Telefon Tavsiyesi Lg G2 Yerine Tavsiyeler

Sponsorlu Bağlantılar

badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
Lg G2 Yerine Tavsiyeler
3-4 hafta içerisinde Lg G2 32gb Black almayı düşünüyorum. Telefonun donanımı oldukça iyi. Gidip Teknosa mağazasında da denedim. Yani oldukça beğendim. Fakat sizden G2 yerine şunu alsan daha iyi olur dediğiniz cihazları öğrenmek istiyorum. Tabikide bütçe 1800Tl. Önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
 


anilari35

anilari35

Üye
1-2 ay bekle nexus 5 alderim ben
 

avrilem

Üye
Hocam eger note 3 boyutlar onemli degil dersen cunku note 3 te yazilim olarak bir sey aramaz sin kullaninca anlarsin can oldugunu
 

MaxipmaN

Üye
Hocam eger note 3 boyutlar onemli degil dersen cunku note 3 te yazilim olarak bir sey aramaz sin kullaninca anlarsin can oldugunu
30 kere okudum yine anlamadımben de seviyom bu cihazı ön kamera yokmuş galiba
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
iphone 5
 
k4nun1

k4nun1

Üye
1800 sınır diyor adam
 
esmeran3

esmeran3

Üye
s5 i bekle
 
baby_face_

baby_face_

Üye
3-4 hafta içerisinde Lg G2 32gb Black almayı düşünüyorum. Telefonun donanımı oldukça iyi. Gidip Teknosa mağazasında da denedim. Yani oldukça beğendim. Fakat sizden G2 yerine şunu alsan daha iyi olur dediğiniz cihazları öğrenmek istiyorum. Tabikide bütçe 1800Tl. Önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
İstanbul Bilişim'de 64gb iphone 5 1900 tl ye veriliyor. Bence düşünebilirsin.
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
1-2 ay bekle nexus 5 alderim ben
Nexus 5'i de çok beğendim. Fakat bataryasının 2300mAh oluşu beni düşündürmüyor değil. Yoksa gönlüm Nexus 5'ten yana.


Hocam eger note 3 boyutlar onemli degil dersen cunku note 3 te yazilim olarak bir sey aramaz sin kullaninca anlarsin can oldugunu

Note 3 bana hem boyut olarak hem de fiyat olarak fazla gelir. Aslında G2 için temel kaygım güncelleme desteği. Malum LG pek de destek vermiyor telefonlarına.


birincisi iphone 5 üretimden kaldırıldı. ikincisi alacak olsam 5s alırım. benim burda demeye calistiğim 1800 lira seviyesinde fiyat/performans açısından g2 ile kıyaslayabileceğim bi model bulmak


s5'i beklemeyi düşünmüyorum açıkcası. şu anda kullandığım s3 samsung'un sözde satış politikası altında yok olup gidiyor. ayrıca s5'in 16gb için 1600 , 32gb için 1800 liradan ülkemizde satışa sunulmasını beklemiyorum. Bu saatten sonra samsung benim için bitti . adamlar dünyanın en fazla satan android telefonuna adamakıllı bi güncelleme veremediler. hala 4.1.2 de bekliyoruz. android 4.4 çıktı 5 çıkacak. üstüne üstlük 4.2.2'yi de atladılar. bu yüzden bu sefer samsung değil
 

teokrasi

Üye
Lg G2 yerine diyorsan bence sen note 3 istemezsiniz çünkü çok büyük
Piyasa dengi telefonlar s4 z1 var full hd aslında var ama bende teli teknosadan aldım ve bu iki tel de yan yana koydum G2 ekran görüntüsü harbiden gözle görülür fark var. Ama harici sd kart girişinin olmaması tabiki s4 göre bir dezavantaj ama ben G2 yi tercih ettim
 
  • Beğen
Tepkiler: andry77
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Nexus 5'i de çok beğendim. Fakat bataryasının 2300mAh oluşu beni düşündürmüyor değil. Yoksa gönlüm Nexus 5'ten yana.




