Tavsiye Aklımda Hiçbir Telefon Yok...

Sponsorlu Bağlantılar

Invoke

Invoke

Üye
Nexus 4 u de yazdım kenar a . Ama bu nexus marka mi ne anlamadım yoksa model mi ? Hangi markanın model i ?

Google'ın telefonu, desteği performansı romu vs her şeyi çok olur. Performansta 2bin liralıklarla yarışır ama daha ucuza çıkar 1300-1400gibi... Biraz multimedyası düşük kalır, kamerası mesela... İdare eder ama, kamerası iyi demek pek uygun durmaz. Youtubedan bak kamera performansına. LG'ye ürettiriyor telefonu. LG marka yani ama güncellemesini falan LG vermiyor.
Nexus 5 çıktı bu arada, o daha gelmedi ama gelir bu ay. 1400e falan gelir büyük iht.(belli değil.) O zaman belki 100-200daha düşer sıfır nexus4ler...
lg nexus 4

bu arada telefonculardan al istersen kredi kartı geçiyor. mahallede orda burda sağlam iş yapan adamlar var

hea, hem daha ucuz olur. :D
 


Xurmirac

Xurmirac

Üye
LG Nexus 4. Fakat şöyle birşey Nexus 1 LG değil :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Xperia Lde pahalanmış teknosada falan 900lira. İlk çıktığında 870di. kliksada 799du. Ne saçma bir şey arkadaş...
LG Nexus 4. Fakat şöyle birşey Nexus 1 LG değil :)

Biliyorum, ben nexus4'den bahsettiğimizden dolayı yazdım öyle.
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Bu arada L bence çok pahalı 1GHz Dual-Core 750-800 lira olması çok saçma.. Xperia S 1GHz Dual-Core ve 1GB Ram ve 12 MP kamera.. Teknosada bile 1000 lira..
 
Invoke

Invoke

Üye
Bu arada L bence çok pahalı 1GHz Dual-Core 750-800 lira olması çok saçma.. Xperia S 1GHz Dual-Core ve 1GB Ram ve 12 MP kamera.. Teknosada bile 1000 lira..

Adreno 220GPU var adreno 305 gpu var. Biri yeni nesil diğeri eski. Xperia S'in işlemcisi 1ghz dualcore 45nmlik teknolojiyle üretilmiş, xperia l'nin 1ghz dualcore 28nmlik teknolojiyle üretilmiş. Xperia Sde eski Snapdragon s3 yonga seti var, Xperia Lde S4 Plus yonga seti var.
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Xperia S 1.5 GHz. 1GHz değil.. Ayrıca Xperia S ' in hem kamerası daha iyi hemde ekran çözünürlüğü..
 
Invoke

Invoke

Üye
Xperia S 1.5 GHz. 1GHz değil.. Ayrıca Xperia S ' in hem kamerası daha iyi hemde ekran çözünürlüğü..

hee doğru diyon, yanlış yazmışım. Evet, biliyorum özelliklerini daha iyi ekranı ve kamerası. Ama farketmez bunu farklı bir konuda yine söylemiştim: "L ile S'i karşılaştırmak biraz garip, denk değiller S'in dengi SP olmalı, o açıdan da bakarsan SP daha üstün olur."
Aynı sınıfta değiller bir kere L orta seviyeler içinde alt versiyon, S vaktinde amiral olarak çıktı. Performans olarak L daha iyi olabilir ama S de yabana atılacak bir tel değil, hala iş görür. Ama bence S almaktansa aradaki farka kıyıp SP'ye yönelmek daha mantıklı olur.Ama yine de L daha iyi performans verir gpusu da daha iyi.
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Ben ilk önce zaten SP söylicektim fakat 1000 liranın üstündeydi 200 lira kadar..
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Bu fiyata iyi özellikli telefon zor.
 
Invoke

Invoke

Üye
Ben ilk önce zaten SP söylicektim fakat 1000 liranın üstündeydi 200 lira kadar..

Aynen, ben de ondan dolayı dememiştim başta, ama S almaktansa SP alırım,-kendi adıma konuşuyorum- 200lirayı da artık yapacak bir şey yok :D
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
@messevim hocam sen Discovery al yaa :D :D
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
lg nexus 4

bu arada telefonculardan al istersen kredi kartı geçiyor. mahallede orda burda sağlam iş yapan adamlar var
haklısın senin dediğin gibi bulunabilir.. peki ikinci el ne önerirsiniz bu fiyat aralığına ? htc one bulabilirmiyim acaba ?
Aynen, ben de ondan dolayı dememiştim başta, ama S almaktansa SP alırım,-kendi adıma konuşuyorum- 200lirayı da artık yapacak bir şey yok :D

valla dediklerinizden birşey anlamıyorum s sp 1.nesil 4.nesil falan..:) ikinci el ne önerirsiniz kardeşim ?
@messevim hocam sen Discovery al yaa :D :D
dediğim gibi kamerası tatmin etmemişti ama baktım güzel birşey çıkmadı mecbur gm alırım artık :)
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
One mümkün değil :) yani o fiyata mümkün değil :)
 
Invoke

Invoke

Üye
One bulamazsın 1000liraya... Note 2 diyecektim de boşver ya onun temizi de yine 1000+ olur hem de ikinci el boşver :DLG Optimus G'yi araştır bak, Nexus 4le aynı donanım yani bu da performans olarak üst seviye, ekranı çok kaliteli tasarımda güzel. Kamerası da gayet iyi. Bir araştır Optimus G'yi ama bütçeyi biraz aşarsın. Yani hem kamerası olsun hem iyi olsun hem 1000lira olsun zor. Teknosada falan hala 1500de o da çok kazık, o kadar etmez, oraya aldanma. İstanbul bilişimde 1176lira mesela... Bence tam ihtiyacın olan telefon.Alamam diyorsan kameradan vazgeçeceksin gmd alacaksın paran da cebinde kalacak. =)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Xurmirac

Xurmirac

Üye
vaoo Optimus G özelliklerine göre çook çook çook ucuz bir telefon o.O
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
İstanbul Bilişim candır :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Invoke

Invoke

Üye
İstanbul Bilişim candır :D

Aynı yorumu değiştirip, değiştirip veriyon :D

Baktım da Zultra için yoktu orda gelmemiş. Note 3 iyiymiş abi ya, 2bine. Bir de bunlar yurtdışından herhalde biz de olmayanları da getirtiyorlar... Acaba snap800lüsünü getirirler mi diye düşündüm, kendi kendime. Gelirse alırım snap800lü note3 :eller: :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
0MG90

0MG90

Üye
Xperia L ve Nexus 4'ü önerebilirim. Nexus 4 hepsiburada da indirimli 1000TL Xperia L 800lerde.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Aynı yorumu değiştirip, değiştirip veriyon :D

Baktım da Zultra için yoktu orda gelmemiş. Note 3 iyiymiş abi ya, 2bine. Bir de bunlar yurtdışından herhalde biz de olmayanları da getirtiyorlar... Acaba snap800lüsünü getirirler mi diye düşündüm, kendi kendime. Gelirse alırım snap800lü note3 :eller: :D
Olabilir valla. Eğer Snapdragon olursa bende note3 alırım :ayaklar: :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke


Üst Alt