hocam her yerde var nerde ise gm 600 tl ye arkadaşın dediği gibi .Ama ufak bi tavsiye yanlış anlama s3 mini al .temiz bulursan s2 al çift hat düşünüyosan casper via ya bak .casper vardı a6108 sattım1 hafta önce şimdi s3 mini var . demem şuki pek GM ye bulaşma xperia p al secenegin çok 600 tl ayırdıktan sonra temiz telefon bulabilirsiniz. ama s2 ler biraz canınızı sıkabilir çerceve si soyuluyor görünüm bozuluyor felan .