s3 ve s4 mini hakkında (kullanıcıların dan ) bilgi !!

Sponsorlu Bağlantılar

ney27

Üye
    Konu Sahibi
s3 ve s4 mini hakkında (kullanıcıların dan ) bilgi !!
s3 veya s4 mini almayı düşünüyorum ama kararsız kaldım yardımcı olursanız sevinirim çünkü hiç s3 veya s4 mini deneme imkanım olmadı ve internette ki bilgilerin bir çoğunun da kullanıcıdan degil de genel özelliklere dayalı olması bir çogunun da yanlış olması

s3 ün büyük ekranı olması beni biraz olumsuz etkilemesine rağmen şu an kendi katakorisindeki (4 çekirdekli gücü:naughty:)cihazlara göre ucuz olmasından almayı düşünüyorum
s4 mininin ise tek elle kullanıma müsait olması ve 1,5 gb ram ve çift çekirdekli olması en son android versiyonla gelmesi ve 1,5 gb ram ve çift çekirdek ile samsungun olmasa bile geliştiricilerin uzun vadede yazılımsal olarak destekliyeceklerine olan inancım beni s4 e yöneltiyor

kararsız kaldıgım konular şunlar

1)s3 veya s4 mininin sarjı 1,5 günü dolduruyormu müzik dinleme ,tel.görüşmesi gibi standartlar dahilinde (oyun ve sürekli internetde gezinme haricinde)
2)resimleri ve videoları çekmek için kamera tuşu varmı?
3)s4 de s3 deki gibi şebeke üzerinden görüntülü görüşme imkanı var mı
4)s4 ve s3 de fm radyo varmı
5)s3 en son hangi resmi güncellemeyi kullanıyor veya beklenen bir güncelleme varmı
6)s4 ün 1,5 gb rami ve çift çekirdekli işlemcıisi s3 ün 4 çekirdekli işlemci gücünü aratırm
 


Niko Rapper

Niko Rapper

Üye
Ben s3 mini kullanıyorum gayet güzel ama s3 ile arasında çok fark var ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: ney27
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
1 - ikisi de doldurur muhtemelen ama sonuçta akıllı telefon. Ama hangisi iyi dersen s4 mini batarya konusunda biraz daha iyi. Daha küçük ve hd olmayan ekran, 4 değil çift çekirdek olması daha az enerji daha çok batarya performansı demek.

2 - S4 mini de yok S3'de de yok diye biliyorum emin değilim.

3 - Var.

4 - Var.

5 - S3 şuan 4.1.2 kullanıyor. Direk 4.3 alacağı söyleniyor bakalım zamanla göreceğiz.

6 - Aratmaz S3'te 4 çekirdek 1.4 ghz ile çalışan cortex işlemci, S4 mini de 1.7 hızında çalışan çift çekirdek işlemci var. Yani çekirdek az olsa da 1.7 ve S3'ünkinde daha iyi bir işlemci yani şöyle söyleyeyim. Aynı işlemcinin 4 çekirdek 1.4 ghzsi olsaydı s3'ün kullandığından iyi olurdu. Ama tabiki s3'ün işlemcisi bu durumda daha iyi ama ram ile bu açığı kapatıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: ney27
kadem115

kadem115

Üye
MERHABA

samsung s4 mini nin görüntüsü gercekten hoş ebatlarına göre tek elle rahattlıkla kullanılabilir gibi
dada şık duruyor s3 artık neredeyse herkezin elinde var fiyatına göre en iyi cihaz diyebilirim s4 mininn fiyatı nedir bilmiyorum
ram yönetimi s3 de gayet kullanıslı ben one x kullanıyorum ram den cok yiyordu ( su an sorun giderildi 4,2,2 güncellemesiyle )
s3 daha iyi ram kullanıyor o yüzden ram ı pek sorun etme derim
s3 ün android sürümü su an resmi sürümü 4.2.1 değilde 4.1.2 diye biliyorum
batarya konsuunda seni üzmez wifi mobil interneti kullanmassan 2 günü gecirir cok konusmassan
s3 işlemci yönünden her türlü daha iyidir
daha hızlı dır diğerinden yani 4 çekirdekli daha cok batarya gerektirir fikrine kapılma
-- sarj yönünden ikiside tatmin edici sonuclar verir

