yaren_dede
Üye
Ben deniyim bakıyım bi onay da mı konu
birazdan eve geçicem özelden atarım
Ben deniyim bakıyım bi onay da mı konu
abi bunun sadece üst bar kısmı böyle olanı yapabilir misin yani arama yapma ve bul butonu orjinal kalan ?

kullanacaksan yaparım![]()

Usta ben yapayımmı 2 dakikada![]()

Pardon bende alt bar arama ve bul sandım eğer istiyorsa orjinal arama ve bul butonu yapayım kafam karıştı pardon usta


Ama cepten sadece orjinal yada başka edit yapabiliyorum![]()

usta konuyu açınca bi link atar mısın buraya
eline sağlık hocam widgetin linki var mi ?

dostum artık yeni sitede doğru dürüst gezemiyorum yardım konularına bakamıyorumD13 saati sanirim @asigsasi biliyordur heralde![]()

dostum artık yeni sitede doğru dürüst gezemiyorum yardım konularına bakamıyorum![]()
hiç durmadan son mesajlara nasıl bakarım kieskiden 5 dakikada tüm symbian bölümünü gezerdim şimdi bir konuya zor bakıyorum
![]()


