İş yerinde iki tane WiFi ağı var, ikisine de başka telefonla bağlanıyorum ama l625 ile WiFiyi açıyorum birini görmüyor diğerini görüyor bağlanıyor ama veri akışı yok. Kaç kez sıfırladım telefonu, modemi resetlettim yok. Şaştım kaldım, ne yapabilirim ?