Samsung Galaxy Note 3'e ait olduğu iddia edilen görsel

Sponsorlu Bağlantılar

ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Note 3'e ait olduğu iddia edilen görsel
Bildiğiniz üzere 4 Eylül tarihinde Galaxy Note 3 tanıtılacak. Note 3'e ait olduğu iddia edilen bir çok görsel paylaşıldı. Bunlara bugün bir yenisi daha eklendi.



Yeni paylaşılan görselde Galaxy Note 3 dikdörtgen bir kasa yapısına sahip, ekran çerçevesi inceltilmiş ve Note 2 ile aynı boyutlara sahip olacak gibi görünüyor.

Tabi bu görselin resmi olmadığını hatırlatalım.
 


.caner.

.caner.

Üye
:tşk: bence kamera yeri hariç % 90 böyle olacak.
 
Anil-D

Anil-D

Üye
:tşk: haber icın

tuslar bozmus ekranı
 
Invoke

Invoke

Üye
Bence bir tasarım harikası değil, pek hoş durmuyor şu resim, tabiki resmi değil*
Z1'in tasarımı daha hoş bence ama altta ve üstteki boşluk yine Z1'e nazaran çok az duruyor. En göze hoş geleni şuan için G2 gibi.
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
:tşk: bence kamera yeri hariç % 90 böyle olacak.

Rica ederim. Arka taraf böyle olmaz gibi.

:tşk: haber icın

tuslar bozmus ekranı

Rica ederim. Sanal tuş olmasından iyidir bence.

Bence bir tasarım harikası değil, pek hoş durmuyor şu resim, tabiki resmi değil*
Z1'in tasarımı daha hoş bence ama altta ve üstteki boşluk yine Z1'e nazaran çok az duruyor. En göze hoş geleni şuan için G2 gibi.

G2'den pek farklı durmuyor ama daha küçük olduğu için G2 hoş gözüküyor.
 
fk555897

fk555897

Üye
Gereksiz çerçevelerden kurtulmuş. Güzel olmuş bence!
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Yinede Galaxy S4 <3
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
smh60

smh60

Üye
Eğer böyleyse göze hitap etmiyor :kotu:
 
tapatalk

tapatalk

Üye
nerdeyse 6 inç cihazda neden hala donanımsal tuş samsung ?
 
Invoke

Invoke

Üye
Eğer böyleyse göze hitap etmiyor :kotu:

Tam olarak böyle olmaz, bu ilk çıkan resmi olmayan resimler hep dandik durur zaten.


- - - Eklendi - - -

Benzer ama daha hoş duracaktır.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
bence home tuşunun fiziksel olması çok çok daha iyi sonra hTC'deki gibi ekranınızın bir bölümünü kullanamazsınız diyeceksiniz ki artık o tuş zaten yok ama bütün uygulamalar o şekilde çalışmıyor yani tam optimize olmadı birde bece hoş duruyor yani telefonun dili varmış gibi :ehe

tasarım bu olabilir ancak bence arkası öyle olmayacak aynı olursa note 2 den farkı ne o zaman ? :zzz:
 

MaxipmaN

Üye
pek hoş durumuyor
 
codblackops2

codblackops2

Üye
arkası s4 gibi olur flaş kameranın aşağısında.bu kesin diyebilirim..

ön ise benzer olur muhtemelen..:hmmm


- - - Eklendi - - -

bence home tuşunun fiziksel olması çok çok daha iyi sonra hTC'deki gibi ekranınızın bir bölümünü kullanamazsınız diyeceksiniz ki artık o tuş zaten yok ama bütün uygulamalar o şekilde çalışmıyor yani tam optimize olmadı birde bece hoş duruyor yani telefonun dili varmış gibi :ehe

tasarım bu olabilir ancak bence arkası öyle olmayacak aynı olursa note 2 den farkı ne o zaman ? :zzz:
Ben home tuşunu neredeyse hiç kullanmıyorum sağlam gelmiyor bana..toucher programını yükledim iPhonedaki gibi tek tuşla son uygulamalar ekranı kilitle vs vs açılıyor :D
 
Türe

Türe

Üye
arkası s4 gibi olur flaş kameranın aşağısında.bu kesin diyebilirim..

ön ise benzer olur muhtemelen..:hmmm


- - - Eklendi - - -


Ben home tuşunu neredeyse hiç kullanmıyorum sağlam gelmiyor bana..toucher programını yükledim iPhonedaki gibi tek tuşla son uygulamalar ekranı kilitle vs vs açılıyor :D

Bendensin :naughty: O değil de pro su da normali de ücretsiz hacı o programın :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
big.LITTLE

big.LITTLE

Üye


Bendensin :naughty: O değil de pro su da normali de ücretsiz hacı o programın :ehe

Senden görünce bi bakayım dedim ama kamera filan istiyor uygulama izinlerinde cok saçma değilmi?
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Rejim yapmış Note 2 gibi olcak :) orası kesin zaten senin paylaştığın görsele çok yakın olcak Anıl
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
Türe

Türe

Üye
Senden görünce bi bakayım dedim ama kamera filan istiyor uygulama izinlerinde cok saçma değilmi?

Değil. Çünkü yan sekmesinde uygulama açma bölümü var. Doğal olarak izin istiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2


Üst Alt