teksin3
Üye
Lumia Şebeke Üzerinden Görüntülü Görüşme
Türkiyede Lumia telefonlarda, şebeke üzerinden görüntülü görüşme yapılabilecekmi yoksa bu özellik hiçbir zaman aktif olmayacak mı? Tüm herkesi skype benzeri uygulamaları mı yönlendirecekler? Bu konuda sağlam kaynaktan bilgi edinebilen varsa çok rica ediyorum paylaşsın bizlerle...
Babam neler çekti 5 sene kullandı da en sonunda isyan çıkardı geçti Avea'ya şimdi kafası rahat
Skype Üzerinden görüşülsede, şebeke üzerinden görüşülsede her türlü Türkcell bunu fatura edecek zaten...İnşallah dediğiniz gibi olur "themardinli"...Zira çok ama çok anlamsız bu durum...