[Cihani Sultan] Grend Theft Auto Vice City HD

Sponsorlu Bağlantılar

lider63

lider63

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


icomy56

Üye
kardeşim oynanmıyoki yaw telefonmu kaldırmaı sadece adamı gördüm kımıldamıyo
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
by_aLi_1907

by_aLi_1907

Üye
teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
kaptanbiloo

kaptanbiloo

Üye
sağol.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Önemli değil.
 
cihat04

cihat04

Üye
önce rami boşaltmak lazım :ehe

- - - Eklendi - - -

önce rami boşaltmak lazım :ehe
 

MaxipmaN

Üye
boşaltmayan girmesin kasıyo :ehe
 

yusufgiderim

Üye
boyutuna bakarsan hd değil
 

tugay269

Üye
nasıl yüklücezx ?çünkü benimki nokia c6-01 de nasl yüklücem
 

yusufgiderim

Üye
c6 yı bu kadar kasan oyun görmedim ben bunu sis yapaydin bu kadar olmazdı
 

yusufgiderim

Üye
keşke zahmet etmeseymissin hiç olmamış symbianin şanına yakışmamis
 

yusufgiderim

Üye
3 tane resim var oyunda ona oyun denmez yani
 
BuharaliFM

BuharaliFM

Üye
Oyun Nasıl kuruluyor
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
ARM_TR

ARM_TR

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
x41

x41

Üye
bende failed xml : start xml hatasi verdi
 
M@cros

M@cros

Üye
İnşaat patlatma görevini yapamadım:(
 


Üst Alt