''Samsung Galaxy Note 3'' Hakkında Her Şey Burada!

Sponsorlu Bağlantılar

Krofessional

deri görünümlü plastik , 3 gb ram 2.5 diye gelir samsung zaten 1 - 1.5 civarı kullanır ANANWAY TO PERFORMANCE
 


Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
.caner.

.caner.

Üye
Ben silmistim site adini.
Amerika'daki Gsm şirketleri iki yıllık anlaşma ile 300 $ dan anlasmasiz ise 650 ,550 $ arasinda vereceklermis.
 
Invoke

Invoke

Üye
deri görünümlü plastik , 3 gb ram 2.5 diye gelir samsung zaten 1 - 1.5 civarı kullanır ANANWAY TO PERFORMANCE

Plastik ben de sevmiyorum daha fazla ram kullanacağı da doğru; ama adamlar bunu düşünerek 3gb ram koymuş. Android 4.3 ile gelecek. 3GB ram kolay kolay dolmaz. Yani performans sorunu olmaz.
 
fk555897

fk555897

Üye


Plastik ben de sevmiyorum daha fazla ram kullanacağı da doğru; ama adamlar bunu düşünerek 3gb ram koymuş. Android 4.3 ile gelecek. 3GB ram kolay kolay dolmaz. Yani performans sorunu olmaz.

En azından 1 GB RAM boşta olacak. Bu RAM oranı stabil bir çalışma için yeter de artar bile.
 

Krofessional

çıksın 2 3 aya başlar ram sorunları rahat olun s3 için de rahat olsun diye 4 çekirdek falan ama .... düşünmeleri gereken ilk şey plastikti yine kaybettiler
 
blacktalon

blacktalon

Üye
Bu skorlarin gercek oldugunu mu saniyosunuz htc one cop olmus bu sonuclara gore :) birisi buna gore telefon secse yandi
 
fk555897

fk555897

Üye
çıksın 2 3 aya başlar ram sorunları rahat olun s3 için de rahat olsun diye 4 çekirdek falan ama .... düşünmeleri gereken ilk şey plastikti yine kaybettiler

Note 2'de RAM sorunu ile karşılaşılmadı. Bu telefonda da olacağını sanmam.
 
serif55

serif55

Üye
Bu skorlarin gercek oldugunu mu saniyosunuz htc one cop olmus bu sonuclara gore :) birisi buna gore telefon secse yandi

Sonunda benim kafadan birisi çıkmış yaa :) bu sonuçları kim neye göre yapio öyle grafik hazırlayıp internet ortamına atmayla bitmio gerekçe göstererek yapsalar şu işi tamam dicez
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Telefon güzelde bu ram işi ne olacak.:)
3gb ramin 1Gb lık kısmı boş kalacak.

Windows 7 bile 800-900mb ram harcıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KcygtYsn

KcygtYsn

Üye
Cihaz pahalı gerek yok bu kadar rağbete
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
S4 çıktığında s3 baya düştü bu şekil olursa note 2 düşünülebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede


Üst Alt