--one x kullanıyorum görntülü görüşme sadece mobil paket den yapılıyor androidde böyle diye tahmin ediyorum symbianda sebeke üzerindendi

--android 4.1.2 yi kullanıyor diye biliyorum çunkü s3 4.2.2 yi pas gecip direk s3 e 4.3 sürümünü dağıtacak

sonuc olarak güncellemeyi s4 mini de alacaktır s4 mini şık kibar ergonomik bir cihaz s3 ün donanım yönünden güzel bir emektar şahsi fikrim s3
 
  • Beğen
Tepkiler: ney27
fk555897

fk555897

Üye
- S4 mini'nin bataryası S3'ün bataryasından daha iyi.
- S4 mini ve S3 mini'de fotoğraf çekmek için özel bir tuş yok.
- İki telefonda da şebeke'den görüntülü görüşme var.
- İki telefonda da FM Radyo var.
- Samsung, S3'e en son 4.1.2 güncellemesini verdi (Android 4.3'ü alacak). S4 Mini, Android 4.2.2 sürümü ile geldi (şimdilik alacağı güncelleme ile ilgili bir bilgi gelmedi)
- İki telefonda hemen hemen aynı performansı verir ama ben sana S4 Mini öneririm.
 
  • Beğen
Tepkiler: ney27
monteboy

monteboy

Üye
samsungun ara telefonlarını alma, s3 öneririm 4.3'e güncelleme ekimde gelicek
 
  • Beğen
Tepkiler: ney27

raistlinxxx

Üye
S3 kullanıyorum. O yüzden s4 hakkında fazla bilgim yok. S3 rootladığın takdirde ortalama 300 mb boş ram la çalıştırma imkanın var. Yoğun kullanımda şarjı günü çıkartıyor. Ekran büyüklüğüne takılma derim. Ben note 2 yi büyük ekrandan dolayı almadım. Şu an pişmanım:) güncelleme ise 4.3 kesin geliyor. 5.0 alacağı söyleniyor. S4 miniyi kabaca inceleme fırsatım oldu. Ekran küçük geldi bana. Hatta imkanın varsa note 2 alman nacizane tavsiyemdir
 
  • Beğen
Tepkiler: ney27
allemgullem

allemgullem

Üye
S4 Mini sahibi olarak izlenimlerim;

1)s4 mini sürekli H+ açık ( 3,5 g ) olmasına ve müzik + face vb uygulamaları kullanıyorum. Ertesi gün şarjım yarım kalasın diye bitirmeme çalışmama rağmen sabah 09:00 da şarjdan çekilen telefonu gece 12:00 de anca bitirebiliyorum..
2)Bu soruya diğer arkadaşlar da cevap vermiş ikisinde de kamera tuşu yok, aramıyor değilim.
3 Yine cevap verilmiş. Evet ikisinide de var.
4)Evet var.. ;)
5)S4 de 09/09/2013 tarihli ( zaten kullandığı sürümü biliyorsundur) şu ana kadar bir güncelleme yok uzun sürede beklemiyorum
6)İşte anahtar soru bu! Arkadaşımda s3 var ve arka planda çok uygulama olduğu zaman kasma yapıyor ( ki s3 stabil bir telefondur ) Ama S4'ü özellikle kasmama rağmen ve s3 ün işlemcisi daha iyi olmasına rağmen s4 mini 'nin ram'i telefonu çok rahatlatıyor. Bu konuda beklediğimden daha yüksek bir performans gördüm..

Saygılarımla..
 
  • Beğen
Tepkiler: ney27
enterneoll

enterneoll

Üye
Gunde 2 tane bu konudan açılıyor ve ben s3 öneriyorum s4 mini ekrani çok dandik ve çerçevesi kalin büyüklüğü s3 gibi olmuş ve s3 soyledigin şekilde 1.5 günü kolayca çıkarıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: ney27
boyabatlı

boyabatlı

Üye
S4 mini yılın tasarım ödülünü aldı bunu da dikkat e al
 
  • Beğen
Tepkiler: ney27
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Tasarıma bence laf yok ne kadar diğer samsungların kardeşi olduğunu belli etsede ergonomi ve görüntü olarak en hoş cihaz bana göre.
 
