Tavsiye Aklımda Hiçbir Telefon Yok...

Sponsorlu Bağlantılar

messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Bir tek orda değil biraz aramak lazım çok bilmiyorum nerde aranır ama sizin şehirde bu işler nerde dönüyorsa bakabilirsin, daha ucuza bulursun.
Akakçede en ucuz diye arattım güvensiz siteler falan çıktı.. ayrıca acaba bu cihaz android 5.0 güncelleme sini alır mi ?
 


caglar b

caglar b

Üye
Aslında s3 de iyi telefon neden düşünmüyorsun? Aksesuar ve rom destegi çok iyi. O fiyata optimus g bulamazsan s3 alabilirsin
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Valla S3 ün çok sıkıntısı varmış ya.. Kullananlar, rehberinden bile şikayetçi
 
Invoke

Invoke

Üye
S3 optimus g ile kıyaslanmamalı bence.
 
caglar b

caglar b

Üye
Valla S3 ün çok sıkıntısı varmış ya.. Kullananlar, rehberinden bile şikayetçi
O s3 ün degil arayüzün sorunu diye biliyorum. Custom romlarda rehber sorunu olmuyorsa problem degil, ama donanımsal birşey varsa bilemem.
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Zaten donanım olarak daha yüksek bir telefon G.
 
Invoke

Invoke

Üye
Fiyat olarak da daha yüksek, bütçe 1000 tl ise s3 mantıklı

İkinci plana atılabilir, fiyattan dolayı Nexus4'ün de kamera sıkıntı var, idare edebilir S3...
Ama ben olsam ya G alırdım ya da GMD ya hep ya hiç :D
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Aynen GMD f/p olarak hepsini geçiyor :D
 
caglar b

caglar b

Üye
İkinci plana atılabilir, fiyattan dolayı Nexus4'ün de kamera sıkıntı var, idare edebilir S3...
Ama ben olsam ya G alırdım ya da GMD ya hep ya hiç :D
Gmd-s3 arasında kalma gibi bir imkanım olsa (ögrenci imkanı bu kadar ) s3 alırdım. Daha iyi kamera, rom ve aksesuar destegi. Optimus g 1250-1300 arası (telefoncularda ) o kadar bütçe varsa note2 daha iyi olmazmı?
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Bir öğrenci olarak GMD yi tercih ederdim. Şu anda bütün telefon severler GMD hakkında konuşuyo aksesuarlar vs. vs. sürekli çıkıyor..
 
Invoke

Invoke

Üye
Gmd-s3 arasında kalma gibi bir imkanım olsa (ögrenci imkanı bu kadar ) s3 alırdım. Daha iyi kamera, rom ve aksesuar destegi. Optimus g 1250-1300 arası (telefoncularda ) o kadar bütçe varsa note2 daha iyi olmazmı?
Kamerasından dolayı(gmdden iyi sonuçta)(fiyatta bütçeyi geçmiyor) S3 alınabilir 3-4yorum önce dediğim gibi. Kişi kendi bilir... Note 2 iyi olabilir ama büyük geliyor dedi. Bir de note2dense ben de optimus g seçerdim.

Gereksiz tartışmayalım, diyeceğimizi dedik, artık uygun olanı seçer =) Soru olursa cevaplamaya çalışırız...
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Aynen ya konu uzadı baya :)
 


Üst Alt