GuiTaRisT111
Üye
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Sizce bu kart nasıl ?
Sen hala kart almadın mı
Neyse Team marka kart hiç kullanmadım onun için bir şey diyemem ama ben sana hala Toshiba ya da Kingston öneriyorum.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Sizce bu kart nasıl ?
Neyse Team marka kart hiç kullanmadım onun için bir şey diyemem ama ben sana hala Toshiba ya da Kingston öneriyorum.Sen hala kart almadın mıNeyse Team marka kart hiç kullanmadım onun için bir şey diyemem ama ben sana hala Toshiba ya da Kingston öneriyorum.
Bu Team'ında 40 MB/s okuma yazma hızı varmış bazı sitelerde araştırdım kullananlar sağlam diyor acaba başka kullanan varmı Toshiba ile Kingston teknobiyotik'te yok. Bu site gibi ucuz alabileceğim başka bildiğin yer varsa Kingston alabilirin ?
Sen hala kart almadın mıNeyse Team marka kart hiç kullanmadım onun için bir şey diyemem ama ben sana hala Toshiba ya da Kingston öneriyorum.
Kardeşim banaLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbu siteden 32 GB olan kartlardan birini önerebilirmisin ?

Şu çok iyimişte çok pahalıLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
16GB için önerebileceğim şudurLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
32GB için zaten belli
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
İkisi de işini görür fiyatları da uygun sayılır. Çok çok iyi bir şey istiyorsan üstte gösterdiğim SONY'yi al![]()
Bu 32 GB Kingston'um fiyatı uygun bana göre ama okuma yazma hızı nasıl acaba bunun ?
ben sandisk kullanıyorum bi sıkıntı yaşatmadı 16 gb class 10 ayrıca
sandiskin class10 la mesela sony class 4 aynı hafıza fiyatları aynı sandisk öneririm migrosda class 10 16gb 30 tl düşmüştü hemen aldım bak bulursun belkiclass 10 la class 4 aynı derken fiyatı aynı
valla bilmiyorum ama ben sandisk kullanıyorum discoveryde uygulamalarda sd de ne bi kasma ne bi donma takılma vs hiç birşey yaşamadım yavaşlık falanda olmadı 1.5 gb lık uygulamayı 4-5 sn surmeden taşıyoSD Kart testlerine baktığımda SDN'nin testi var. Ve Toshiba marka SD Kartlar açık ara önde ama fiyatları çok pahalı. Kingston yada Sandisk alcam hangi siteden sipariş vereceğime bakıyorum şu an.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu çok iyi bak su,şok vs hiç bişeyden etkilenmiyor
Ben toshiba aldım 32 gb class 4 çöktü tüm emeklerim gitti düşün taşın sürekli bir yere yedek al ben Avea intoch da kullandım 32 gb sorun yok çalıştırıyor ama tavsiyem class 10 olsun
biçimlendirmeye gerek yok telefona taktığında sorunsuz çalışır zatenSandisk 32 GB Class 10 sipariş ettim ancak daha gelmedi gelsinde bi bakalım nasıl olacak birde bunu ne tür biçimlendirmemiz gerek telefonda daha iyi çalışması için

Ben toshiba aldım 32 gb class 4 çöktü tüm emeklerim gitti düşün taşın sürekli bir yere yedek al ben Avea intoch da kullandım 32 gb sorun yok çalıştırıyor ama tavsiyem class 10 olsun
Ne bilgisayar ne telefon görmüyor
