Tavsiye Gelismelerle Ilgili Dusuncelerimiz

Sponsorlu Bağlantılar

Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
çok yavaş ilerliyorlar doğru Bi ara satmayı bile düşündüm
 


byibo

byibo

Üye
    Konu Sahibi
hala bi dosya yöneticisi yok müzik çalarda şarkı listesi duzeneleyememe Bluetooth ismini değiştirememe klavyedeki eksiklikler daha vbenzeri şeyler bu kadar zamandır bunları nasıl koyamadılar (1yıla yakındır hala yok) güncellemenin çıkması ve dağıtılması aylar sürüyor ve beklemek insanı sıkıyor arada
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Ben de satmayı düşünmüyor değilim benim wp için son şansım wp 8.1
 
sekajmer

sekajmer

Üye
ben asla vazgeçmeyi düşünmüyorum wp'dan satarım ama bir üst model için :D
 
alical33

alical33

Üye
gerçekten ms çok yavaş ilerliyor bekleyelim bakalım inşallah 8.1 hayal kırıklığı olmaz çünki beklentiler çok büyük
çektiğim şey : sadece sokak lambasının perdedeki parlaması kısaca extra loş ışık bence 820 rezilliğini anlatıyor . Bu akşam bir video çekimi yapacağım burada paylaşırım beklemede kalın:)820 kullanıcısı olarak 920 ye terfi edeceğim :) güncelleme beklemeyecem kamera için
820 nin böyle çekeceğini beklemiyordum gmd yi bende inceledim ama gündüz çektim başarısız bi kamerası var bence ama bu o fiyattaki telefon için iyi bile bu fotoğraftada sanırım 820 iso değerini çok artırıp gürültülü çekmiş ama 820 ye manuel ayar yaparsanız daha iyi verim alacağınzı düşünüyorum şayet ben 920 de manuel ayarlarla oto ayarlardan çok daha iyi fotoğraflar çekebiliyorum
 
dakamon

dakamon

Üye
Bende telefonumu satmayı düşünüyorum yaza kadar dayanıcam. Ondan sonra satıp Snapdragon 800 lü 5 inçli bi lumia alcam inşallah :D :cool:oley:aha::aha:
 
alasulumurat

alasulumurat

Üye
bende de 820 var. Bir çok kişi çektiğim fotoğraflara ve videolara hayran kalıyor. S3 e bile fark atıyor. Dediğinizi anlamış değilim. Ayrıca en son illegal yoldan Nokia camerayı yükledim artık video çekerken flaşı da açabiliyorum...
 
alyuz41

alyuz41

Üye
Arkadaşımızın değindiği konuya bende değinmek istiyorum.

Öncelikle bilmeliyiz ki Microsoft daha yeni aldı Nokia'yı. Yani beklememiz gereken bir süre olduğunu düşünüyorum ve Windows OS'un yakında diğer markalara uygulanacağını sanmıyorum. Ayrıca HTC'nin genel pazarı Nokia'dan çok daha üstün. Ancak sadece Windows OS düşünürsek tabii ki Nokia'nın pazarı çok daha büyük. Şimdi söylemeliyim ki, Windows 8.1 ile gelecek güncellemeler bana pek umut vermiyor. Ancak okuduklarıma göre grd3 ile bir çok yazılımcı kişiye WP'nin kapıları açılacak. Yeni açılacak kodlar ile ben Özel Rom'ların daha rahat yaratılabileceğini düşünüyorum. Arkadaşlar biliyorum verdiğimiz paranın belki karşılığını alamıyoruz ama bilmeliyiz ki WOS Mobil için daha çok toy. Bence beklemeli ve Microsoft'a güvenmeliyiz. Eğer birşeyler yapmak istiyorsanız sizde birşeyler yazmaya çalışın. " BEN NE YAPABİLİRİM Kİ " demeyin. Bu işe başlayın ve aslında ne kadar kolay olduğunu anlayacak kendinizi geliştireceksiniz. Belki ileride para bile kazanabilirsiniz.
 
sekajmer

sekajmer

Üye
arkadaşlar manuel ayarı fotoğrafta yaparız tamam peki ya videoda ??
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Wp'de kalmam için şon sans 8.1 üstte de dedim. Ancak wp da kalmam için dosya yöneticisi bildirim merkezi gibi şeyler gelirse ancak kalabilirim ve geliştiricilerin daha fazla değer verdiğini görmem lazım. Çok şey istiyorsun diyorsunuz ama diğer platformlarla kafa kafaya yarışması için bunlar lazım 8.1 ile gelmezse ki büyük ihtimal gelmeyecek o zaman üzülerek de olsa adam gibi telefon kullanmak için androide geçmeyi düşünüyorum.
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Dosya yöneticisi gerçekten gerekli.
 
