Mr.Sun
Üye
düzelmesi için bi yol yokmu ?bende de atıyo mağazadan arama yaparken![]()
düzelmesi için bi yol yokmu ?

hangi hangisi 8.1i kurdun link sallasana banaBen de sorun yok @İsmail![]()

hangi hangisi 8.1i kurdun link sallasana bana![]()


şimdide windows ile gelen hava durumu çalışmıyor ve ctrl a,c,v,x hiçbiri işlemiyor
format atarken recorvey silmişimAyarlarda windowsu sıfırla fabrika ayarlarına dön gibi bir seçenek olacak istersen onu dene. Verilerin silinir, sanıyorum.
ahaha bendede aynışimdide windows ile gelen hava durumu çalışmıyor ve ctrl a,c,v,x hiçbiri işlemiyor

İkinizede yazik .dddahaha bendede aynı![]()
kullansam sorun olurduda kullanmadığımdan rahatımİkinizede yazik .ddd

kullansam sorun olurduda kullanmadığımdan rahatım![]()

ben girmiiyomonlarsız olur mu hacı, ben fareyi ayıp olmasın diye kullanıyom arada bir...![]()

şimdide windows ile gelen hava durumu çalışmıyor ve ctrl a,c,v,x hiçbiri işlemiyor
windows u etkinleştirdikten sonra değerlendirme kopyası yazısını kaldırmak için watermark kullandınız mı?pardon son mesajı görmemişimahaha bendede aynı![]()


evet watermark kullanmıştımwindows u etkinleştirdikten sonra değerlendirme kopyası yazısını kaldırmak için watermark kullandınız mı?pardon son mesajı görmemişim
aynı sorun bende de olmuştu değerlendirme kopyası yazısıyla oynamayınca sorun çıkmıyo duvar kağıdının o kısmını beyaza boyadım tek çare bu![]()
o zaman tekrar format atıp kullanmayın duvar kağıdınızın o kısmını da beyaza boyayınevet watermark kullanmıştım

