Arkadaşlar orta segment bir telefon alicam önerileriniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

aliemreyetgin78

aliemreyetgin78

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar orta segment bir telefon alicam önerileriniz ?
Arkadaslar benim 800 tl bir limitim var ve orta segment bir telefon almak istiyorum sifir almayi dusunuyorum 2. El katiyen olmaz bide buyuk firmalardan tel onerin ne oyle General mobile gibi ise yaramaz tel oneriyorsunuz
Oneri bekliyorum...
 


TheMadness

TheMadness

Üye
S2 - S3 Mini?
 

fuatyıldırım

Üye
sony expera L modeline bakabilirsin
 
anilari35

anilari35

Üye
Gmd
 
aliemreyetgin78

aliemreyetgin78

Üye
    Konu Sahibi
Kafamda s3 mini var fakat kullanma firsatim oldu ve deat triggerda orta ayarda kasmalar var bu yuzden tereddutteyim
 
HAM ZA

HAM ZA

Üye
Arkadaslar benim 800 tl bir limitim var ve orta segment bir telefon almak istiyorum sifir almayi dusunuyorum 2. El katiyen olmaz bide buyuk firmalardan tel onerin ne oyle General mobile gibi ise yaramaz tel oneriyorsunuz
Oneri bekliyorum...
telefonun general mobile ve sen general mobile önermeyin diyosun güzel miş :bye2:

- - - Eklendi - - -

Kafamda s3 mini var fakat kullanma firsatim oldu ve deat triggerda orta ayarda kasmalar var bu yuzden tereddutteyim

samsung galaxy grand var ona bak istersen
 
aliemreyetgin78

aliemreyetgin78

Üye
    Konu Sahibi
Ewet bende var ve begenmedim baska tel alicam orta segment tel onerin

- - - Eklendi - - -

telefonun general mobile ve sen general mobile önermeyin diyosun güzel miş :bye2:

- - - Eklendi - - -



samsung galaxy grand var ona bak istersen
Onu biliyorum ama ekran tft ve ozellikler beni cezbetmiyo
 

thebancally

Üye
O fiyata discovery den daha iyisi yok.
 
aliemreyetgin78

aliemreyetgin78

Üye
    Konu Sahibi
Emin olun discovery hic bir ise yaramiyor

- - - Eklendi - - -

Emin olun discovery hic bir ise yaramiyor
 
Buğra

Buğra

Admin
Emin olun discovery hic bir ise yaramiyor

- - - Eklendi - - -

Emin olun discovery hic bir ise yaramiyor

O fiyata discoveryden iyisini bulun turkiyede hepimiz onu alalim o zaman :spr telefonu 2 aydir kullaniyorum bu fiyata bundan iyisi yok karalama kampanyasi yapmayin lutfen :spr
 

thebancally

Üye
Ne işini görmedi de işe yaramaz diyorsun?O fiyatlarda discovery den daha iyi telefon bulun türkiyeden biz de onu alaım.O fiyatlarda alacagın alternatiflerden discovery nin yarı gücündeki s3 mini yada discovery den ekran ve performans olarak daha kötü olan xperia l(düz soluk tft 540x960çözünürlük ekran var) alabilirsin.
 
aliemreyetgin78

aliemreyetgin78

Üye
    Konu Sahibi
Abi bende kullaniyorum ve hic memnun degilim kullananlar sizi kandiriyo kendileri bi bataga dustu sizide suruklemek istiyorlar
 

thebancally

Üye
Bu çamur atmaktır işte.Neyinden memnun degilsin diye soruyoruz cevap alamadık.Kandırıyormuşuz.Telefonun incelemeleri de var aşagı yukarı bizim söylediklerimiz zaten.Tekrar soruyorum izninizle.Telefonun nesinden memnun kalmadın? Kuru kuru yazma lütfen.Milleti kandırıyormuşuz bizde memnun degilmişiz lafa bak.

kanka ilk olarak tel hiç ısınmıyor s3 benim baya baya ısınıyordu sonra oyunlar yağ gibi akıyo resmen real racing 3 ü yükledim çok rahat oynanıyor sonra gta 3 ü oynadım modern combat 4 ü bile yükledim tel tık demiyor kamera desen s3 kadar değil ama ona yakın fotoğraflar çekiyor sonra kamera çekim hızı süper çok hızlı çekiyor telin açılış hızı süper ölçtüm tam 24 saniyede açılıyor sonra internet hızıda süper siteleri çok hızlı bir şekilde yüklüyor ve akıcı ilk aldığımda telefoncuyu orada test ettim ölü pixel var mı die hiç birşey yok ışık sızması yok herşey çok stabil alacak arkadaşlara tavsiye ederim alın...
,

bu senin yorumun degilmi?:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Pianist07 ve WanWan
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Discovery'e kotu diyorsan seni en az S3 paklar. S3 mini S2 discoveryden epey dandik cihazlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra

kerem28yuksel

Üye
Adam s3 mini dead trigger orta ayarda kasıyo dio :D general mobile discovery dead triggerde son ayarda akıo :)

nese şimdi sen calışmalarına devam et telefona daha ne yalanlar atıcaksın bilemiyorun

- - - Eklendi - - -

Bu çamur atmaktır işte.Neyinden memnun degilsin diye soruyoruz cevap alamadık.Kandırıyormuşuz.Telefonun incelemeleri de var aşagı yukarı bizim söylediklerimiz zaten.Tekrar soruyorum izninizle.Telefonun nesinden memnun kalmadın? Kuru kuru yazma lütfen.Milleti kandırıyormuşuz bizde memnun degilmişiz lafa bak.

,

bu senin yorumun degilmi?:ehe

:oke: +1
 
  • Beğen
Tepkiler: Özkan Ç.
alyuz41

alyuz41

Üye
Samsung'a girmeni önermem. İğrenç bir telefon bana göre. HTC Sensetion XL alabilirsin. HTC Gerçekten bir hastalık, kullanırsan eğer ne kadar performanslı ve ne kadar canavar bir cihaz olduğunu anlarsın.
 
aliemreyetgin78

aliemreyetgin78

Üye
    Konu Sahibi
Peki sifirini bulabilir miyim sensetion xl nin
 
The Shadow

The Shadow

Üye
gmd kullanan adama gmd oneriyolar :kop:


- - - Eklendi - - -

kardeşim orta segmentte en iyisi gmd madem beğenmiyon s3 ve daha iyi cihazlara bakacan o zaman :oke:


- - - Eklendi - - -

Samsung'a girmeni önermem. İğrenç bir telefon bana göre. HTC Sensetion XL alabilirsin. HTC Gerçekten bir hastalık, kullanırsan eğer ne kadar performanslı ve ne kadar canavar bir cihaz olduğunu anlarsın.
samsung o kadar kotu değil yazılım olarak ama plastik :D
 

Benzer Konular

ali.clay
Cevap
10
Görüntüleme
753
Invoke
aliemreyetgin78
Cevap
11
Görüntüleme
805
aliemreyetgin78
Cevap
16
Görüntüleme
818
blackaid
Cevap
7
Görüntüleme
448
anilari35
Cevap
0
Görüntüleme
465


Üst Alt