Invoke
Üye
Nexus 4 u de yazdım kenar a . Ama bu nexus marka mi ne anlamadım yoksa model mi ? Hangi markanın model i ?
Google'ın telefonu, desteği performansı romu vs her şeyi çok olur. Performansta 2bin liralıklarla yarışır ama daha ucuza çıkar 1300-1400gibi... Biraz multimedyası düşük kalır, kamerası mesela... İdare eder ama, kamerası iyi demek pek uygun durmaz. Youtubedan bak kamera performansına. LG'ye ürettiriyor telefonu. LG marka yani ama güncellemesini falan LG vermiyor.
Nexus 5 çıktı bu arada, o daha gelmedi ama gelir bu ay. 1400e falan gelir büyük iht.(belli değil.) O zaman belki 100-200daha düşer sıfır nexus4ler...
lg nexus 4
bu arada telefonculardan al istersen kredi kartı geçiyor. mahallede orda burda sağlam iş yapan adamlar var
hea, hem daha ucuz olur.


