Telefon Alacağım.

Sponsorlu Bağlantılar

kaplanselim

Üye
    Konu Sahibi
Telefon Alacağım.
Arkadaşlar Ben Telefon Alacağımda Bütcem 0-800 TL Arası Android İstiyorum.
İşletim Sistemi 4.0'Dan Üstü Olsun Tavsiye Ve Önerilerinizi Bekliyorum.
General Mobile Discovery Nasıl?
 


Xurmirac

Xurmirac

Üye
Hocam kesinlikle 1. sınıf bi mağzadan Discovery al hiç tartışmaya bile gerek yok..
 

kaplanselim

Üye
    Konu Sahibi
Peki Ben samsung galaxy ace plus kullanıyorum ve bu telefonu kardeıme verecegım dıscoveryı almak ıcın babamı nasıl ıkna ederım?
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Peki Ben samsung galaxy ace plus kullanıyorum ve bu telefonu kardeıme verecegım dıscoveryı almak ıcın babamı nasıl ıkna ederım?

Valla ben o konularda hiç iyi değilim, 6. sınıftan beri telefon aldırmaya çalışıyorum 5 ay önce anca aldırdım :D
 

kaplanselim

Üye
    Konu Sahibi
::D Bende 8'e Gidiyorum :D
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Valla zaten senin elinde iyi kötü bi telefonun var durumunuz pek iyi değilse alcağını pek sanmıyorum :D benim elimde Samsung Champ vardı :( :(
 
Denqesiz61

Denqesiz61

Üye
Kardes Bence Discovery Çok Güzel Bir Telefon Bende Kullanıyorum...
 
anilari35

anilari35

Üye
valla ben kullanıuıyorum discovery çok memnunum alabilrsin telefonu bilmeyen bi arkadaşına götür sence fiyatı kaçdır diye sor 1500 demezse D özellikleri çok iyi ekran mukemmel 0 kasma çok akıcı samsunglar gibi belli bir sure sonra hantallaşma yok alabilrsin
Peki Ben samsung galaxy ace plus kullanıyorum ve bu telefonu kardeıme verecegım dıscoveryı almak ıcın babamı nasıl ıkna ederım?
anneni kullan küçükken hep böyle ikna ettiridim annenle konuş babanın haberi olmadan şunu yapacam bunu yapacam falan filan babanı ikna eder
 


Üst Alt