Haber Android 4.4 Kitkat Düşük Modelli Cihazlar Için Gelebilir !

Sponsorlu Bağlantılar

El Hadimi

El Hadimi

Üye
    Konu Sahibi
Android 4.4 Kitkat Düşük Modelli Cihazlar Için Gelebilir !
Merhaba Arkadaşlar Xda Developers Forumunda Paylaşılanlara Göre Android 4.4 kitkat düşük modelli cihazlar için gelebilirmiş. Güncellemenin kasım ayında sunulması bekleniyor. Galaxy Note III, Galaxy S4, Galaxy S4 Mini, Galaxy Note 8.0 ,4.4 güncellemesi alacağı doğrulandı. Düşük Bellek Tüketimi Nedeniyle Aşağıdaki Listedeki Samsung Telefonları Belki Güncelleme Alabilir.
- Galaxy Grand
- Galaxy Galaxy Y
- Galaxy S3
- Galaxy Mini
- Galaxy Beam
- Galaxy Express
- Galaxy Note I
- Galaxy S2
- Galaxy Fame
 


Invoke

Invoke

Üye
Galaxy mini ve galaxy y mi? Onlara gelme ihtimali yok =PGelirse, samsung büyük alkış alır ama gelmez, bence :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
caglar b

caglar b

Üye
S3 gibi milyonlarca satmış bir cihaza 4.4 vermezse, samsung kendi kuyusunu kazmış olur
 
Invoke

Invoke

Üye
S3 gibi milyonlarca satmış bir cihaza 4.4 vermezse, samsung kendi kuyusunu kazmış olur

Yoo, hiç farketmez yine milyonlar satar...Zaten 4.4 verse de bir sonrakini vermeyecek ki o yine de 4.4 verse de 4.4'ünü verene kadar 5 çıkmış olur =P
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner., meg1ddo ve caglar b
El Hadimi

El Hadimi

Üye
    Konu Sahibi
Ben Geleceğini Pek Sanmam Ama Umutluyum yinede düşük bellek kullanacaksa galaxy y gibi bir telefonda çalışabilir. Fazla Bir katkısı olacağını da düşünmüyorum ama temple run vs. oynayamayız.
 

Berk E.

Üye
Note 2 nolcak :D
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Buraya yazan ilk wonderci benim. Acaba ne yazmaliyim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mesutgaga
.caner.

.caner.

Üye
Galaxy s4 alır mı? :hmmm
 
.caner.

.caner.

Üye
4.3 gibi olacaksa vermesinler.
 
El Hadimi

El Hadimi

Üye
    Konu Sahibi
uyguulama ikonları vs değiştirilmiş + sadelik estetikle birleşmiş yani göze hoş gözüküyor daha bilmediğim şeyler de vardır umarım inşallah
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
S3 düşük donanımlı mı :oha:
 
Sciondar

Sciondar

Üye
Kaç aydır bekliyoruz 4.4 te böyle yaparlarsa artık
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
wondera gelebilir mi ^^
 


Üst Alt