Enes
Üye
Cebbariii girmedi foruma

Cebbariii girmedi foruma

Öteki konuya yazacaktımKonu senin değil dünür yaşlandın sen iyice![]()

Gözlerde sorun var desem tepeleri gayet güzel görebiliyo uçan patriotları resimleyebiliyoÖteki konuya yazacaktım![]()

Gerçekten biraz arıza var gözlük alacağım yakındaGözlerde sorun var desem tepeleri gayet güzel görebiliyo uçan patriotları resimleyebiliyo![]()
![]()

bırak şimdi bırakGerçekten biraz arıza var gözlük alacağım yakında![]()

Nabersin ki acaba iyi misin hal hatırİhtiyar sırf beğeni kassınlar diye mesac yazma![]()

İyidir güzel kardeşim seni sormalıNabersin ki acaba iyi misin hal hatır![]()

o zaman yaparız modözlemişim bu geyikleri ya![]()

yapalım tabi yao zaman yaparız mod![]()

Rap konusu açma Ahmet abi sinirleniyo zaten her şeyi unutur olmuş gözler de gitmişyapalım tabi ya![]()

ben bir tane konu actim oda tuttu haciRap konusu açma Ahmet abi sinirleniyo zaten her şeyi unutur olmuş gözler de gitmiş![]()

tabi canımmmBen olmasam![]()
![]()

Mesac ne demek hacı anneİhtiyar sırf beğeni kassınlar diye mesac yazma![]()

Dede meşgul Türe -Akıncı Oğuzhan OPC Kerim. okulda Mert hortladı ne olacak bu memleketin halitabi canımmm![]()

Görüşeceğiz seninle dostooom :mad:bırak şimdi bırak![]()
Evet kızarım :mad::mad:Rap konusu açma Ahmet abi sinirleniyo zaten her şeyi unutur olmuş gözler de gitmiş![]()