sekajmer

sekajmer

Üye
beyler bir şey söylicem 820 vs gm discovery hazır ama videoları tek karede nasıl birleştireceğim bilen var mı ? Adobe premiere pro cc yapar büyük ihtimalle nasıl yapabiliirm ayrı ayrı mı atsam ?
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
beyler bir şey söylicem 820 vs gm discovery hazır ama videoları tek karede nasıl birleştireceğim bilen var mı ? Adobe premiere pro cc yapar büyük ihtimalle nasıl yapabiliirm ayrı ayrı mı atsam ?
total vidyo convertera indir yoksa daha sonra new yanında bir tik var aşagı dogru ona tıkla video editör de add video diyip 2 vidyo seçip sıraya göre save to convert de daha sonra vidyo biçimi seçerek birleştire bilirsin
 
sekajmer

sekajmer

Üye
total vidyo convertera indir yoksa daha sonra new yanında bir tik var aşagı dogru ona tıkla video editör de add video diyip 2 vidyo seçip sıraya göre save to convert de daha sonra vidyo biçimi seçerek birleştire bilirsin
onu biliyorum arka arkaya oluyor yan yana olanı lazım aynı anda izlenmesi için
 
Hagios

Hagios

Üye
Arkadaslar Sizden Ricam Konuya Gerekli Yorumlar Yapmanızdır Hani Konuyu Gereksiz(İlgisiz ve Alakasız) Yorum Olmasın

Amac Abartmak Deil ;

Yaklasık 1 Yıldır Lumia 820 sahibiyim ve kullanmaya basladığımdan beri telefonlarımızda eksiklikler vardı nokia ve microsoft gdr2 ile büyük eksikliklerimizi gidereceğiz diyorlardı gdr3 güncellemelerinde gelen ozelliklere baktğımızda hala beklenilen istekler karsılanmıyor ve kızdğım nokta neden gdr3 ilk olarak htc ile verilmeye baslandıda nokia 2.plana atıldı (nokia'nın pazar payı htc den fazla deil mi ?) ve simdi sırada 8.1 var bu güncellemede de pek fazla bisey beklemiyorum acıkcası cunku 8.1 güncellmesinde bahsedilen konuların bircoğu soylenti dedikodu yani kesin bisey yok ortada sırf bu eksikler yuzunden kisisel rom'un cıkmasından yanayım amac mağazayı baltalamak deil su eksiklermizi gidermek acısından iyi olur dusuncesindeyim


Sizlerdende Yorum Bekliyorum


Başta HTC verilme sebebi onu Nokia'dan üstün tutmaları değilde çıkan güncellemeyi ilk HTC üzerinde deneyip, hataları kapattıktan sonra Nokia'ya verilmek istenmesi olabilir.Neden direk olumsuz bakıyorsunuz?

Ayrıca mağazayı baltalamak değil amaç diyorsun ama senin amacın ister baltalamak olsun ister olmasın, o şekilde mağaza baltalanacak.

Eksikliklerde yavaş yavaş gideriliyor ben gayet memnunum.Hiç unutmam ilk çıktığı zamanlarda DataSense yok diye çok kötüleniyordu.Şimdi biride çıkıp demiyor ki DataSense geldi demek adamlar uğraşıyor.
 
sekajmer

sekajmer

Üye
ben direk bu rezilliği herkesin görmesi için yeni konuda paylaşacağım.
 
byibo

byibo

Üye
    Konu Sahibi
Başta HTC verilme sebebi onu Nokia'dan üstün tutmaları değilde çıkan güncellemeyi ilk HTC üzerinde deneyip, hataları kapattıktan sonra Nokia'ya verilmek istenmesi olabilir.Neden direk olumsuz bakıyorsunuz?

Ayrıca mağazayı baltalamak değil amaç diyorsun ama senin amacın ister baltalamak olsun ister olmasın, o şekilde mağaza baltalanacak.

Eksikliklerde yavaş yavaş gideriliyor ben gayet memnunum.Hiç unutmam ilk çıktığı zamanlarda DataSense yok diye çok kötüleniyordu.Şimdi biride çıkıp demiyor ki DataSense geldi demek adamlar uğraşıyor.

herkesin dusuncelerine saygı duyarım belkide ister istemez mağaza baltanacaktır tabiki de güzel yeniliklerde geldi ama dosya yoneticisi bluetooth ismini degistirme klevyedeki eksik tuslar bildirim merkezi gibi eksiklerden bahsetmistim tüm bunlar için bayadır beklemeye devam ediyoruz sonucta microsoft gecmisi ve geleceği olan bir kurulus elbette bütün bunları çozecektir konuda da belirttiğim gibi gelismelerle ilgili dusuncelerimiz

birde neden htc de denenip sonradan verilsin ki nokia 'ya htc deneme tahtası olamaz boyle birseyi microsoft yapmaz bence
 


Üst Alt