ismail
Üye
abi limonatanın şeklinde bi sıkıntı yok demiVay dost hoşgeldin
Gel gel limonata da var afiyet olsun![]()
yoksa alayım varsa ikisini bi arada götüremem 
abi limonatanın şeklinde bi sıkıntı yok demiVay dost hoşgeldin
Gel gel limonata da var afiyet olsun![]()
yoksa alayım varsa ikisini bi arada götüremem 
Yooo bildiğin sarı sıvı içecekabi limonatanın şeklinde bi sıkıntı yok demiyoksa alayım varsa ikisini bi arada götüremem
![]()
Çağırdığım kişi gelmedi ama olsun sana da verecek pastamız var. Yeterince büyük@Dede diğer konuda "gel bir dilim pasta vereyim" demişsin, hemen geldim ama pastayı görünce vazgeçtim =P
Ben kutlayıp gideyim, nice sağlıklı, hayırlı yıllara abi...

Çağırdığım kişi gelmedi ama olsun sana da verecek pastamız var. Yeterince büyük![]()

Aboooo bu çok iyiBen beğenmedim pastanı =P Hem doğum günü neymiş pasta neymiş, et yiyek
O.o

Dogum gunun kuylu olsun Ortak.![]()
Sende sağol Haydar'ım...Doğum günün kutlu olsun abi nice senelere
Teşekkür ederim sağolasınNice Yıllara İnşallah Abi
Ben beğenmedim pastanı =P Hem doğum günü neymiş pasta neymiş, et yiyek
O.o

