Tavsiye Hangi Hafiza Kartini Almaliyim

Sponsorlu Bağlantılar

GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye


Sizce bu kart nasıl ?

Sen hala kart almadın mı :D Neyse Team marka kart hiç kullanmadım onun için bir şey diyemem ama ben sana hala Toshiba ya da Kingston öneriyorum.
 


Samizel Destan

Samizel Destan

Üye
    Konu Sahibi
Sen hala kart almadın mı :D Neyse Team marka kart hiç kullanmadım onun için bir şey diyemem ama ben sana hala Toshiba ya da Kingston öneriyorum.

Teknosaya gittim bi alayım dedim 32 GB'a 100 TL dediler :D Bu Team'ında 40 MB/s okuma yazma hızı varmış bazı sitelerde araştırdım kullananlar sağlam diyor acaba başka kullanan varmı Toshiba ile Kingston teknobiyotik'te yok. Bu site gibi ucuz alabileceğim başka bildiğin yer varsa Kingston alabilirin ?
Sen hala kart almadın mı :D Neyse Team marka kart hiç kullanmadım onun için bir şey diyemem ama ben sana hala Toshiba ya da Kingston öneriyorum.

Kardeşim bana bu siteden 32 GB olan kartlardan birini önerebilirmisin ?
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Kardeşim bana bu siteden 32 GB olan kartlardan birini önerebilirmisin ?

Şu çok iyimişte çok pahalı

16GB için önerebileceğim şudur

32GB için zaten belli :D

İkisi de işini görür fiyatları da uygun sayılır. Çok çok iyi bir şey istiyorsan üstte gösterdiğim SONY'yi al :D
 
Samizel Destan

Samizel Destan

Üye
    Konu Sahibi
Şu çok iyimişte çok pahalı

16GB için önerebileceğim şudur

32GB için zaten belli :D

İkisi de işini görür fiyatları da uygun sayılır. Çok çok iyi bir şey istiyorsan üstte gösterdiğim SONY'yi al :D

Bu 32 GB Kingston'um fiyatı uygun bana göre ama okuma yazma hızı nasıl acaba bunun ?
 
anilari35

anilari35

Üye
ben sandisk kullanıyorum bi sıkıntı yaşatmadı 16 gb class 10 ayrıca
sandiskin class10 la mesela sony class 4 aynı hafıza fiyatları aynı sandisk öneririm migrosda class 10 16gb 30 tl düşmüştü hemen aldım bak bulursun belkiclass 10 la class 4 aynı derken fiyatı aynı
 
Samizel Destan

Samizel Destan

Üye
    Konu Sahibi
ben sandisk kullanıyorum bi sıkıntı yaşatmadı 16 gb class 10 ayrıca
sandiskin class10 la mesela sony class 4 aynı hafıza fiyatları aynı sandisk öneririm migrosda class 10 16gb 30 tl düşmüştü hemen aldım bak bulursun belkiclass 10 la class 4 aynı derken fiyatı aynı

SD Kart testlerine baktığımda SDN'nin testi var. Ve Toshiba marka SD Kartlar açık ara önde ama fiyatları çok pahalı. Kingston yada Sandisk alcam hangi siteden sipariş vereceğime bakıyorum şu an.
 
anilari35

anilari35

Üye
SD Kart testlerine baktığımda SDN'nin testi var. Ve Toshiba marka SD Kartlar açık ara önde ama fiyatları çok pahalı. Kingston yada Sandisk alcam hangi siteden sipariş vereceğime bakıyorum şu an.
valla bilmiyorum ama ben sandisk kullanıyorum discoveryde uygulamalarda sd de ne bi kasma ne bi donma takılma vs hiç birşey yaşamadım yavaşlık falanda olmadı 1.5 gb lık uygulamayı 4-5 sn surmeden taşıyo
 
0MG90

0MG90

Üye


Bu çok iyi bak su,şok vs hiç bişeyden etkilenmiyor
 
Samizel Destan

Samizel Destan

Üye
    Konu Sahibi


Bu çok iyi bak su,şok vs hiç bişeyden etkilenmiyor



Ben bunu sipariş vermiştim ancak senin söylediğin kartla aynı sanırım ?
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Ben toshiba aldım 32 gb class 4 çöktü tüm emeklerim gitti düşün taşın sürekli bir yere yedek al ben Avea intoch da kullandım 32 gb sorun yok çalıştırıyor ama tavsiyem class 10 olsun
 
Samizel Destan

Samizel Destan

Üye
    Konu Sahibi
Ben toshiba aldım 32 gb class 4 çöktü tüm emeklerim gitti düşün taşın sürekli bir yere yedek al ben Avea intoch da kullandım 32 gb sorun yok çalıştırıyor ama tavsiyem class 10 olsun

Sandisk 32 GB Class 10 sipariş ettim ancak daha gelmedi gelsinde bi bakalım nasıl olacak birde bunu ne tür biçimlendirmemiz gerek telefonda daha iyi çalışması için
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Telefona tak biçimlendir
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Sandisk 32 GB Class 10 sipariş ettim ancak daha gelmedi gelsinde bi bakalım nasıl olacak birde bunu ne tür biçimlendirmemiz gerek telefonda daha iyi çalışması için
biçimlendirmeye gerek yok telefona taktığında sorunsuz çalışır zaten :)
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Ben toshiba aldım 32 gb class 4 çöktü tüm emeklerim gitti düşün taşın sürekli bir yere yedek al ben Avea intoch da kullandım 32 gb sorun yok çalıştırıyor ama tavsiyem class 10 olsun

Çöktü derken?
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Ne bilgisayar ne telefon görmüyor
 

nokia 603

Üye
profesyoneller bakabilir mi nokia 603 cihazım var ve a101 den toshiba class 10 16gb hafıza kartı aldım ancak asphalt 5 ve 6 yı karta indirip kurduğumda bariz takıntı var niçin böyle bir sebebi var mı acil cevap lütfen
 
AHKE

AHKE

Üye
32 al kasma yapmaz marka olarakta sandisk al eski sandisk h.kartları android icin sorunluydu ama şimdiki üretilenlerde sorun yok
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Ben 25 liraya hepsiburadadan sandisk ultra 16 gb class 10 aldım güzel şimdilik akarı yok kokarı yok
 


Üst Alt