herkesin dusuncelerine saygı duyarım belkide ister istemez mağaza baltanacaktır tabiki de güzel yeniliklerde geldi ama dosya yoneticisi bluetooth ismini degistirme klevyedeki eksik tuslar bildirim merkezi gibi eksiklerden bahsetmistim tüm bunlar için bayadır beklemeye devam ediyoruz sonucta microsoft gecmisi ve geleceği olan bir kurulus elbette bütün bunları çozecektir konuda da belirttiğim gibi gelismelerle ilgili dusuncelerimiz
birde neden htc de denenip sonradan verilsin ki nokia 'ya htc deneme tahtası olamaz boyle birseyi microsoft yapmaz bence
Apple Apple diyorum yanlış anlaşılmasın başka bir şeyden örnek vereyim dedim o yüzden.Yani geneli böyle bu işin.
Ayrıca aklıma başka bir sebepte gelmiyor.Olayı anladığım ve düşündüğüm şekilde anlatayım.Dediğiniz gibi Nokia'nın pazar payı belli.Bunun dışında basitçe şöyle düşünün, Microsoft ve Nokia birleşti, birleşecek.İki firmanın ne kadar içli dışlı olduğunu görüyoruz. HTC ise sadece WP8 kullanıyor.Yani Microsoft'un güncellemeyi Nokia'ya geç vermesindeki sebep kesinlikle olumsuz bir şey olamaz. GDR3 + BitterSweetShimmer birlikte gelecek.Yani biz HTC'nin aldığı GDR3 ile birlikte başka bir pakette alıyoruz.Onu bekliyoruz 