Note 3 bana hem boyut olarak hem de fiyat olarak fazla gelir. Aslında G2 için temel kaygım güncelleme desteği. Malum LG pek de destek vermiyor telefonlarına.



birincisi iphone 5 üretimden kaldırıldı. ikincisi alacak olsam 5s alırım. benim burda demeye calistiğim 1800 lira seviyesinde fiyat/performans açısından g2 ile kıyaslayabileceğim bi model bulmak



s5'i beklemeyi düşünmüyorum açıkcası. şu anda kullandığım s3 samsung'un sözde satış politikası altında yok olup gidiyor. ayrıca s5'in 16gb için 1600 , 32gb için 1800 liradan ülkemizde satışa sunulmasını beklemiyorum. Bu saatten sonra samsung benim için bitti . adamlar dünyanın en fazla satan android telefonuna adamakıllı bi güncelleme veremediler. hala 4.1.2 de bekliyoruz. android 4.4 çıktı 5 çıkacak. üstüne üstlük 4.2.2'yi de atladılar. bu yüzden bu sefer samsung değil
Uretimden kalkti sifirlarini piyasadan toplamadilar ya. 1800 liraya 5s bulabiliyorsan bi tane de bana al
 
silentattack

silentattack

Üye
Beklemekle bitmez bu yeni telefonların ardı arkası g2 yada note 3 al rahat et ;)
 
Invoke

Invoke

Üye
Telefonu beğenmedin sandım, konu başlığına bakınca ama beğenmişsin hem de yerine tavsiye istiyorsun. Anlamadım... G2 al işte.
Bütçeye de 1800denmiş Z1, Note 3, iphone 5S öneren arkadaş görmediler herhalde... =P
 
baby_face_

baby_face_

Üye
Nexus 5'i de çok beğendim. Fakat bataryasının 2300mAh oluşu beni düşündürmüyor değil. Yoksa gönlüm Nexus 5'ten yana.




Note 3 bana hem boyut olarak hem de fiyat olarak fazla gelir. Aslında G2 için temel kaygım güncelleme desteği. Malum LG pek de destek vermiyor telefonlarına.



birincisi iphone 5 üretimden kaldırıldı. ikincisi alacak olsam 5s alırım. benim burda demeye calistiğim 1800 lira seviyesinde fiyat/performans açısından g2 ile kıyaslayabileceğim bi model bulmak



s5'i beklemeyi düşünmüyorum açıkcası. şu anda kullandığım s3 samsung'un sözde satış politikası altında yok olup gidiyor. ayrıca s5'in 16gb için 1600 , 32gb için 1800 liradan ülkemizde satışa sunulmasını beklemiyorum. Bu saatten sonra samsung benim için bitti . adamlar dünyanın en fazla satan android telefonuna adamakıllı bi güncelleme veremediler. hala 4.1.2 de bekliyoruz. android 4.4 çıktı 5 çıkacak. üstüne üstlük 4.2.2'yi de atladılar. bu yüzden bu sefer samsung değil
Batarya olayına fazla takılma bence, hangi telefonu alırsan al her akşam şarja takacaksın.
 
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar, meg1ddo ve silentattack

teokrasi

Üye
Dostum bence öyle değil g2 şarj konusunda gerçekten iyi iphone gibi değil yani
 
baby_face_

baby_face_

Üye
Haklı olabilirsin ama bu gerçeği değiştirmez iphone samsung sony veya diğerleri... ikinci güne başlamak için akşam her türlü şarja girecek :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
En iyi tercihin G2 olacaktır bana göre .
Ben aldım . Çok memnunum . Her yönüyle süper...
 
k4nun1

k4nun1

Üye
bende g2 alıcam teknolojixte 32 gb 1685 tl indirimde cuma bilemedin cumartesi sipariş vericem
 

sienon

Üye
bence fiyat performansda kendin için en iyi olanı bulmuşsun al güle güle kullan kardeşim tasarımı benimde çok hoşuma gidiyor
 

s3rseri

Üye
G2 yi aklına koymuşsun bi kere al gitsin, şu anda o fiyata alınabilecek en iyi telefon, eğer güncelleme takıntın yoksa al gitsin ama illa başka öneri istiyorsan o fiyata onun yerini alabilecek bir tane telefon vardır o da Nexus 5 tir, kafan daha da rahat eder uzun bir süre güncelleme endişesi olmadan gönül rahatlığıyla kullanırsın, ki bence sırf güncelleme yönünden bile olsa nexus 5 dururken başka cihaz almak mantıklı gelmiyor bana, karar senin tabiki.
 


Üst Alt