım 2014te duyurulacaktır. Samsung'un yeni amiral gemilerine de en az haziran 2014te gelir.s3 gibi tellere geleceğini sanmıyorum. Yani eşdeğer telefonlarla yarışmak adına sony güncelleme verecektir. Vermez de sp, s3ün altında kalırsa sony'nin yeni amiral gemilerı risk altına girer. Şimdiki LG'yi görüyoruz. Almadan önce 2 defa düşün8yor insan. Ama en sonunda önemli olan en stabil sürüme sahip olmak. Iphone4'e ios7 geldi de ne oldu?
 
Invoke

Invoke

Üye
satış politikasından kaynaklıdır hocam. Xperia s şuan hangi telefona karşılık yada denk gösteriliyor? Sp s3'e ve nexus4e, L s3 miniye denk tutuluyor mesela. Sony bu popüler aletlerle başetmek için güncelleme vermek zorunda artık. Sp 29 nisanda piyasaya çıktı, 4.4ü alacağı kesinleşti. 5.0 sürümü(eğer gelecekse nexus 6 gibi bi aletle piyasaya sürülür) en yakın kasım 2014te duyurulacaktır. Samsung'un yeni amiral gemilerine de en az haziran 2014te gelir.s3 gibi tellere geleceğini sanmıyorum. Yani eşdeğer telefonlarla yarışmak adına sony güncelleme verecektir. Vermez de sp, s3ün altında kalırsa sony'nin yeni amiral gemilerı risk altına girer. Şimdiki LG'yi görüyoruz. Almadan önce 2 defa düşün8yor insan. Ama en sonunda önemli olan en stabil sürüme sahip olmak. Iphone4'e ios7 geldi de ne oldu?

Hayır, SP S3den iyidir. S3 ile SP aynı yıl çıktı. 4.3 önemli değil. 4.4'ü samsungda vermeyecek S3'e zaten 4.3'ü de bir sürü sorun oldu. Yani ikisi de aslında aynı kapı... Olay çok basit, yeni çıkan cihaza güncelleme eskilere yok, her firma böyle, yapacak bir şey yok. Ama Xperia S/T/TX 4.4 alaydı, çok da güzel olurdu...
 
0MG90

0MG90

Üye
Hayır, SP S3den iyidir. S3 ile SP aynı yıl çıktı. 4.3 önemli değil. 4.4'ü samsungda vermeyecek S3'e zaten 4.3'ü de bir sürü sorun oldu. Yani ikisi de aslında aynı kapı... Olay çok basit, yeni çıkan cihaza güncelleme eskilere yok, her firma böyle, yapacak bir şey yok. Ama Xperia S/T/TX 4.4 alaydı, çok da güzel olurdu...
Z1, Z1s kaça kadar alır sence?
 
ucantcme

ucantcme

Üye
    Konu Sahibi
Hayır, SP S3den iyidir. S3 ile SP aynı yıl çıktı. 4.3 önemli değil. 4.4'ü samsungda vermeyecek S3'e zaten 4.3'ü de bir sürü sorun oldu. Yani ikisi de aslında aynı kapı... Olay çok basit, yeni çıkan cihaza güncelleme eskilere yok, her firma böyle, yapacak bir şey yok. Ama Xperia S/T/TX 4.4 alaydı, çok da güzel olurdu...

aynı şeyi söylemeye calıştım ben de hocam. S3ün popülerlik artısı var. 2bın tl iken de 1200 tl iken de alan oldu o telefonu. Eski falan diyen yok sadece popüler deyu alıyorlar. Bununla yarışmak istiyorsa sony güncelleme verecektir. Xperia S/T/TX bu durumda değil işte o yüzden alamıyor. Hem Sp daha ileriye dönük bi teknolojiye sahip
 
Invoke

Invoke

Üye
Bu arada T/TX 4.4 güncellemesi alacakmış.
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
L listede yer almıyor en azından bi 4.3 veseydi
 
mardok

mardok

Üye
S3 4.4 güncellemesi alacak büyük ihtimalle Samsung sattığı aletleri yüz üstü bırakmıyor S2'ye bile zorla da olsa Jelly Bean verdiler.S2'yi geçtim Ace 2 falan da aldı güncelleme.Satış politikası olsa bile Samsung yine de çoğu kullanıcının yüzünü güldürdü.

Sony, Jelly Bean için Xperia Sola ve U'yu anında kesti sadece P ve Go'ya güncelleme verdi.S'te nasibini aldı ama buraya kadar.