  • Beğen
Tepkiler: ney27

ney27

Üye
    Konu Sahibi
yardımcı olan arkadaş ların hepsine teşekkürler ....

benim için 4 çekirdekli olması önemli degil perfonmansının ve yazılımının kullandıgı donanımının hakkını vermesi ergonomik olması (atrix kullanıyordum ancak yazılımı ve üretici firma donanımının hakkını vermiyordu..) ve cevaplarınızdan anladıgım kadarıyla perfonmans olarak s4 mini s3 aratmıyor ve uzun vadede tahminen desteklenebilir bir telofon

Ben de s4 mini almaya karar verdim

şu nu belirteyi ki forumlarda bu nun gibi bir çok açılmış konu bulabilirsiniz ..
ama bunlarda anladıgım kadarıyla genel yüzeysel her yerde bulabilecegimiz açıklamalar vardır ...bazı sitelerde (a) yazan yerde bazılarında(b) yazdıgı olmaktadır

Asıl mesele şu ki şüphe uyandıran kararsız kaldıgınız yerler vardır ancak bu sorunu bu yollardan geçmiş kişilerden ögrenmek en iyi yoldur bundan dolayı parantez içinde belirttdim (s3 ve s4 kullanan arkadaşlardan yardım ) ve şıklar halinde kendimce kararsız kaldıgım konular vardı yazdım ve siz de bana verdiginiz cevaplarla yardımcı oldunuz ..Bana yardımcı olmak isteyen arkadaşlara tekrardan çpk teşekkürederim.....:)

....eminim ki sizin verdiğiniz bu cevaplar bana yardımcı oldugu gibi bu konuda ilgilenen arkadaşlarada yardımcı olacak....
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
yaren_dede

yaren_dede

Üye
S4 mini gorsel ve fiyat olarak uygun sorularini arkadaslar cevaplamis ama ek olarak yogun kullanimda sarj 6-7 saatte bitiyor yani elinden dusurmezsen ;)
Oyun mesela most wanted oynarsan ful sarj 1 saatte biter heralde su gibi iciyor sarji...
Birde View Cover kapak almalisin hem telefona ayri bir hava katiyor hem ekran koruyucu kullanmana gerek kalmiyor tavsiye ediyorum yani orjinali 80 tl ama arka kapaginda yerine gectigi icin orjinal almak dahq iyi
 
  • Beğen
Tepkiler: ney27
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
S4 mini gorsel ve fiyat olarak uygun sorularini arkadaslar cevaplamis ama ek olarak yogun kullanimda sarj 6-7 saatte bitiyor yani elinden dusurmezsen ;)
Oyun mesela most wanted oynarsan ful sarj 1 saatte biter heralde su gibi iciyor sarji...
Birde View Cover kapak almalisin hem telefona ayri bir hava katiyor hem ekran koruyucu kullanmana gerek kalmiyor tavsiye ediyorum yani orjinali 80 tl ama arka kapaginda yerine gectigi icin orjinal almak dahq iyi
orjinal flip coverler ne kadar biliyormusun
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
Evet onlar daha şık ama fiyat farkı çok var. Orjinal flip cover 30 lira falan diye duydum seninki 80 :D

Normal sartlarda o parayı vermezdim ama orj. Kapagin yerine gectigi icin arka kapagi 50 tl olarak dusundum on kapakta 30 desen makul yani :D
orjinal kapagi kutusunda duruyor yani :)Vay smileler geri gelmis :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Normal sartlarda o parayı vermezdim ama orj. Kapagin yerine gectigi icin arka kapagi 50 tl olarak dusundum on kapakta 30 desen makul yani :D
orjinal kapagi kutusunda duruyor yani :)Vay smileler geri gelmis :)
Bu aralar ev tuttum eşya falan filan derken bütçe sıkıntısı oldu kurbanda alırım artık telefonla birlikte:) Evet o sorunda çözüldü :)
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede


Üst Alt