Xperia Z, Xperia ZL, Xperia Tablet Z, Xperia Z Ultra, Xperia Z1 4.4 alacak SP'ye tamam sende al dediler. Xperia ZR, Xperia T, Xperia TX ve Xperia V takvimde gözükmüyor ama son güzellik onlara yapılır tahminimce ondan önceki tüm telefonlar için güncellemeler bittti.Telefonun özellikleri yetmiyor 4.4 için hikaye artık onun arkasına saklanamazlar çünkü 512 MB ram'e sahip cihazlar akıcı olarak KitKat'ı çalıştırabilir dedi Google.Sonuç olarak Sony müşteri memnuniyet için değil cihaz sattırma için güncelleme veriyor.(kendi fikrim katılırsınız katılmazsınız) Ama ben kesin kararlıyım bundan sonra ya LG alırım ya Motorola ya da direkt Nexus alıp kafam rahat takılırım.Çünkü bu gidişle sürekli telefon için rom arayacağız.
 
Invoke

Invoke

Üye
S3 4.4 güncellemesi alacak büyük ihtimalle Samsung sattığı aletleri yüz üstü bırakmıyor S2'ye bile zorla da olsa Jelly Bean verdiler.S2'yi geçtim Ace 2 falan da aldı güncelleme.Satış politikası olsa bile Samsung yine de çoğu kullanıcının yüzünü güldürdü.

Sony, Jelly Bean için Xperia Sola ve U'yu anında kesti sadece P ve Go'ya güncelleme verdi.S'te nasibini aldı ama buraya kadar.

Xperia Z, Xperia ZL, Xperia Tablet Z, Xperia Z Ultra, Xperia Z1 4.4 alacak SP'ye tamam sende al dediler. Xperia ZR, Xperia T, Xperia TX ve Xperia V takvimde gözükmüyor ama son güzellik onlara yapılır tahminimce ondan önceki tüm telefonlar için güncellemeler bittti.Telefonun özellikleri yetmiyor 4.4 için hikaye artık onun arkasına saklanamazlar çünkü 512 MB ram'e sahip cihazlar akıcı olarak KitKat'ı çalıştırabilir dedi Google.Sonuç olarak Sony müşteri memnuniyet için değil cihaz sattırma için güncelleme veriyor.(kendi fikrim katılırsınız katılmazsınız) Ama ben kesin kararlıyım bundan sonra ya LG alırım ya Motorola ya da direkt Nexus alıp kafam rahat takılırım.Çünkü bu gidişle sürekli telefon için rom arayacağız.

T, TX, V'nin 4.4 alacağı kesin.
Bir de bundan sonra LG alırsanız farklı bir şeyle karşılaşmış olmayacaksınız. Nexus alırsanız başka tabi ama LG'nin sabıkası daha da kabarık bu konuda.
Verilen güncellemeden ayrı ne derece stabil olduğu, sorunsuz olduğu da önemli ve bir de olayın xda ayağı önemli. Açıkcası ben Sony'nin güncellemelerinden memnun olduğumu söyleyemem (yani sunulan romların başarılı olduğunu eksik olursa da giderildiğini , çok zaman geçmeden düzeltme amaçlı güncellemeler yayınlandığını en azından kendi telefonumda gördüm. Memnun değilim derken desteğin kısa sürdüğünden bahsediyorum.) ama Samsung'un ya da farklı bir firmanın da daha iyi olduğunu da düşünmüyorum. Samsung'u arayüz olarak da başarılı bulmuyorum zaten. Sony'nin bu açıdan artısı Samsung gibi kodları saklamaması diye düşünüyorum.
Büyük ihtimalle ben de yeni cihaz alacağım Nexus 5 çok beğendiğim bir cihaz olmasa da sırf Nexus olduğundan dolayı hep aklımın bir köşesinde.
Öyle yani...
 
mardok

mardok

Üye
T, TX, V'nin 4.4 alacağı kesin.
Bir de bundan sonra LG alırsanız farklı bir şeyle karşılaşmış olmayacaksınız. Nexus alırsanız başka tabi ama LG'nin sabıkası daha da kabarık bu konuda.
Verilen güncellemeden ayrı ne derece stabil olduğu, sorunsuz olduğu da önemli ve bir de olayın xda ayağı önemli. Açıkcası ben Sony'nin güncellemelerinden memnun olduğumu söyleyemem (yani sunulan romların başarılı olduğunu eksik olursa da giderildiğini , çok zaman geçmeden düzeltme amaçlı güncellemeler yayınlandığını en azından kendi telefonumda gördüm. Memnun değilim derken desteğin kısa sürdüğünden bahsediyorum.) ama Samsung'un ya da farklı bir firmanın da daha iyi olduğunu da düşünmüyorum. Samsung'u arayüz olarak da başarılı bulmuyorum zaten. Sony'nin bu açıdan artısı Samsung gibi kodları saklamaması diye düşünüyorum.
Büyük ihtimalle ben de yeni cihaz alacağım Nexus 5 çok beğendiğim bir cihaz olmasa da sırf Nexus olduğundan dolayı hep aklımın bir köşesinde.
Öyle yani...


ben Samsung kullandım Sony kullanıyorum LG, HTC ve Motorola 3'lüsünden biri bundan sonraki telefonum olabilir.2'si de aldığım ilk sene beni memnun etse de sonrası tamamı ile hayal kırıklığı oldu.
 


Üst Alt